مجله اینترنتی راهنمای خرید با بروزترین مطالب دنیا و بررسی تخصصی و کارشناسی شده

آمار مطالب

کل مطالب : 55
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 75
باردید دیروز : 151
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 871
بازدید سال : 5774
بازدید کلی : 14274

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی استوک لپ تاپ و آدرس stoktop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : علی
تاریخ : سه شنبه 25 بهمن 1401
نظرات

8 و نیم بسیار ساده مسائل می توانید انجام دهید برای جلوگیری از اتلاف تلویزیون ال جی

lg tvشرایطی وجود دارد که باعث خاموش و روشن شدن تلویزیون می­شود و شاید از آن مطلع نباشید. در این حالت حتما چک کنید که به­ خاطر تایمر نباشد. امکانی در تلویزیون­ها وجود دارد که با تنظیم آن می­توانید در یک زمان مشخص تلویزیون را خاموش کنید. گاهی این مشکل پیش می­ آید که دستگاه شما صدا دارد اما تصویری نشان نمی­دهد. دلیل اصلی این مشکل خرابی بک لایت تلویزیون است که باعث می شود تلویزیون شما نور نداشته باشد. خرابی عمده دیگر ایجاد نوارهای نازک و پهن عمودی روی صفحه نمایش است، برای برطرف کردن این اختلال نیز از وسیله­ ی پیشرفته­ای به­نام tab bonder استفاده می­شود. تکنسین­های متخصص با بررسی و تشخیص این مشکل نسبت به تعمیر آن اقدام خواهند کرد. ایراد دیگری که امکان دارد در دستگاه شما بروز کند مثل نویز که ممکن است به ­دلیل مشکل در عملکرد بردمین یا بردتیکان دستگاه باشد. تعمیر تلویزیون ال جی در تهران یکی از خدماتی است که توسط مراکز تعمیر تلویزیون در محل ارائه می­شود.

 

مراقب باشید: 10 تلویزیون ال جی اشتباهات

ال جی تلویزیونهای نانو سل خود را در کیفیتهای متنوع تولید نمود تا هر فردی توان خرید این رده را داشته باشند. بر همین اساس تلویزیون ال جی نانو 80، تلویزیون پایه در میان تلویزیونهای نانو در سال 2020 شناخته میشود و قیمت پایینتری نسبت به سایر تلویزیونهای نانو دارد. 3840 پیکسل بهره گرفته و تصویری سریع و بدون لرزش را به ثبت میرساند. ال جی از فناوری بهروز PURE Colors در تلویزیون 55 اینچ ال جی نانو 80 بهره گرفته و تصاویری با رنگهای غنی را فراهم ساخته است. ال جی از پردازنده Quad-Core 4K Processor کمک گرفته است. این پردازنده تصاویر سریع و بدون لرزش را به ثبت رسانده و قطعا کاربر را کاملا راضی خواهد کرد. ال جی همچنین امکان پشتیبانی از فایلهای HDR 10 Pro را برای کاربر میسر ساخته است. تلویزیون 55 اینچ LG NanoCell TV 55NANO80 از سیستم عامل webOS بهره گرفته و بیشترین سطح از امکانات را در اختیار کاربر قرار داده است.

 

شش ایده‌های عاشقانه تلویزیون ال جی

lg tvاین فناوری باعث نمایش عمیق رنگهای تیره و مشکی شده و رنگهای روشن را نیز روشنتر نمایش میدهد. فناوری HDR باعث افزایش روشنایی و دقت رنگ در تلویزیون شده و در نهایت به نمایش رنگهای زنده و طبیعی با کنتراست بالا و کیفیت عالی میانجامد. تلویزیون ال جی UP7500 مجهز به قابلیتهای گیمینگ یا Game Optimizer زیادی است که این تلویزیون را به تلویزیونی مناسب برای بازی و گیمینگ تبدیل کرده است. از جمله این قابلیتها، قابلیت پاسخگوی سریع ALLM و حالت HGIG و VRR میباشد. این قابلیتها به ترتیب ALLM به معنی کاهش تاخیر در پورتها و انتقال دادهها به صورت اتوماتیک است. سپس قابلیت HGIG که مجموعهای از دستورالعملهای آزاد است که برای بهتر و سازگارتر شدن بازیهای HDR طراحی شده است. بعد از آن قابلیت VRR است که همان وظیفه نرخ تازه سازی تصویر را بر عهده دارد. ALLM و HGIG استانداردی برای نمایش تصویر بازی با نهایت کیفیت و همچنین کاهش نویز و بلور در تصویر هستند.

خوشبختانه در زمان نصب شما با محدودیتی برای نصب مواجه نیستید. ابتدا در کنترل دکمه Home را بزنید تا منوی برنامه ها نمایش داده شود. در صورتی که برنامه به صورت پیش فرض در تلویزیون نصب شده باشد، در این منو در دسترس شما خواهد بود. در غیر این صورت LG Content Store را در منو پیدا کنید و وارد آن شوید. در قسمت بالا بر روی گزینه Apps کلیک کنید. معمولا برنامه یوتیوب جزء اولین پیشنهادهای نمایش داده می شود در غیر این صورت در صفحه موجود به دنبال آن به پایین صفحه مراجعه کنید و یا از ذره بین برای جستجوی برنامه استفاده کنید. وارد صفحه برنامه شوید و بر روی Install در سمت چپ کلیک کنید. پس از اتمام نصب، می توانید برای اجرای برنامه بر روی Launch کلیک کنید و یا با مراجعه به منوی Home برنامه یوتیوب را پیدا کنید و اجرا کنید. مشکل اصلی در رابطه با اجرای برنامه یوتیوب در تلویزیون ال جی در این مرحله رخ می دهد.

lg tvNanoCell با بهره گیری از ذرات نانو موجب شده خود ذرات نانو نور پخش کنند که موجب گشته سرعت تصویر بسیار طبیعی و عالی باشد. تلویزیون ال جی LG 55SM8600 با بهره گیری از قابلیت 4K توانسته بیشترین روشنایی و سرعت را ایجاد نماید. تلویزیون LG NanoCell 4K TV 55SM8600 به لطف استفاده از قابلیت SUHD قادر به ایجاد تصاویری با وضوح بالا و کنتراست بیشتر می باشد. تلویزیون LG NanoCell SUHD TV 55SM8600 قادر به پشتیبانی از فایل های HDR و HDR10 و HLG moloudimall می باشد. به کار گرفتن هوش مصنوعی AI ThinQ موجب افزایش بازدهی و راحتی هر چه بیشتر کاربر از تلویزیون LG 55SM8600 شده است. تلویزیون LG NanoCell 4K HDR SUHD TV 55SM8600 از سیستم عامل webOS 4.5 می باشد. تلویزیون های سری SM ال جی جای نقدی باقی نگذاشته اند، پس ما فقط به بررسی و معرقی تلویزیون های این سری ال جی می پردازیم. طراحی فوق العاده زیبا، کارایی و بازدهی بسیار، طول عمر زیاد، قیمت متناسب و سابقه ی درخشان در سالیان گذشته موجب شده تلویزیون های سوپر الترا اچ دی ال جی به بهترین و اصلی ترین گزینه های خرید تبدیل شوند.

سه راه‌های موثر برای دریافت بیشتر از تلویزیون ال جی

با خرید تلویزیون ال جی میتوانید برخی از محصولات خود را با همراهی پردازشگر بهتری داشته باشید که این بار از هوش مصنوعی برای آنالیز محتواهای نمایشی کمک گرفته است. این پردازشگر آلفا جزو پردازشگرهای جدید و میان رده این برند به شمار میرود. سری دیگر از تلویزیون های ال جی از پردازشگر a7 Gen3 AI برخوردار شدهاند؛ پردازشگر آلفا 7 نسل 3 قطعهای هوشمند است که توانایی پردازش تصویری و صوتی را با یک دیگر دارد. برای آن که کار این قطعه هوشمند سریعتر و دقیقتر باشد ال جی 2 فناوری AI Picture و AI Sound را نیز به تلویزیون هایی که پردازشگر آلفا 7 رو همراهی میکنند؛ افزوده است. برخی دیگر از محصولات برند ال جی، پردازشگر آلفا 9 را در خود جای دادهاند تا با سرعت و دقت بالاتری نسبت به پردازشگرهای قبلی بتوانند محتوای صوتی و تصویری مناسبی را به شما نمایش دهند. 2 فناوری AI Sound و AI Picture نیز این قطعه هوشمند را همراهی میکنند.

Refresh Rate در این محصول و یا سرعت حرکت تصویر در آن 60HZ است و در بازسازی صحنه های سریع موفق و با سرعت عمل می کند. زیرا طراحی آن به گونه ای است که با هر نوع فضا و مکانی مطابقت دارد و قادر به درخشیدن و نمایش زیبایی های خود در ظاهر است. این محصول پیشرفته دارای امکانات و قابلیت های بسیار بیشتر از هر آنچه گفته شد می باشد و می توان از تمامی آن ها در یک آن و به طور همزمان بهره برد. سیستم عامل یکی از قابلیت های هوشمند در تلویزیون های LG است. هم اکنون تلویزیونی که در حال شرح توضیحات در مورد آن هستیم دارای سیستم عامل هوشمند و پیشرفته Smart TV webOS است که دارای امکانات فراوانی است. تلویزیون LG مدل UQ9050 را می توان جزو ویژه ترین ها نام برد. با وجود دارا بودن تلویزیون ال جی، به این سیستم عامل می توان از بخش های وسیع سرگرمی در آن لذت برد.

تلویزیون ال جی 55UP7750 جزو بالاردهترین تلویزیونها از سری UP77 سال 2021 این شرکت کرهای بوده که از کیفیت تصویر ۴K بهره میبرد. ال جی این سری را بر خلاف سایر تلویزیونهایش با پنل VA روانه بازار کرده است. در واقع تکنولوژی VA به منظور افزایش کیفیت و کنتراست و روشنایی تصویر به کار برده شده است. بعد از این فناوری به کیفیت تصویر ۴K میرسیم که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. همراه با کیفیت Ultra HD تصاویر را آنچنان با دقت و کیفیت بالا مشاهده میکنید که بیشک از تماشای هر برنامه توسط این نمایشگر لذت خواهید برد. در این میان با اشاره به امکان افزایش دادن کیفیت تصویر برنامهها توسط ۴K Upscaler میتوانید مرور فیلمهای قدیمی و کیفیت پایین خود را با کیفیت ۴K به خوبی و کاملاً عالی مشاهده کنید. پردازندهی چهار هسته ای فاکتور بسیار اساسی و مهمی است که به کمک آن میتوانید بهبود تصاویر را به خوبی لمس کنید.

 

5.6 کیفیت فیلم های HDR در تلویزیون 4K ال جی 50UQ8000 پایین است.

بازتاب را به خوبی کنترل می کند اما روشنایی چندانی برای مقابله با تابش خیره کننده در اتاق های تاریک ندارد. زمان پاسخگویی خوب است اما سوسو زدن نور پس زمینه 120 هرتزی ممکن است موجب تکرار تصویر شود. رنگ خاکستری در آن دارای یکنواختی است اما جلوه صفحه نمایش چندان یکدست نیست و ممکن است هنگام تماشای برنامه های ورزشی موجب پرت شدن حواس شود. 6.6 عملکرد تلویزیون ال جی مدل UQ8000 برای اجرای بازی ها نیز مناسب است. تأخیر ورودی فوق العاده پایین و زمان پاسخ سریع روی کیفیت بهتر بازی تأثیر می گذارند اما رفرش ریت تلویزیون 60 هرتز است و ویژگی های پیشرفته مانند رفرش ریت متغیر یا پهنای باند HDMI 2.1 ندارد. 5.6 کیفیت فیلم های HDR در تلویزیون 4K ال جی 50UQ8000 پایین است. نسبت کنتراست پایین و نداشتن لوکال دایمینگ موجب می شود رنگ های سیاه در تاریکی خاکستری به نظر بیایند. علاوه بر این، قادر نیست طیف رنگی وسیعی ارائه دهد؛ بنابراین رنگ های زنده زیاد جذاب به نظر نمی آیند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از moloudimall دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 443
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : سه شنبه 25 بهمن 1401
نظرات

تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل UN8060

lg tvتلویزیون ۵۵ اینچ الجی مدل un8060 جزء جدیدترین تلویزیونهای عرضه شده از سوی این شرکت بوده که دارای صفحه نمایش تخت با نور پس زمینه عالی است. تصاویر پخش شده در این تلویزیون دارای رنگهای واقعی و زاویه دید مناسب هستند. جهت خرید این محصول میتوانید همین حالا اقدام کنید. شرکت الجی یکی از پیشروهای بازار تولید تلویزیون است که با به کارگیری تکنولوژیهای به روز و قراردادن سیستمهای هوشمند، محصولات با کیفیت بالایی را ارائه میدهد. یکی از تلویزیونهایی که در سال ۲۰۲۰ تولید و به بازار ارائه داده تلویزیون ۵۵ اینچ مدل un8060 است که از کیفیت تصویر بالایی برخوردار بوده و با استفاده از پردازشگر چهار هستهای به شکل بهتری تصاویر را انتقال میدهد. شرکت الجی قابلیت FILMMAKER MODE بر روی تلویزیونهای جدید خود قرار داده که با استفاده از آن امکان تماشای فیلم با کیفیت سینمایی بدون هیچ افکتی فراهم میگردد. تلویزیونهای ال جی جزء برندهای معتبری هستند که از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت معروف بودهاند.

کیفیت تلویزیون بیشتر است.

lg tvیکی از سوال هایی که کاربر را در هنگام خرید تلویزیون به خود درگیر می کند, قیمت تلویزیون lg این است که تلویزیون خوب چی بخرم؟ از این رو کاربر به دنبال دلیل های روشنی برای تهیه تلویزیون ایده ال می گردد. در این وضعیت اقتصادی شاید اولین دلیل تلویزیون ارزان باشد. به این صورت که همواره تلویزیونی با کیفیت و قیمت مناسب مد نظر کاربران است. نکته مهم دیگر هنگام خرید تلویزیون خوب به برند بر می گردد. بسیاری از کاربران برند را دلیلی مناسب برای انتخاب می دانند. هرچه برند معروف تر باشد, مولودی مال کیفیت تلویزیون بیشتر است. به صورت کلی ما سعی داریم به بررسی جامع این موضوع بپردازیم و سوالات اختصاصی را بیان و پاسخی روشن را ارئه دهیم. در آخر نیز با یک جمع بندی کلی ارزش تلویزیون را با مشخصات بارز عنوان خواهیم کرد. ما را در این بررسی همراهی کنید و در آخر از نظرات سازنده خود بی بهره نسازید. تلویزیون چند اینچ بخرم؟

در این مدل خاص، سایز نمایشگر تلویزیون 55 اینچ است. U: اولین حرف انگلیسی که پس از سایز نمایشگر نوشته می شود نشان دهنده کیفیت تصویر می باشد. حرف U قرار داده شده در این مدل نشان دهنده کیفیت اولترا اچ دی (4K) بوده و اگر حرف L قرار گیرد به معنی کیفیت فول اچ دی (1080P) می باشد. کیفیت تصویر در این مدل خاص 4K است. F: حروف قرار داده شده پس از کد کیفیت تصویر، نشان دهنده سال ساخت تلویزویون ال جی هستند. از آنجاییکه هر ساله مدل های جدید و با کیفیت های بهتری وارد بازار می شوند، قید سال تولید تلویزیون در عبارت مدل آن اهمیت بالایی دارد. 8: این عدد که پس از حرف نشان دهنده سال ساخت تلویزیون قرار داده می شود، نشان دهنده سری ساخت تلویزیون است. هرچه سری ساخت یک تلویزیون اِل جی بالاتر باشد، امکانات آن بالاتر و بهتر است. تلویزیون های اِل جی تا سری 5، تلویزیون هایی ساده و معمولی بودند اما از سری 5 به بعد تبدیل به تلویزیون های هوشمند و پیشرفته شدند.

 

تلویزیون OlED LG B2 یکی از بهترین انتخاب ها جهت گیمرهای کنسول میباشد این تلویزیون حالتهای بازی اختصاصی دارد که از فناوریهای فراوانی پشتیبانی میکند و تلویزیون را با نرخ فریم کنسول شما به خوبی مطابقت خواهد داد در نتیجه هیچ چگونه پارگی و لکنتی و روی صفحه تلویزیون مشاهده نمیشود. هنگام فعال کردن حالت بازی در تلویزیون B2 زمان پاسخدهی کمتر از یک میلی ثانیه میباشد به نحوی که واکنشهای آنی را با فشار دکمه شما مستقیما نمایش میدهد. این نوع تلویزیون اولد از سرویسهای ابری Google stadia و ،navidia geforce now پشتیبانی میکند تا بتوانید به راحتی بازی کنید. نرخ تازه سازی در تلویزیون b2 برابر 120 هرتز میباشد. در ضمن کنترل از راه دور دارد و از قابلیتهای صوتی siri, hey google برای کنترل هندزفری بر روی تلویزیون جدید و کنسولهای متصل پشتیبانی میکند. در تلویزیونهای B2 می توانید به صورت همزمان چند کنسول را متصل کنید چون دارای 4 پورت hdmi است و تنها با فشار دادن یک دکمه راحت میتوانید در بین کنسولهای بازی جابجا شوید.

الجی در تاریخ یک اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس گردید. در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۵۹ با تولید نخستین رادیو کرهای به عنوان پیامآور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد. این شرکت در ماه نوامبر ۱۹۶۲ نخستین تلفن کرهای، در ژانویه ۱۹۶۵ نخستین یخچال کرهای، در اوت ۱۹۶۶ نخستین تلویزیون سیاهوسفید کرهای و در سپتامبر ۱۹۶۸ نخستین تهویه مطبوع کرهای را ساخت. الجی در مارس ۱۹۶۸، نخستین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و در اوت ۱۹۷۸ نخستین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود. با هدف پیشرفت، این شرکت در ژانویه ۱۹۹۲ با گلدستار و گلدات ادغامشده و نام شرکت در مارس ۱۹۹۵ از گلدستار به الجی الکترونیکس تغییر یافت. پس از ادغام و سیر تحولات در سال ۱۹۷۸ با صادراتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار مقام نخست را در صنعت الکترونیک کسب نمود. به دنبال این موفقیت در دسامبر ۱۹۹۱ با صادرات ۲ میلیارد دلار لوازم خانگی مقام نخست را در جهان کسب نمود.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvال جی یکی از برندهای معتبر تولیدکننده تلویزیون در جهان است که دارای مجموعه گسترده ای از تلویزیون های OLED (دیود ساطع کننده نور) و همچنین مجموعه های LCD با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب می باشد. تلویزیون های 2017 ال جی از سیستم عامل WebOS 3.5 استفاده می کنند. این سیستم عامل تلویزیون هوشمند از سرویس های استریم مانند Netflix و Hulu پشتیبانی می کند. علاوه بر این؛ سیستم عامل WebOS ال جی از طریق برنامه LG Channel Plus به شما این امکان را می دهد تا به حدود 100 کانال رایگان اینترنت دسترسی پیدا کنید. بسیاری از مدل های امسال از HDR (دامنه دینامیکی بالا) و همچنین HDR10؛ Dolby Vision و Avtive HDR پشتیبانی می کنند که متادیتاهای دینامیکی موجود در دالبی ویژن را به منابع HDR10 اضافه می کند. در هر زمان، ال جی تعدادی از تلویزیون های ارزان قیمت را بدون اتصال وای فای در کنار تلویزیون های هوشمندی که از HDR پشتیبانی می کنند ارائه می دهد.

حرف P نشان دهنده سال ساخت مدل تلویزیون (2021) است.

از سال 2021 ، ال جی سه نوع مختلف از شماره مدل تلویزیون دارد. توجه داشته باشید که طرح اعداد مدل تلویزیون برای هر خط تلویزیون متفاوت است (OLED ، Nano / QNED ، LED). به طور کلی ، طرح شماره مدل های تلویزیون های ال جی در سال 2021 تغییر چشمگیری نمی کند. تلویزیون های ال جی شماره های زیر را دریافت می کنند: B1 ، C1 ، G1 و W1. به عنوان مثال ، برای تلویزیون های NanoCell و QLED شماره مدل به شرح زیر است: 65NANO75UPA . حرف P نشان دهنده سال ساخت مدل تلویزیون (2021) است. از آنجا که تلویزیون های LED محبوب ترین تلویزیون ها هستند ، اجازه دهید ابتدا شماره مدل آنها را توضیح دهیم. در سال 2018 ، تعداد مدل های تلویزیون های ال جی ال جی به طور قابل توجهی تغییر کرد ، اما پس از آن پیشرفت قابل توجهی مشاهده نشد.

اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد باید سیگنالهای ورودی به تلویزیون را بررسی کنید. برخی مواقع ضعیف بودن سیگنالهای ورودی باعث قطع شدن دستگاه میشود. برای این که بتوانید این امر را بررسی کنید، باید چند باری کانالها را تغییر دهید. در صورتی که در باقی ورودیها تصویر موجود بود، میتوانید به این نتیجه برسید که تلویزیون شما سالم است و مشکل اصلی از ضعیف بودن سیگنالهای ورودی است. در این صورت تنها کافیست آنتن خود را دوباره بررسی کنید و مجددا شبکه یابی کنید. دمای بالا، موج الکتریکی و سوختن قطعات تلویزیون میتواند باعث وارد شدن ضربه و یا صدماتی به تلویزیون شود. برای تعمیر باید حتما دقت داشته باشید تا تلویزیون خود را به فردی مطمئن و کار بلد بسپارید زیرا قطعات تلویزیونها بسیار حساس هستند. امکان دارد کابل یا ورودی نامناسبی برای دستگاههای جانبی انتخاب کرده باشید. با بررسی اتصالات مربوط میتوانید بفهمید مشکل از این بخش است یا خیر.

خرید Lg Tv

همه ما می دانیم که اکثر تلویزیون ها در نگاه اول تقریباً یکسان به نظر می رسند. بعضی از آنها به احتمال زیاد بزرگتر یا نازک تر از سایرین هستند. علاوه بر این کمپانی ال جی طی سالیان گذشته برای تلویزیون های جدید خود فاکتور ها و تکنولوژی های بسیاری را به کار برده است. ال جی و سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده های تلویزیون در سراسر جهان شناخته می شوند آنچه سامسونگ و ال جی را از هم متمایز می کند مقیاس آنها است. تلویزیون های ال جی دارای سبک خاص و طراحی زیبا و خلاقانه می باشند. این تلویزیون ها با داشتن تکنولوژی و ویژگی های خلاقانه از سایر تلویزیون ها متمایز می شوند. تلویزیون های LED و OLED این برند رنگ و کنتراست بی نظیری را ارائه می دهند. تصویر تلویزیون های ال جی از وضوح بالایی برخوردار بوده و جزئیات را عالی نمایش می دهند.

lg tvهمچنین تعداد اسیکر ها از 1 تا 4 عدد هستند. و به طور مثال تلویزیون 55sk79000gi از دو بلندگو با توان خروجی 20 وات بهره می برد. فناوری DTS VIRTUAL تلویزیون الجی : این تکنولوژی یک رمز گذاری مبتنی بر شیء است که هدف آن ایجاد صدای چند بعدی است. که مانند صدایی بسیار طبیعی محیط را پوشش می دهد. این فناوری یک گیرنده استریو دو کاناله است، سپس می تواند منابع صوتی استریو دو کاناله را به وسیله ی دو کانال فراگیر تا 4 کانال بالایی فانتوم افزایش دهد. این فناوری می تواند صدا با با کیفیت بالا به عمل برساند. و همچنین فرکانس های مفید را جداسازی کرده تا بتواند صدا را به همان کیفیت زمان ضبط بازگرداند. فناوری Dolby Digital تلویزیون الجی: برای فناوری های فشرده سازی صوتی توسعه یافته شده است. اولین استفاده از Dolby Digital به ارائه صدای دیجیتال در سینما از لنز 35mm چاپ فیلم است.

تعداد بازدید از این مطلب: 457
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : شنبه 22 بهمن 1401
نظرات

تلویزیون ال جی یا سامسونگ کدام بهتر است؟

  • Samsung GalaxyS5
  • Samsung Galaxy Camera (EK-GC101)
  • پهنای باند HDMI ۲.۱ در هر چهار پورت
  • دارای قابلیت Bluetooth Low Energy

samsung tvمدلهای متوسط تلویزیونهای ال جی و سامسونگ دارای کیفیت تصویر 4K هستند. اگر از بغل به تلویزیونهای اولد ال جی نگاه کنیم ضخامت در قسمت بالایی تلویزیون تقریباً 3 میلیمتر و در قسمت پایینی تلویزیون به حدود 3 تا 4 سانتیمتر میرسد. چون در قسمت پایینی تلویزیون پاور، برد و قطعات داخلی تلویزیون وجود دارد به همین دلیل ضخامت قسمت پایینی تلویزیون اولد ال جی نسبت به قسمت بالایی آن بیشتر است. در قسمت پایههای تلویزیونهای اولد ال جی ضخامت به حدود 15 سانتیمتر میرسد. در کل میتوان گفت که ضخامت در تلویزیونهای اولد نسبت به تلویزیونهای کیولد بسیار کمتر است که این ویژگی باعث شده است تلویزیونهای اولد در زمان نصب روی دیوار جذابیت بیشتری را ایجاد کنند. تلویزیونهای اولد ال جی ظاهری ظریفتر و باریکتر نسبت به تلویزیونهای کیولد سامسونگ دارند. تفاوت اولد با کیولد را میتوانید در مقاله مقایسه نمایشگر تلویزیون با پنلهای اولد و کیولد بهطور کامل در سایت نینا کالا مطالعه فرمایید.

  • سیستم عامل سرراست و راحت و آسان
  • افرالند - 5 ماه پیش
  • ویدیویی را که می خواهید در تلویزیون پخش شود باز کنید
  • Input Signal Plus را انتخاب کنید
  • فناوری ۴K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر به ۴K
  • تکنولوژی Analog Clean View برای از بین بردن نویز تصاویر
  • مشکلات یکنواختی
  • وزن تلویزیون بدون پایه: 17.5 کیلوگرم

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالاهمچنین این نسخه از اندروید دارای قابلیتی به نام قفل FRP(factory reset protection) میباشد که برای جلوگیری از سرقت و برای امنیت بیشتر گوشی سرقتی میباشد ولی متأسفانه با روشهای خاصی این قفل باز میشود. گوگل هم بیکار ننشست و با استفاده از آپدیت بستههای امنیتی اندروید و بروزرسانی نسخههای اندروید امنیت باز کردن قفل FRP را بالا برد. اندروید مارشمالو (به انگلیسی: Android Marshmallow) یا اندروید ۶ نسخهای از سیستم عامل اندروید است که در سپتامبر ۲۰۱۵ توسط گوگل معرفی شد. قابلیت اتصال به اپل از طریق بلوتوث بدون محدودیت نیز به این نسخه از اندروید اضافه شدهاست. اندروید نوقا (به انگلیسی: Android Nougat) یا اندروید ۷ نسخهای از سیستم عامل اندروید است که در اوت ۲۰۱۶ توسط گوگل معرفی شد. کامپایلر Jit برای برنامههای ART و پشتیبانی از vulkan api برای اپهای سه بعدی است. مورد اول باعث بهبود سیستم عامل اندروید است و مورد دوم باعث بهبود ظاهری برای بازیهای اندروید است.

{↑ ۷٫۰ ۷٫۱ Nast، Condé (۲۰۲۱-۱۱-۱۵).|«How Xbox outgrew the console: inside Phil Spencer's multi-billion dollar gamble».|British GQ (به انگلیسی).|↑ «Xbox Shows Project xCloud In Action, Playing Forza Horizon 4 On A Phone».|GameSpot (به انگلیسی). دریافتشده در ۲۰۲۲-۰۶-۲۴.|↑ IGN. «Xbox Boss Phil Spencer Plays Destiny, Crackdown with Microsoft's xCloud».|↑ "Xbox Series X hardware will power xCloud servers next year - report".|Tom (2021-06-10). "Microsoft's Xbox Series X is about to make xCloud gaming much faster".|The Verge (به انگلیسی).|↑ Machkovech، Sam (۲۰۲۱-۰۶-۲۲).|«Xbox cloud upgrade is live: Series X power on your browser for over 260 games».|Ars Technica (به انگلیسی).|↑ «Project xCloud Server Blade Analysis - Fragwire».|تلویزیون سامسونگ اولد|قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تخت|خرید تلویزیون سامسونگ|{چگونه|روشهای آسان|دریابیم که چگونه|چگونه میتوان|چگونه میتوان|یادگیری|روشها|بهترین راه|راه درست|راه|نکاتی برای از دست دادن {پول |نقد} با تلویزیون سامسونگ|آنها {مقایسه|در مقابل} درآمدهای CPA را با {آنها|اینها} ساخته شده با تلویزیون سامسونگ. {این|این} {غمگین|ناخوش}|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} نشانه‌هایی که شما تأثیر زیادی بر تلویزیون سامسونگ داشتید}

↑ «xCloud launching in September and included with Xbox Game Pass Ultimate». VGC (به انگلیسی). ۲۰۲۰-۰۷-۱۶. ↑ ۷٫۰ ۷٫۱ Nast، Condé (۲۰۲۱-۱۱-۱۵). «How Xbox outgrew the console: inside Phil Spencer's multi-billion dollar gamble». British GQ (به انگلیسی). ↑ Bankhurst, Adam (2018-10-08). "Microsoft Announces Global Game Streaming Service, Project xCloud, Beta Next Year". ↑ «Xbox Shows Project xCloud In Action, Playing Forza Horizon 4 On A Phone». GameSpot (به انگلیسی). دریافتشده در ۲۰۲۲-۰۶-۲۴. ↑ IGN. «Xbox Boss Phil Spencer Plays Destiny, Crackdown with Microsoft's xCloud». ↑ "Xbox Series X hardware will power xCloud servers next year - report". ↑ Warren, قیمت مانیتور و تلویزیون سامسونگ Tom (2021-06-10). "Microsoft's Xbox Series X is about to make xCloud gaming much faster". The Verge (به انگلیسی). ↑ Machkovech، Sam (۲۰۲۱-۰۶-۲۲). «Xbox cloud upgrade is live: Series X power on your browser for over 260 games». Ars Technica (به انگلیسی). ↑ «Project xCloud Server Blade Analysis - Fragwire». ↑ «Project xCloud tested: has Microsoft really delivered a portable Xbox One?

{قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا|تلویزیون سامسونگ اسمارت|تلویزیون سامسونگ ال سی دی ۳۲ اینچ}

مشخصات ظاهری و ابعاد تلویزیون را براساس نوع فضای داخالی خود انتخاب کنید. قیمت می تواند پارامتر مهمی در خرید تلویزیون باشد. بنابراین در ابتدا بودجه در نظر گرفته شده برای این کار را مشخص کنید. تلویزیون های LG بهترین تلویزیون های OLED برای فیلم ها و بازی ها و مدل های LED مناسب برای گروه های بزرگ هستند. تلویزیون های سامسونگ بهترین مارک برای اتاق های روشن و مجموعه های منحصر به فردند. تلویزیون های Sony دقت رنگ فوق العاده و حرکت روان برای فیلم ها و ورزش ها دارند. مشتریان زیادی جذب بانه شده و به خرید وسایل مورد نیاز خود مانند لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری و تلویزیون اقدام می کنند. بدیهی است که اجناسی که بدون گمرک وارد کشور شوند از قیمت پایین تری برخوردار خواهند بود. البته باید توجه داشت که هنگام خرید حتما به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر در این شهر مراجعه کنید و از صحت محصول اطمینان حاصل کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگدر قابلیت گیمینگ تلویزیون ال جی بهتر است یا سامسونگ؟ حالا که بحث رفرش ریت تلویزیون های ال جی و سامسونگ داغ است بیایید مقایسهای در مورد عملکرد گیمینگ داشته باشیم و ببینیم کدام برند در گیم بهتر است؟ خیالتان را راحت کنم، هم برند ال جی و هم برند سامسونگ تلویزیون های گیمینگ تولید کردهاند و از این نظر خیلی به هم شبیه هستند. نمایشگرهای گیمینگ معمولا یک سری ویژگیهای مشترک دارند که هر دو برند از این ویژگیها در تولید استفاده کردهاند اما امکاناتی هم هستند که اختصاصی باشند. نکته: این بخش از مقاله مقایسه تلویزیون ال جی و سامسونگ برای محصولات گیمینگی نوشته شده که به کنسولهای بازی PS5 و ایکس باکس وصل میشوند. تلویزیون های گیمینگ هر 2 برند از پورت HDMI 2.1 که از بازگشت صوتی پشتیبانی میکنند برخوردارند. ال جی با رفرش ریت 100 تا 120 هرتز پیش میرود اما سامسونگ به تازگی جسارت بیشتری به خرج داده و محصولی با رفرش ریت 144 هرتز هم تولید کرده که سال ساخت آن 2022 است.

دریافتشده در ۱۴ اسفند ۱۳۹۷. ↑ Zarei, Asghar. "Iran - List of Foundation Dates" (به انگلیسی). ↑ «اطلاعیه باشگاه استقلال دربارهٔ کسب مجوز حرفهای؛ بدون مشکل و با سربلندی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر میشویم». خبرگزاری تسنیم. ۱۹ آبان ۱۳۹۶. ↑ «صدور مجوز حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا». ↑ «فوتبال ایران به قلم "فردوسی پور" در WorldSoccer». ایسنا. ۲۰۰۸-۱۰-۲۱. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۸. ↑ «در مورد باشگاه استقلال در ویکی تابناک بیشتر بخوانید». ↑ «استقلال با ۳۸ جام قهرمانی پر افتخارترین تیم فوتبال ایران شد». دریافتشده در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۷. ↑ «سوپرجامی که رکورد آبیها را بهبود بخشید/ استقلال پرافتخارترین باشگاه ایران». دریافتشده در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۷. ↑ «جام شماره ۳۸ در ویترین آبیها». دریافتشده در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۷. ↑ «استقلال سومین تیم برتر آسیا از نگاه سایت گل». ↑ «استقلال، پرافتخارترین تیم تاریخ». روزنامه خبر ورزشی. دریافتشده در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲. ↑ Naraghi, Hooshyar F. "Iran - List of Champions" (به انگلیسی).

{تلویزیون 55TU8500 دارای تکنولوژی Dual LED می باشد.|تلویزیون سامسونگ ال سی دی|تلویزیون سامسونگ اصل کره|تلویزیون سامسونگ اقساطی}

جزئیات تصاویر 4K در تلویزیون Crystal سامسونگ به خوبی نمایش داده می شود و شما از تماشای محتوای 4K در این تلویزیون لذت خواهید برد. شما می توانید در این ویدئو ویژگی های تلویزیون های کریستالی سامسونگ را مشاهده نمایید. تلویزیون جدید سامسونگ 55TU8500 دارای تکنولوژی Dynamic Crystal Display می باشد. این تکنولوژی در کنار صفحه نمایش کریستالی این تلویزیون باعث تولید طیف گسترده ای از رنگ ها می شود و نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی از عمق رنگ بیشتری پشتیبانی می کند. به این ترتیب تصاویر با کیفیت بالاتری روی این تلویزیون نمایش داده می شوند و جزئیات تصویر بیشتری را شاهد خواهید بود. به گفته سامسونگ تلویزیون های کریستالی جدید نسبت به تلویزیون های ال ای دی سال گذشته کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهند. تلویزیون 55TU8500 دارای تکنولوژی Dual LED می باشد. این تکنولوژی در تلویزیون های 2020 و ارزان قیمت سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته و این تلویزیون ها نسبت به مدل های هم رده سال گذشته کنتراست تصویر بیشتری ارائه می دهند.

{قیمت تلویزیون سامسونگ Tu8000 55 دیجی کالا|تلویزیون سامسونگ ال ای دی|تلویزیون سامسونگ اصل}

»، جو رسانهها را «جانوری ترسناک» و مربیگری این تیم را «شغلی پرفشار» توصیف میکند. در فصل ۸۷-۱۳۸۶ که به قهرمانی پرسپولیس در جام خلیج فارس منتهی شد، فیلم مستندی با نام مردان پرسپولیس دربارهٔ این باشگاه ساختهشد. قرار بود قسمت دوم این فیلم در سال بعد ساخته شود که با مخالفت داریوش مصطفوی، مدیرعامل آن زمان پرسپولیس این فیلم ساختهنشد. سانسور و کیفیت پائین ساخت این فیلم با انتقادهایی همراه بود. همچنین در دهههای ۱۳۴۰، (عزیز اصلی) ۱۳۵۰ (محراب شاهرخی) و ۱۳۷۰ (احمدرضا عابدزاده، علی پروین، حمید استیلی و افشین پیروانی) نیز شماری از بازیکنان این باشگاه در فیلمهای سینمای ایران به بازیگری پرداختند. در سال ۱۳۸۸، پرسپولیس به عنوان نخستین باشگاه ایرانی ساخت سرود رسمیاش را با همکاری داریوش خواجهنوری، خواننده و گیتاریست ایرانی آغاز کرد. این ترانه «آهنگ سرخ» نام دارد و بازیکنان سابق باشگاه آن را خواندهاند. پیش از این نیز خوانندگانی مانند فرزین برای پرسپولیس خواندهبودند. قاسم افشار نیز در دهه ۷۰ آلبومی با نام «قرمزته» منتشر کردهبود.

{↑ "HUAWEI UET joint Telecom IT Center(HUTIC)".|Al-Khawarizmi Institute of Computer Science.|↑ "Chinese Tech Giant Aids Iran".|↑ Sanger، David E؛ Perlroth، Nicole.|«N.S.A. Breached Chinese Servers Seen as Security Threat».|The New York Times.|دریافتشده در ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۰.|↑ "Huawei leader calls out U.S. for privacy contradictions".|↑ "Huawei Technologies Profit Rises 30%, Led by Higher International Sales".|↑ Marcus Browne (20 May 2008). "Optus opens up mobile research shop with Huawei".}

↑ "2010 Corporate Social Responsibility Report" (PDF). ↑ "Research & Development". ↑ "HUAWEI UET joint Telecom IT Center(HUTIC)". Al-Khawarizmi Institute of Computer Science. ↑ Vance, Ashlee; Einhorn, Bruce (15 September 2011). "At Huawei, Matt Bross Tries to Ease U.S. Security Fears". ↑ "Chinese Tech Giant Aids Iran". ↑ Sanger، David E؛ Perlroth، Nicole. «N.S.A. Breached Chinese Servers Seen as Security Threat». The New York Times. دریافتشده در ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۰. ↑ "Huawei says it would never hand data to China's government. Experts say it wouldn't have a choice". ↑ Byford, Sam (2019-02-27). "Huawei chairman accuses American critics of hypocrisy over NSA hacks". ↑ "Huawei leader calls out U.S. for privacy contradictions". ↑ "Huawei Technologies Profit Rises 30%, Led by Higher International Sales". ↑ Marcus Browne (20 May 2008). "Optus opens up mobile research shop with Huawei". ↑ تحریمهای آمریکا هواوی را تحت فشار قرار داده است، اما برای چه مدت؟

استفاده از پد لمسی ساخته شده در کنار Google Glass 2013 برای برقراری ارتباط با تلفنی کاربر با استفاده از بلوتوث. عینک هوشمند یا عینکهای هوشمند عینکهای رایانههای هستند که اطلاعاتی را در کنار یا به آنچه پوشنده عینک میبیند، اضافه میکنند. بعلاوه، شیشههای هوشمند گاهی اوقات به عنوان عینکهای رایانه ای استفاده میشوند که میتوانند خواص نوری خود را در زمان اجرا تغییر دهند. عینک آفتابی هوشمند که برای تغییر رنگ با استفاده از وسایل الکترونیکی برنامهریزی شدهاست، نمونه ای از نوع دوم از شیشههای هوشمند است. همانطور که در مورد عینکهای هوشمند با استفاده از تکنولوژی تلفن همراه یا Wi-Fi، عینک هوشمند مدرن، رایانههای مجهزی هستند که میتوانند برنامههای تلفن همراه را اجرا کنند. بعضی از آنها هندزفری هستند که میتوانند با استفاده از دستورها صوتی زبان طبیعی از طریق اینترنت ارتباط برقرار کنند، در حالی که بقیه از دکمههای لمسی استفاده میکنند. عینکهای هوشمند، مانند دیگر کامپیوترها ممکن است اطلاعات را از سنسورهای داخلی یا خارجی جمعآوری کند.

{تلویزیون سامسونگ ال جی|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده {روش|روش} {میتوانید استفاده کنید|باید استفاده کنید|باید استفاده|باید از} تلویزیون سامسونگ برای {تبدیل|تغییر|توسعه به|رشد شدن|تبدیل شدن|تبدیل شدن به} غیرقابل مقاومت برای {مشتریان|مشتریان|مشتریان} استفاده کنید|ایده ها، فرمول ها و میانبرها برای تلویزیون سامسونگ|باز کردن Mike در تلویزیون سامسونگ}

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون سامسونگ قیمت ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 493
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : شنبه 15 بهمن 1401
نظرات

قیمت ارتودنسی در مشهد سال 1401

  • بیحسی یا مور مور شدن در برخی نقاط بدن
  • درمان علائم زمانی که در دوره شعله وری است
  • هیچ حساسیتی نمیده
  • ماناویس "صدای ماندگار"
  • آزمایشات سواب دهان
  • جوانسازی پوست

Body tattoo infectionدر این سن معمولا دندان ها به فرم اصلی خودشون روکش دندان شیری کودکان رسیدند. در بزرگسالی هم ارتودنسی رو میشه انجام داد اما ممکنه بیشتر زمان ببره و فرد بیشتر اذیت بشه ولی وقتی دندانپزشک شما تجویز کند، در هر سنی که باشید مجبور به انجام آن هستید. ببخشید ارتودنسی ممکنه باعث لاغری صورت هم بشه ؟ سلام عزیزم . خیر. ارتودنسی تاثیری در لاغری یا چاقی صورت شما نداره. امکان پرداخت هزینه ارتودنسی به صورت اقساطی هم در کلینیک بارانا وجود داره؟ یکی از مراکز ارتودنسی اقساطی در مشهد، کلینیک دندانپزشکی بارانا می باشد. هزینه ارتودنسی ثابت چقدره؟ برای اطلاع از قیمت ارتودنسی حتما باید معاینه بشید چون هزینه ی ارتودنسی برای هر فرد با توجه به میزان بهم ریختگی دندان ها و … ارتودنسی ثابت بهتره یا ارتودنسی متحرک؟ انتخاب هر یک از انواع ارتودنسی به شرایط دهان و دندان های بیمار و نظر متخصص بستگی داره و نمیتوان به صورت کلی نظر داد که کدام بهتر است.

  • بیماری های ایمنی
  • افزایش میزان درد یا شروع درد شدید
  • از: مجتبی خیرآبادی
  • زیّ: شیوه در رخت و آرایش[۳۱۵]
  • درد مفصل؛
  • گرفتن اشعه ایکس دندان و فک
  • قیمت خودرو

Types of ceramic laminateهمچین به طور کامل شما را معاینه می کند و از درست پیش رفتن روند درمان اطمینان حاصل می کند. ممکن است در ماه یکبار و یا حتی هر دو هفته 1 بار نیاز باشد به صورت حضوری به مطب متخصص خود مراجعه کنید. پس از آنکه طول دوره درمان شما به اتمام رسید و دندان هایتان کاملا مرتب شد سرانجام شما یک جلسه به مطب متخصص ارتودنسی خود می روید تا دستگاه های متصل شده به دندان های شما برداشته شود. این جلسه کوتاه خواهد بود و شما در نهایت نتیجه درمان را مشاهده خواهید کرد. متخصص مطابق روال جلسات دوره ای در این جلسه نیز شما را برای آخرین بار معاینه می کند و هرآنچه برای بعد از ارتودنسی دندان لازم است بدانید را به شما آموزش خواهد داد. پس از اتمام درمان، به جهت اینکه احتمال بازگشت ارتودنسی وجود دارد و ممکن است به مرور زمان دندان ها دوباره در موقعیت نادرست قرار بگیرند، شما باید از نگهدارنده یا ریتینر ارتودنسی استفاده کنید.

علائم تنبلی روده

Persian Doctorکار با نمونههای DNA از یک خانوادهٔ بزرگ شامل بسیاری از افراد مبتلا به پسوریازیس، یک جهش ژنی به نام CARD14 را شناسایی کرده است که منجر به پسوریازیس پلاکی میشود. محرک پسوریازیس جهانی نیست. چه بسا ممکن است آنچه باعث پسوریازیس یک نفر میشود، بر دیگری تأثیر نمیگذارد. محرکهای ایجاد پسوریازیس عبارتند از: استرس، صدمه به پوست، برخی داروها و عفونت. استرس میتواند باعث شروع پسوریازیس برای اولین بار یا تشدید پسوریازیس موجود شود. آرامش و کاهش استرس ممکن است به پیشگیری از استرس حاصل از تأثیر پسوریازیس کمک کند. پسوریازیس میتواند در مناطقی از پوست که آسیب دیده یا دچار آسیبهای روانی شدهاند به نظر برسد. این پدیدهٔ کوبنر نامیده میشود. واکسیناسیون، آفتاب سوختگی و خش همه میتوانند موجب راهاندازی پاسخ کوبنر شوند. پاسخ کوبنر میتواند درمان شود اگر به موقع عمل کنید. لیتیم: مورد استفاده برای درمان افسردگی، جنون و سایر اختلالات روانی میباشد. لیتیوم باعث تشدید پسوریازیس در حدود نیمی از افراد مبتلا به پسوریازیس که آن را مصرف میکنند میشود.

سلیاک نوعی اختلال خود ایمنی ژنتیکی است که سبب میشود سیستم ایمنی بدن بر اثر مصرف یک پروتئین به نام گلوتن، به پرزهای روده کوچک حمله کند و باعث اختلال در جذب مواد غذایی شود. در بیماری سلیاک بر اثر آسیب به پرزهای جذب کننده مواد غذایی، مواد مغذی و ویتامینهای مورد نیاز از جمله آهن، فولات، کلسیم، ویتامین D، پروتئین و چربی در اختیار بدن قرار نمیگیرد و بیمار به سوء تغذیه دچار میشود. گندم و جو حاوی پروتئین گلوتن هستند. کم خونی، خستگی و اختلالات گوارشی از جمله نفخ و اسهال مهمترین علائم این عارضه است. بنابراین بهتر است عادتهای غذایی و حساسیتهای غذایی خود را بشناسید و آنان را از وعده غذایی حذف کنید. مطالعات نشان میدهد مصرف مقادیر اندک پروتئین، یکی از مهمترین دلایل خستگی است. مصرف اسیدهای آمینه خستگی را کاهش میدهد. چندین مطالعه نشان میدهد مصرف آب ناکافی یکی از مهترین دلایل احساس خستگی، گیجی و خواب آلودگی در طول روز است. مصرف حداقل ۸ لیوان آب در روز ضروری است.

 

جراحی فوندوپلیکیشن (Fundoplication): روش دیگری که طی آن فوندوس (بخشی از معده که نزدیک مری است) به دو قسمت انتهایی مری پیچیده و بخیه میشود. این روش به کاهش فشار روی مری و بازگشت اسید به آن کمک میکند و درمان اصلی رفلکس اسید است و ممکن است به کاهش رفلاکس صفرا نیز کمک کند. درمان رفلاکس صفرا چیست؟ مجموعه آموزشهای علوم پزشکی فرادرس شامل ۳۱ عنوان آموزشی هستند که توسط متخصصین رشتههای مختلف به صورتی دروسی جامع و کامل، به زبانی ساده و با استفاده از تصاویر و فیلمهای آموزشی در اختیار شما قرار گرفتهاند. این آموزشها برای داوطلبین کنکورهای مقاطع مختلف تحصیلی در رشتههای علوم پزشکی و پیراپزشکی، برخی گرایشهای رشتههای وزارت علوم مانند آناتومی و بافتشناسی و آمادگی دانشجویان این رشتهها در امتحانات بسیار مفید و مؤثر خواهد بود. در تمام این آموزشها سعی بر پوشش تمام مطالب از مقدماتی تا پیشرفته بوده است تا برای تمامی مقاطع قابل استفاده باشند. برای مطالعه این بخش از فیلمهای آموزشهای فرادرس میتوانید لینک زیر را دنبال کنید.

روکش دندان کودک

پسوریازیس تناسلی عارضه یا بیماری پوستی می باشد که در نواحلی تناسلی به چشم می خورد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با علائم، علتها، نحوه پیشگیری و روشهای درمان پسوریازیس تناسلی آشنا شوید. پسوریازیس تناسلی یکی از بیماری های نسبتا شایع پوستی است که با روش هایی بسیار ساده قابل کنترل است. همچنین بیماری پسوریازیس در دسته بیماریهای خود ایمنی جای دارد. علت ابتلا به این بیماری دقیقا مشخص نیست ولی دو عامل تحریک کننده مانند ژنتیک و سیستم ایمنی بدن در به وجود آمدن آن می توانند نقش داشته باشند که در ادامه چگونگی تاثیر آنها را توضیح خواهیم داد. این بیماری انواع گوناگونی دارد اما شایع ترین نوع آن پسوریازیس معکوس و پلاکی هستند. این دو نشانه های تقریبا مشابهی مانند درد، خارش، سوزش یا ترک های پوستی به همراه دارند. همانگونه که در ابتدا اشاره کردیم؛ پسوریازیس تناسلی گونه ای از بیماریهای پوستی است که دستگاه تناسلی زنان و مردان یا اطراف آن را درگیر می کند.

Types of dental laminatesقارچ هیستوپلاسما یک قارچ دوشکلی حرارتی خاکزی می باشد. در بافت انسان و حیوان به فرم سلولهای مخمری جوانه دار دیده می شود. تاکنون سه واریته از این ارگانیسم شناسایی شده است که عبارتند از: واریته کپسولاتوم (H.capsulatum) ، واریته دوبویزی (H.duboisii) و واریته فارسیمینوزوم (H.farciminosum). واریته دوبویزی عامل هیستوپلاسموزیس در افریقا می باشد. این قارچ معمولا در دمای ۳۷ درجه به صورت مخمری و در دمای زیر ۳۰ درجه به صورت میسلیومی رشد میکند. پرگنه های قارچ روی محیط سابورودکستروز آگار در دمای ۲۶ درجه سانتیگراد به آهستگی رشد می کنند و حالت جیر مانند تا پنبه ای و رنگ سفید یا خرمایی مایل به قهوه ای دارند. رنگ پشت پرگنه زرد کمرنگ مایل به قهوه ای است. برخی پرگنه ها به حالت پوستی یا زبر و خشن هستند و یک سویه با رنگدانه ی قرمز نیز شناسایی شده است. در زیر میکروسکوپ ، تولید ماکروکونیدیوم های تک سلولی گرد بزرگ با قطر ۸ تا ۱۴ میکرون و زائده های انگشتی شکل مشخص،روی کونیدیوفورهای شفاف غیر متمایز کوتاه از ویژگی های اختصاصی و نشانه های تشخیص این قارچ هستند.

یکی از انواع روکش دندان که بیمار می تواند از آن استفاده نماید، روکش های ادینوفاژی تمام فلز هستند. کاملا مشخص است که جنس این نوع روکش دندان کاملا از فلز است که رنگ آن زرد یا سفید بوده و بسته به آلیاژ موجود در آن دارد. این نوع از روکش دندان به عنوان روکش های گلد استاندارد معرفی شده اند. 60 درصد این روکش ها از آلیاژ های قیمت همانند طلا، تیتانیوم و… ساخته شده اند در نتیجه از نظر هزینه نیز گران قیمت هستند. اما در دسته دیگر از روکش دندان فلزی تنها 25 درصد از آلیاژ های قیمتی استفاده شده است. این نوع آلیاژها دارای کمتر از 25 درصد آلیاژ قیمتی بوده و بیشتر روکش دندان را کروم، نیکل و آلیاژهایی از این قبیل تشکیل می دهد. جنس روکش دندان سرامیکی از چینی همانند پرسلن است که امروزه کاربرد زیادی در میان بیماران دارد. این نوع روکش که تمام سرامیک شناخته شده است ، قدمت زیادی داشته و با توجه به این که ساختار ضعیفی دارد امروزه منسوخ شده است.

مجله پزشکی زنان

با این حال، هیچ دریچهای به غیر از آئورت و تنه ریوی در هیچ شریان دیگر یافت نمیشود. سلولهای بدن انسان برای زنده ماندن به جریان مداوم اکسیژن نیاز دارند. سیستم تنفسی در حالی که دی اکسیدکربن را از بین میبرد، به سلولهای بدن اکسیژن میرساند، ماده زائدی که در صورت تجمع میتواند کشنده باشد. 3 قسمت اصلی در سیستم تنفسی وجود دارد: مجاری هوایی، ریهها و عضلات تنفسی. در آناتومی بدن انسان مجاری هوایی شامل بینی، دهان، حلق، حنجره، نای، برونش و برونشیول است و هوا را بین ریهها و خارجی از بدن جابجا میکند. عملکرد اصلی سیستم تنفسی زنده نگه داشتن از طریق استنشاق اکسیژن و از بین بردن دی اکسید کربن است. ریهها و آلوئولها محل تبادل گاز و شامل مجموعهای از مجاری عبور هوا و غشا هستند. دستگاه گوارش اساساً یک سیستم توخالی با دو دهانه متشکل از چند اندام است. غذا از طریق دهان خورده میشود، در داخل سیستم فرآوری و جذب شده و مواد زائد جامد حاصل از آن به نام مدفوع از طریق مقعد دفع میشود.

میبینید که هیئتعلمی باتجربه و توانمند در کشور کم شده است؛ بخشی از این عزیزان بازنشسته شده یا قسمت اعظمی از آنان مهاجرت کردهاند. متأسفانه با توسعهای غیر هدفمند در دندانپزشکان فارغ التحصیل روبرو هستیم. مدارک آن در دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصص موجود است که مبتنی بر شواهد گردآوری و مستند شده است. چند مقاله نیز بهعنوان پایاننامه دانشجویی از دل همین موضوع استخراج کردم که قابل رجوع و استناد است. در بحث آموزش در دانشکدههای دندانپزشکی مشکل مهم و عمده ما کمبود نیروی آموزشی هیئتعلمی است و در درجه دوم بحث تجهیزاتی و امکانات بهروز آموزش همگام با دنیاست که متأسفانه در این خصوص نیز عقب هستیم. چون ازنظر تجهیزات و فنّاوری فاصله کمی با دنیاداریم. متأسفانه ظرفیت را افزایش دادیم ولی نگاهی جدی به کیفیت نداشتیم. تفکر غلط همان ادعای تعارض منافع است که پیامدهای آن گریبان گیر مردم است. دندانپزشک جوان به دلیل کیفیت پایین آموزش، بیماران خود را نسبت به دندانپزشک قدیمی و باتجربه از دست میدهد و اتفاقات متعاقب آن رخ میدهد و درنهایت میگویند تعارض منافع وجود دارد!

Medicine for tattoo infectionطبع گریپ فروت سرد و خشک است. گریپ فروت را کی بخوریم؟ بهترین زمان خوردن گریپ فروت به جای وعدهی صبحانه است؛ چون کم کالری بوده و در طول روز گرسنگی و تشنگی را به دلیل محتوای بالای آب از بین میبرد. گریپ فروت به عنوان یک چربی سوز و مهار کننده اشتهای بسیار قوی شناخته شده است. گفته میشود که بوی گریپ فروت، احساس گرسنگی را کاهش میدهد و به همین دلیل، برای لاغری و کاهش وزن بسیار مفید است. مقدار فیبر موجود در گریپ فروت گرسنگی را کاهش میدهد و باعث تحریک کلستی سکتوکینین، هورمونی که عمل گوارش را تنظیم میکند، میشود. بهترین زمانِ مصرفِ گریپ فروت برای لاغری نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی است. توجه: پیش از مصرف هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل ۲۰ دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل کنید. گریپ فروت حاوی مقادیر بالایی از ویتامینهای A و C، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هاست که از چروک پوست و لکهای پوستی جلوگیری و به جوان سازیِ پوستِ صورت کمک میکند.

تعداد بازدید از این مطلب: 483
موضوعات مرتبط: دندانپزشکی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : شنبه 15 بهمن 1401
نظرات

دریافت بهترین پسوریازیس سر

Laminate color bl3متوترکسات مانند سیکلوسپورین سیستم ایمنی را سرکوب میکند. در صورت استفاده در دوزهای پایین ممکن است عوارض جانبی کمتری ایجاد کند. اما در دراز مدت میتواند عوارض جانبی جدی ایجاد کند که شامل آسیب کبدی و کاهش تولید گلبول های قرمز و سفید است. بهطور کلی محصولات حاوی اسید سالیسیلیک و قطران زغال سنگ پسوریازیس پوست سر را مورد هدف قرار میگیرند. این دو ماده برای درمان بیماری پسوریاز موثر بوده و توسط آکادمی پوست آمریکا (AAD) توصیه شدهاند. اسید سالیسیلیک یک اسید بتا هیدروکسی است که اغلب بهعنوان لایه بردار استفاده میشود. این اسید به نرم شدن و شکستن پلاکها و پوستهها برای برداشتن راحتتر کمک میکند. برداشتن پلاکها به کاهش علائم مانند خارش، سوزش و تحریک میانجامد. قطران زغال سنگ نیز از زغال سنگ سیاه بهدست میآید و طبق گفته AAD بیش از 100 سال است که برای درمان پسوریازیس استفاده میشود. این ماده به پمپ کردن ترمزهای رشد کمک میکند تا سلولهای پوست روی پوست سر شما خیلی سریع رشد نکنند.

  • تغییرات هورمونی
  • کاهش عملکرد کلیه؛
  • خروج ترشحات بدبو و آبکی از واژن
  • تب شدید 102درجه فارنهایت یا بیشتر(9/38درجه سانتی گراد)
  • از روده در مقابل التهاب محافظت می کنند
  • زیرباج: آش زیره؛ زیربا[۳۲۲]
  • آنترالین؛ یک داروی تجویزی قدیمی
  • داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی (NSAIDها)

Persian Doctorروکش استیل دندان یک پوشش فلزی می باشد که روی دندان هایی که بافت زیادی از دست داده باشند و یا دندان هایی که نیاز به درمان پالپ دارند (درمان عصب کشی) برای دندان های شیری کودکان استفاده می شود. پوسیدگی دندان شایع ترین بیماری مزمن در کودکان می باشد. اکثریت قریب به اتفاق کودکان در سن مدرسه از پوسیدگی دندان رنج می برند. اندازه پوسیدگی دندان می تواند متفاوت باشد. برخی از پوسیدگی ها بسیار کوچک می باشند ، در این حالت پر کردن دندان برای ترمیم آن کافی می باشد. اگر پوسیدگی دندان برای حمایت از پر کردن دندان خیلی بزرگ باشد ، ممکن است لازم باشد از روکش استیل شود. ترمیم روکش دندان می تواند برای درمان شکستگی ها و ترک های بزرگ ناشی از ضربه استفاده شود. روکش استیل دندان از پیشرفت پوسیدگی دندان جلوگیری می کند. با استفاده از روکش استیل ، دندان شیری کودکان که بافت زیادی را از دست داده است ، حفظ و در دهان نگهداری می شود.

 

Types of dental laminate modelsخوردن ماست پروبیوتیکدار میتواند باکتریهای عامل سنگ لوزه را از بین ببرد. مصرف سیب به درمان کمک میکند، به دلیل اسیدی بودن با باکتریهای سنگ لوزه مبارزه کند. سرفه کردن به شل شدن و افتادن سنگهای کمک میکند. بعضی از اقدامات میتواند از ایجاد سنگهای لوزه پیشگیری کرد. غرغره کردن با آب نمک باعث از بین رفتن باکتری تشکیل دهنده سنگ لوزه میشود. رعایت بهداشت دهان و دندان برای پاک سازی دهان از میکروبها و خارج کردن ذرات باقی مانده غذا در پیشگیری از ایجاد سنگ موثر است. نوشیدن مقدار زیاد آب برای هیدراته نگه داشتن بدن و جلوگیری از خشکی دهان مفید است. ترگ سیگار یا به حداقل رساندن مصرف آن در جلوگیری از ایجاد سنگهای لوزه تاثیر بسزایی دارد. هر چند که احتمال ایجاد عوارض در این بیماری خیلی کم است، ولی باز احتمال بروز عفونت لوزه وجود دارد، که به آن آبسه گفته میشود. سنگهای بزرگ میتوانند به بافت طبیعی لوزه آسیب برسانند و آن را دچار مشکل کند. این مسئله میتواند منجر به تورم، التهاب و عفونت بسیار زیادی شود. سنگهای لوزهای که این عوارض را ایجاد میکنند ممکن است به جراحی نیاز داشته باشند. ایجاد سنگ در لوزه تنها مشکل مربوط به لوزهها نیست. بیماریهای مانند گلودرد استرپتوکوکی، بیماری لثه و پوسیدگی دندان، سرطان لوزه از دیگر مشکلات و بیماریهای رایج لوزهها هستند، این بیماریها تقریبا علایمی شبیه به سنگهای لوزه را دارند. تشخیص این مشکلات توسط بیمار مشکل بوده و حتما باید توسط پزشک معاینه شوند. در بالا درباره سنگهای لوزه و علایم و درمان آن بحث کردیم، همانطور که گفتیم این بیماری هیچ گونه خطر جدی در پی ندارد و با رعایت بهداشت و مراقبت میتوان از بروز آنها جلوگیری کرد.

چه مواردی باعث پوسیدگی دندانهای کودک میشود؟

همچنین مسواک زدن و استفاده از نخ دندان از موارد ضروری برای سالم نگه داشتن روکش است. چه مشکلاتی ممکن است بعد از روکش کردن دندان شیری کودکان به وجود بیاید؟ تا چه مدت روکش باید روی دندان شیری بماند؟ روکش دندانهای شیری به دلیل مقاومت بالایی که دارند، معمولا تا زمان افتادن دندان شیری روی آن باقی میمانند. این روکشها به وسیله چسبهای مخصوصی که فلوراید آزاد میکنند به دندان میچسبند. به عبارت دیگر هدف از روکش کردن دندانهای شیری، مراقبت از آنها است تا زمانی که به طور طبیعی بیافتند. بالطبع روکشها هم تا آن زمان باید روی دندان باقی بمانند. چه مواردی باعث پوسیدگی دندانهای کودک میشود؟ در صورت عدم استفاده از مسواک و نخ دندان، باقی مانده مواد غذایی مابین دندانها میماند و باعث حمله کردن باکتریها و میکروبهای موجود در دهان به دندانها میشود. این میکروبها برای تجزیه مواد غذایی اسیدهایی را از خود ترشح میکنند که باعث تخریب مینای دندان میشود. مصرف زیاد مواد قندی و خوراکیهای شیرین هممیتواند باعث پوسیدگی دندانها شود.

درباره پزشکی زنان

Persian encyclopedia of Drبرای درمان قارچ سر باید از محصولات و داروهای دارای فرمولاسیون ضد قارچی استفاده شود. همچنين امکان دارد داروهای خوراکی هم باتوجه به شدت عفونت قارچی به وسیله پزشک تجویز شود. رزاسه عموما بصورت برافروختگی های سرخ رنگ و گاهی جوش هایی روی صورت بروز می کند. رزاسه امکان دارد به علت گرما، پس از خوردن غذای تند و داغ، مصرف غذا های کافئین دار و یا در نتیجه ی استرس هیجانی بوجود بیاید. رزاسه معمولاً روی گونه ها ، چانه و بینی دیده می شود، اما امکان دارد روی پوست سر هم ایجاد شده و باعث خارش یا حس سوزش شود. اگر فکر می کنید ممکن است دچار رزاسه شده باشید، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا تحت درمان مناسب قرار بگیرید. افسانه های مختلفی در خصوص شپش مو وجود دارد :شپش سر تنها در موهای کثیف زندگی می کند، شپش مو میتواند بپرد، شپش سر موهای بلند را ترجیح می دهد. ولی این جمله ها واقعیت ندارد!

درمان پسوریازیس با ادرار

Body tattoo infectionاگر فرد جوانی هستید که بیش از حد نرمال دچار مشکل یبوست می شوید بهتر است با یک آزمایش خون ساده وضعیت تیروئید خود را چک کنید . خیلی از افرادی که از مسکن های مخدر استفاده می کنند دچار مشکلات گوارشی از جمله یبوست می شوند . به طور کلی بهتر است که این افراد در کنار مصرف این نوع مسکن ها از داروهای ملین نیز استفاده کنند . بعضی از مطالعات نشان می دهند کسانی که بطور مرتب از آسپرین یا ایبوپروفن استفاده می کنند بیشتر از بقیه افراد دچار مشکل یبوست می شوند . بطور کلی مصرف مکمل های ویتامینی سبب بروز یبوست نمی شوند . اما بعضی مکمل های املاحی مانند مکمل کلسیم ، و یا مکمل آهن ممکن است چنین مشکلی را ایجاد کنند . همچنین در این حالت می توانید به مدت محدود از ملین ها استفاده کنید . برای افزایش سرعت جذب این مکمل سعی کنید آن را با غذا میل کنید تا جذب آن افزایش یابد .

سایر انواع نور درمانی شامل استفاده از نور فرابنفش مصنوعی A و یا B به تنهایی و یا در ترکیب با سایر درمان هاست. • نور خورشید. نور فرابنفش طول موجی از نور در محدوده خیلی کوتاه تر از توانایی دید چشم انسان است. زمانی که با اشعه UV در نور طبیعی خورشید یا در نور مصنوعی مواجهه شوید، سلول های T فعال در پوست از بین می روند. این امر چرخه تولید سلول های پوست را کند می کند و التهاب و پوسته ریزی را کاهش می دهد. به طور خلاصه، مواجهه روزانه با مقادیر اندکی نور خورشید می تواند پسوریازیس را بهبود بخشد اما مواجهه شدید با نور خورشید علائم را تشدید کرده و سبب آسیب های پوست می شود. پیش از شروع دوره های نور خوشید، از پزشک خود در مورد ایمن ترین راه استفاده از نور خورشید طبیعی برای درمان پسوریازیس سؤال کنید. • نور درمانی UVB.

  1. زنان باردار
  2. هزینه کمتر نسبت به ارتودنسی کامل
  3. ورزش های روماتوئید ارتریت
  4. با مصرف داروهای مسکن همچنان درد وجود داشته باشد
  5. اورجت یا بیرون زدگی دندانهای جلویی (Protruding front teeth)

این نوع در کودکان شایع تر است و به صورت لکه های صورتی کوچک ظاهر می شود. پسوریازیس خالدار اغلب در نواحی تنه، بازو و پاها دیده می شود و به ندرت مانند پسوریازیس پلاک، ضخیم یا برجسته می شود. این نوع پسوریازیس در بزرگسالان شایع تر است که به شکل تاول های چرکین و سفید ظاهر شده و نواحی وسیعی از پوست، قرمز و ملتهب می شود. پسوریازیس پوسچولر معمولا ابتدا در نواحی کوچک تر مانند دست یا پا ایجاد شده و ممکن است گسترده تر شود. این نوع پسوریازیس موجب قرمزی، التهاب و براق شدن برخی نواحی چین خورده پوست از جمله زیر بغل یا سینه، کشاله ران یا اطراف ناحیه تناسلی می شود. نوع بسیار شدید و نادر پسوریازیس است که معمولا بخش های وسیعی از بدن را درگیر می کند. در پسوریازیس اریترودرمیک پوست آفتاب سوخته به نظر می رسد. پوسته پوسته شدن شدید، قرمزی و گسترده بودن ضایعات از نشانه های این نوع است. فرد مبتلا ممکن است دچار تب شده و اغلب اوقات بیمار باشد.

چرا اکثر روکش استیل دندان کودک شکست می خورند

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت روکش استیل دندان کودک.

تعداد بازدید از این مطلب: 502
موضوعات مرتبط: پزشکی , دندانپزشکی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : پنج شنبه 13 بهمن 1401
نظرات

تلویزیون 55 اینچ شیاومی 4K UHD اسمارت مدل Mi 5X

تلویزیون 55 اینچ شیاومی 4K UHD اسمارت مدل Mi 5X از زیبا ترین مدل های موجود در بازار است که بسیار شیک و چشم نواز است و زیبایی را به دکوراسیون و سالن شما می بخشد . این تلویزیون دارای یک قاب فلزی براق با لبههای برش الماس ظریف است که به فضای زندگی شما اصالتی را میبخشد که شایسته آن است . پیچیدگی جلو پایه ها به بهترین وجه توسط فیبر کربنی که در قسمت عقب به کار برده ایم ، ظاهر می شود تا تلویزیون شما از هر نظر که باشد خیره کننده به نظر برسد . با نسبت صفحه نمایش به بدنه 96.6 درصد ، تجربه ای تقریباً تمام صفحه را با زیبایی شناسی متعادل و ممتازی که دکوراسیون خانه شما را ارتقا می دهد ، تجربه کنید . اجازه دهید حواس شما در صدای عالی تلویزیون 55 اینچ شیاومی 4K UHD اسمارت مدل Mi 5X غوطه ور شود و سطوح جدیدی از جزئیات ، وضوح و عمق را با بهترین استاندارد صوتی خانگی امروز کشف کنید .

 

xiaomi tvخوب است بدانید که انواع تلویزیونهای شیائومی با اینچهای متنوع در اختیار مشتریان قرار گرفته تا متناسب با ابعاد اتاق نشیمن هر اندازه ای که سازگار بود را انتخاب نمایید . برای نمونه تلویزیونهای 50 اینچ و 55 اینچ و 49 اینچ در ابعاد متوسطی که دارد برای اتاق نشیمن ، انتخاب خوبی است . در حالی که تلویزیونهای 60 اینچ 65 اینچ و 70 اینچ و 75 اینچ برای هال و پذیرایی پیشنهاد می شود . البته تی وی های کوچک 32 اینچ و 40 اینچ نیز با سایز جمع و جوری که دارد؛ برای اتاق خواب انتخاب خوبی است . با توجه به اینکه اکثر برندهای بازار مثلا سامسونگ با سیستم عامل تایزن و ال جی با سیستم عامل وب او اس خود در بازار تلویزیون های کار خود را ادامه می دهد ؛ اندرویدی بودن سیستم عامل شیائومی به خودی خود مزیت محسوب می شود و هر چند در این بازار برندهایی همچون فیلیپس و سونی نیز اندروییدی هستند اما برای این برند نو پا شروع خوبی است . از طرفی نیز تنوع در مدلهای برندهای سامسونگ و ال جی مزیتی برای انها محسوب شده و بوده است چرا که تنوع برند در ان دسته ها چند برابر شیائومی است . اما شیائومی با 10 تا 12 مدل خود در حال افزایش تنوع و حمله به بازار رقبای خود است . جالبه بدانید که در ابتدا شیائومی با تکنولوژی 4k شروع به کار کرد اما با ظهور oled , پخش کننده تلویزیون شیائومی qled ها شیائومی نیز دست به کار شده و برند qled خود را در سایز 75 اینچ تولید کرده است . و از طرفی نیز در یکی از بهترین برندها در تولید مانیتورهای گیمینگ 23 تا 34 اینچ می باشد.

همراه ما باشید که با این تلویزیون جذاب بیشتر آشنا شویم.

اما این پایان ماجرا نیست! میتوان گفت هر امکاناتی که شما از تلویزیون هوشمند انتظار آن را دارید، در این تلویزیون جای داده شده است که شما بتوانید تجربهای فوقالعاده را با آن داشته باشید. شرکت شیائومی این روزها به طراحی محصولات خود هم اهمیت زیادی میدهد و این موضوع در تولید این تلویزیون هم به خوبی خود را نشان میدهد. این شرکت به تازگی ثابت کرده است که علاوه بر تولید گوشی و لوازم جانبی، میتواند رقیب سختی برای سایر برندهای تولیدکننده تلویزیون هم به حساب بیاید. در ادامه این مطلب ما تمامی جزئیات این تلویزیون را به دقت زیر ذرهبین خواهیم برد و به شما کمک خواهیم کرد که خریدی مناسب را انجام دهید. همراه ما باشید که با این تلویزیون جذاب بیشتر آشنا شویم. اگر دنبال تلویزیونی بسیار نازک و بدون لبه میگردید، تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU یکی از بهترین گزینهها است. لبههای باریک این تلویزیون از جنس پلاستیک فشرده و با کیفیتی ساخته شدهاند و به غیر از قسمت پایینی آن، در بقیه بخشها حتی در بیشتر موارد وجود لبهها حس نخواهد شد!

قیمت تلویزیون شیائومی

HDR10 استفاده شده که نور پس زمینه تصویر را در مطلوب ترین حالت قرار میدهد و به صورت هوشمندانه نسبت کنتراست تصویر را در محیطهای تاریک در بهترین حالت قرار میدهد. همچنین درگاههای ارتباطی در این نمایشگر به صورت کافی در آن قرار داده شده به گونهای که در آن از دو درگاه USB و سه درگاه HDMI استفاده کرده است. شیائومی در این تلویزیون از فناوری Chromecast Built-in پشتیبانی کرده که میتواند دسترسی و امکان اتصال سایر دستگاههای دیگر و اجرای محتواهای آنها را بر روی تلویزیون فراهم سازد. A2 از تلویزیونهای 2022 کمپانی شیائومی به حساب میآید که دارای استایل و طراحی فوقالعاده زیبایی است. این تلویزیون دارای فناوری صوتی صدای Dolby Audio بوده که میتواند انواع سبکهای صوتی را در انواع برنامههای مختلف اجرا کند. گذشته از اینها دارای توان صوتی 20 وات است و در سه سایز 43 ، 50 و 58 اینچ ارائه شده ، و در آن سرعت نرخ نوسازی 60 هرتز در کیفیت تصویر 4K بوده که میتواند قابل قبول باشد.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاگر Apple ID به گوشتان خورده و با آن آشنایی دارید باید بگوییم Mi Account هم چیزی شبیه به همان است. ساخت Mi Account کاملا رایگان است. اما فراموش نکنید با ساخت اکانت شیائومی، شما به این شرکت اجازه میدهید تا از دادههای شما برای مصارف تبلیغاتی استفاده کند. البته گوگل هم همین کار را انجام میدهد اما اینکه برای شما شیائومی قابل اعتمادتر است یا گوگل، سؤالی است که خودتان باید به آن پاسخ بدهید. شیائومی برای تمام محصولات خود Flash Sales را در نظر نمیگیرد اما آنهایی که شامل این برنامه تبلیغاتی میشوند، میتوانند اطلاعات مربوط به این پروموشنهای فروش را از شبکههای اجتماعی شیائومی دریافت کنند. این شرکت برخلاف بسیاری از برندهای دیگر که بیشتر فروش آنلاین دارند، فروشگاههای مختلفی در کشورهای خارجی دارد. در این فروشگاهها هم میتوان جدیدترین گوشیهای شیائومی و هم دیگر محصولات متنوع این شرکت را خریداری کرد. علاوه بر فروش، برخی از این فروشگاهها خدمات پس از فروش و تعمیرات را هم به مشتریان ارائه میکنند.

xiaomi tvحافظه RAM دستگاه 2 گیگابایت DDR3 و حافظه داخلی آن 8 گیگابایت eMMC5.0 می باشد. Mi Box از سیستم عامل اندروید 6.0 بهره می برد. این سیستم عامل کمک خواهد کرد تا بتوان انواع اپلیکیشن ها و یازی های اندرویدی را دانلود و نصب کرد و حتی بدون گوشی هوشمند بازی ها را بر روی تلویزیون انجام داد. بنابراین می توان گفت در خانه یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بسیار بزرگ داریم! در نهایت، تلویزیون ها شنوا شدند! هر چیزی را که دوست دارید از Mi Box 3 بپرسید تا تنها در عرض چند ثانیه به جواب مورد نظر خود برسید. به عنوان مثال در مورد بهترین فیلم های اکشن، آب و هوای روز و یا آخرین اخبار هنرمندان بپرسید. درون ریموت کنترل این دستگاه یک میکروفن وجود دارد بنابراین این دستورات از طریق ریموت کنترل به تلویزیون فرستاده می شوند. به لطف این تکنولوژی صوت و صدا بسیار با کیفیت را بدون ذره افت کیفیت، و حتی با وضوح بیشتری خواهید شنید.

  • تصاویر رسمی
  • توییتر باند 13 در 26 میلی متر
  • پردازنده MediaTek MSD6886 هستههای 1.5 گیگاهرتزی
  • Afraland - 1 ماه پیش

گستره بزرگی از رنگها تا 94% با استفاده از DCI-P3 به نمایش در خواهند آمد. 1 میلیارد رنگ به طور دقیق و شفاف با این فناوری به نمایش درمیآیند و در این صفحه نمایش باکیفیت، نقاط تیره، تیرهتر و نقاط روشن هم روشنتر دیده خواهند شد. این صفحه نمایشگر تصاویری را که جزئیات خود را از دست دادهاند و قابلیت جبران را دارند، احیا کرده و تصاویری با کیفیتتر را به نمایش در می آورد. کمی تار شود و از تصویر اصلی جا بماند؟ این موضوع به خصوص برای افراد علاقهمند به گیم و دنیای بازی بسیار بااهمیت است. شما دیگر با خیالی راحت به تماشای محتوای مورد علاقه خود میپردازید و نگران سرعت تلویزیون خود نخواهید بود؛ زیرا در هر لحظه و در تمامی شرایط، تلویزیون شما تصویری باکیفیت را برای شما نمایش خواهد داد. تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU علاوه بر تمرکز بر صفحه نمایش خود، کیفیت صدای خروجی بسیار خوبی را هم دارد.

شیائومی چه محصولاتی میسازد؟

البته این گوشی فقط در چین عرضه شد و به بازارهای دیگر به صورت رسمی وارد نشد. پس از می ۱، شیائومی موفقیت خود را با چند گوشی دیگر هم در بازار چین تکرار کرد تا بالاخره گوشیهای این شرکت را در کشورهای دیگر هم دیدیم. در حال حاضر، گوشیهای شیائومی در بازارهای چین، هند و بخشهای زیادی از اروپا و چند کشور دیگر هم به صورت رسمی عرضه میشوند. با این وجود هنوز به صورت رسمی وارد بازار آمریکا نشده و در کنار این موضوع، گوشی هم تنها محصولی نیست که شیائومی میسازد. شیائومی چه محصولاتی میسازد؟ قبل از اینکه سراغ بررسی انواع گوشیهای Xiaomi برویم، میخواهیم نگاهی به دیگر محصولات شیائومی داشته باشیم که در دستهبندیهای دیگر جای میگیرند. این لیست کامل نیست چراکه این روزها شیائومی تنوع بسیار زیادی از محصولات الکترونیکی و حتی غیر الکترونیکی دارد. در عوض در این پست میخواهیم سراغ بهترین کالاهای الکترونیکی برویم که در پورتفولیو شیائومی حاضر هستند.

  1. پشتیبانی از برنامه های Netflix, Youtube و Amazon Prime
  2. برنامه بازار یا اپ استور را پیدا کنید
  3. سیستم عامل اندروید Android
  4. خرابی مین برد
  5. پشتیبانی از فرمت صوتی DTS
  6. قابلیت اتصال به بلوتوث Bluetooth

JavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. جهت آسوده خاطر شدن اعتماد شما را به مطالعه این لینک جلب می کنیم تا با اطمینان خرید کنید . با استناد به مستندات ارائه شده که در لینک به آنها اشاره کردیم ،خرید اینترنتی مطمئنی برای شما فراهم کرده ایم . تخفیفات روزانه و تخفیفات ویژه رو در لینک زیر ببینید . به روشهای زیر می توانید خرید کنید « لطفا اول محصول را در سایت ثبت کنید و بعدا « برای اطلاع از قیمت روز کالا حتما حتما قبل از پرداخت هزینه » با تیم فروش آوینتو تماس بگیرید. با کلیک بر روی « افزودن به سبد خرید » محصول را به سبد خریدبیافزایید و در نوار منوی بالا اقدام به تسویه را کلیک کنید و ادامه را بزنید و مراحل را طی کنید. با توجه به اینکه احساس شما از خرید از کسب و کارهای اینترنتی دارای پروانه کسب فروشگاه های مجازی بهتر خواهد بود ؛ فروشگاه اینترنتی ما دارای پروانه کسب فروشگاه های اینترنتی مجازی است.

از طرفی تکنولوژی DTS HD باعث تولید صدای فراگیر مجازی می شود و هیجان تماشای تلویزیون را بیشتر می کند. به این ترتیب شما در کنار کیفیت تصویر بسیار خوب این تلویزیون، صدای با کیفیت و هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد. تلویزیون هوشمند شیائومی P1 محصول 2021 به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده است. این تلویزیون امکانات هوشمند و سرگرمی های بسیار جذابی را در اختیار شما قرار میدهد. این تلویزیون از طریق سیستم عامل اندروید بیش از 400000 فیلم و برنامه تلویزیونی را در دسترس شما قرار میدهد. شیائومی این تلویزیون را به 16 گیگ حافظه داخلی مجهز کرده است و میتوانید برنامه های دلخواه خود را دانلود و روی حافظه تلویزیون نصب کنید. تلویزیون 2021 شیائومی P1 از میکروفون داخلی برای استفاده از دستورات صوتی برخوردار است. همچنین از دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی میکند و میتوانید از طریق آن و با صحبت کردن به مدیریت تلویزیون بپردازید. تلویزیون 50 اینچ شیائومی P1 به پردازشگر 4 هسته ای مجهز شده است و وظیفه پردازش های مختلف مربوط به سیستم عامل این تلویزیون را به عهده دارد.

تلویزیون شیاومی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت kalinab.com.

تعداد بازدید از این مطلب: 481
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : پنج شنبه 13 بهمن 1401
نظرات

تلویزیون شیائومی 50F2

xiaomi tvاین صفحه از ژیارکالا را به تلویزیون شیائومی 50F2 اختصاص می دهیم و به نقد و برررسی آن می پردازیم. برند شیائومی شاید از لحاظ تنوع و سابقه با برندهای دیگر نتواند رقابت کند اما تلاش می کند تا بهره گرفتن از فناوری های روز دنیا در ساخت تلویزیون موفق باشد. این بار در سال 2022 با همکاری شرکت آمازون تلویزیونی با عنوان تلویزیون F2 ساخته اند. 3840 پیکسل به نمایش بکشد. زاویه ی دید 178 درجه دامنه ی وسیعی از محتوای بصری را در محیط پخش می کند و امکان دید را در هر زاویه فراهم می کند. توان صوتی 24 وات در تلویزیون شیائومی 50F2 می تواند نیاز صوتی کاربر را برآورده کند. دارای فناوری های DTS و Dolby Audio می باشد تا صدا را از هر چه نویز احتمالی دور کنند. سیستم عامل Fire OS نسخه ی 7 هوشمندی تلویزیون 50 اینچ شیائومی F2 را تضمین می کند.

  • Afraland - 5 ماه پیش
  • برروی آن کلیک کنید
  • زاویه دید 178 درجه
  • Afraland - 10 ماه پیش
  • سوالات متداول
  • پشتیبانی از کدک های صوتی Dolby، DTS-HD، FLAC، AAC، OGG و

xiaomi tvبرخورداری از سیستم نور پسزمینه Direct LED باعث میشود نور پسزمینه بهصورت دقیقتری در تمام نقاط پنل توزیع شود و تلویزیون کنتراست بهتری پیدا کند. در این سیستم نور پسزمینه، دیودهای LED تأمینکننده نور پسزمینه برخلاف سیستم نور پسزمینه Edge LED در تمام نقاط پنل تعبیه شدهاند که باعث افزایش دقت نوردهی تلویزیون میشود. البته برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای پنل VA هستند. اکثر تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای قاب پلاستیکی سخت هستند و برخورداری یک تلویزیون اقتصادی از قاب فلزی، ویژگی شاخصی برای آن محسوب میشود. در ضمن در اطراف نمایشگر تلویزیونهای شیائومی نیز مانند تلویزیونهای مدرن امروزی تقریباً هیچ قابی وجود ندارد که باعث میشود کاملاً غرق در فضای محتوای در حال نمایش شوید. برخی از تلویزیونهای شیائومی از وایفای ۵ گیگاهرتزی برخوردار هستند که هم باعث میشود سرعت اینترنت آنها بیشتر شود و هم برد وایفای آنها افزایش یابد؛ بنابراین چنانچه مودم شما هم ۵ گیگاهرتز باشد. در هنگام استفاده از اینترنت وای فای کمتر شاهد قطع وصل شدن اینترنت و افت سرعت آن هستید و اینترنت پایدارتر خواهد بود.

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاز این تلویزیون غول پیکر انتظار میرود صدایی داشته باشد تا هر جای خانه باشید صدا به صورت واضح برسد. قدرت خروجی صدا 30 وات است که خروجی بسیار قابل قبولی است. و همچنین با استفاده از قابلیت Dolby Atmos میتوان صدا را به صورت سه بعدی و از هر زاویهای به صورت واضح شنید. قابلیت Dolby vision یک نسخه هوشمند و بروز شده از HDR است و مستقیماً بر روی کیفیت تصویر تاثیر میگذارد. هوش مصنوعی به طور خودکار محتوا را شناسایی میکند و بهترین تصویر را به نمایش میگذارد. با کمک این قابلیت تماشای تلویزیون در هر ساعت از شبانه روز عالی به نظر میرسد. تصاویر در هنگام بازی به گونهای واضح و شفاف بدون هیچ گونه تاری است که انگار شما وسط بازی هستید. یکی دیگر از قابلیتهای تلویزیون 55 اینچ شیائومی 5X فناوری پردازنده است. این پردازنده که به amogic معروف است بسیار برنامه مهم و اساسی به شمار میرود.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

مرحله 1. کابل مبدل را به درگاه USB گوشی خود متصل کنید. مرحله 2. یک سر کابل HDMI را به مبدل متصل کرده و طرف دیگر آن را به درگاه HDMI تلویزیون متصل کنید. مرحله 3. در منو Source ورودی تلویزیون را به درگاه HDMI که از آن استفاده کردید، تغییر دهید. و اما یکی دیگر از سؤالات پرتکرار کاربران گوشیها و تلویزیونهای سامسونگ این است که اسکرین میرورینگ سامسونگ کجاست؟ در واقع این دسته از کاربران به دنبال برنامه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون با کابل USB هستند. سبب میشود تا تلویزیون گوشی را بهعنوان یک کارت حافظه فلش و یا هارد دیسک شناسایی کند و به شما اجازه میدهد تا به یکی از قسمتهای عکس، ویدئو و موسیقی دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب شما میتوانید محتوا ذخیره شده در گوشی خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید و از تماشا آن در ابعاد بزرگتر تلویزیون لذت ببرید.

تلویزیون شیاومی

این درگاههای اتصال شامل HDMI در نسخه 2.0 است که برای اتصال نسل هشتم بوردها بسیار عالی است. گذشته از اینها وجود درگاه USB نیز در آن میتواند بسیار عالی باشد که با استفاده از آن امکان اتصال انواع حافظههای جانبی برای شما وجود دارد. در کنار آن نیز میتوان از درگاه خروجی صدای Optical یاد کرد که به واسطه کابل فیبر نوری میتواند صدا را در کیفیت بسیار بالایی از طریق تلویزیون به سیستمهای صوتی ارائه دهد. شیائومی در این تلویزیون از درگاه HDMI2.0 استفاده کرده که دارای سرعت انتقال و پهنای باند 18Gbps است. این درگاه به راحتی میتواند تصاویر 4K با رزولوشن 3840X2160 را در رفرش ریت 30 هرتز ارائه دهد. این نوع درگاه از HDMI برای کنسولهای بازی نسل هشتم نیز فوقالعاده باشد و عملکرد بینظیری را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین برای نمایش کنسولهای بازی نسل نهم نیز میتواند پاسخگو باشد اما یقینا عملکرد آن به دلخواه شما نخواهد بود.

همچنین قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD - 4K به ۷۴میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۸۲اینچی سامسونگ مدل 65UJ69000GI UltraHD - 4K نیز ۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. این مدل از گران قیمت ترین تلویزیون های سامسونگ به شمار میرود. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل 55Q7880C Ultra HD حوالی ۴۸میلیون و ۴۰۰هزار تومان معامله میشود. اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، تلویزیون سامسونگ مدل 49N6950 Full HD با صفحه ۴۹اینچی نیز حوالی ۱۳میلیون تومان ارزشگذاری شده است. قیمت تلویزیون ۸۲اینچی سامسونگ مدل 65UJ69000GI UltraHD - 4K نیز ۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. این مدل از گران قیمت ترین تلویزیون های سامسونگ به شمار میرود. قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7770 Ultra HD حوالی ۴۹میلیون تومان اعلام شده است. همچنین قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD - 4K به ۷۴میلیون تومان رسیده است. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل 555NU7950 Ultra HD حوالی ۲۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله میشود. آنچه در زیر میآید قیمت تلویزیون های بزرگ موجود در سطح بازار است؛ به گزارش مشرق، قیمت تلویزیون ۷۵اینچی ام جی اس مدل G۷۵UB۷۰۰۰W به عنوان یکی از تلویزیونهای سایز بزرگ بازار به ۳۷میلیون و ۳۰۰هزار kalinab.com تومان رسیده است.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvپشتیبانی ریموت کنترل از بلوتوث نیز منجر شده که امکان کنترل و مدریت تلویزیون از فاصله دور امکان پذیر باشد. شیائومی همانند دو برند پیشتاز ال جی و سونی دست به تولید تلویزیونهای OLED زده است تا بتواند حرفهای بودن و تخصص خود را در این زمینه به رخ بکشاند. تلویزیون OLED شیائومی بدون نور پس زمینه روانه بازار شده است به طوری که تامین نور محتوا توسط پیکسلهای خود نور تامین خواهد شد، از این رو شاهد نمایش محتوای نفس گیر بر روی صفحه نمایش میباشید. مشاهده جزئیات غنی در صحنههای روشن و تاریک با کنتراست عالی قطعا لحظات دیداری هیجان انگیزی را برای شما رقم خواهند زد. شیائومی برای پیشرفت بیشتر در عصه تولید و ساخت تلویزیونهای کم نظیر دست به تولید تلویزیون Mi Q1 زده است تا محصولی منحصر به فرد ضمن نمایش تصاویر خیره کننده به بازار عرضه نماید. این محصول بی نظیر با بهره گیری از نمایشگر QLED قطعا بر طبق انتظار کاربران تصاویر را پر جنب و جوش و با طیف وسیعی از رنگهای زنده در معرض دید قرار میدهد. با وجود امکانات عالی و فناوریهای پیشرفته این مدل جزو تولیدات خوش فروش و مقرون به صرفه شیائومی میباشد که بسیاری از افراد به سمت خرید آن سوق داده شدهاند.

 

سطح کنتراست بهینه و رنگهای غنی، تجربه تماشای بسیار رضایت بخشی را تضمین میکند. رزولوشن به کار رفته در این تلویزیون 3840 × 2160 پیکسل با زاویه دید 178 درجه بوده و شما میتوانید از 5 حالت تصویر مانند حالتهای movie، standard، sport، custom و vivid بهرهمند شوید. از دیگر ویژگیهای مفید این تلویزیون میتوان به کنترل رنگ و کنترل نویز اشاره کرد. را تماشا کنید. مقاله ما در خصوص بهترین تلویزیون اندروید را بخوانید. تلویزیون Mi Q1 QLED Ultra HD شیائومی، بهترین تلویزیون 4K شیائومی بوده که ارزش خرید بالایی دارد. این تلویزیون در ابعاد 55 اینچ ارائه شده و مجهز به سیستمعامل اندروید، chromecast داخلی و دستیار صوتی گوگل است. این تلویزیون دارای رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل بوده و از خروجی صدای 30 وات بهره میبرد. صفحه نمایش QLED این تلویزیون کیفیت تصویر بینظیری را در اختیار کاربران قرار داده و Vivid Picture Engine عملکرد خوبی را ارائه کرده است.

  • سیم پیچی و اتصالات
  • طراحی زیبا و استفاده از فلز
  • درگاه USB و HDMI
  • خروجی صدای دیجیتال S/PDIF

هنوز کسی نمیداند که در ماجرای سال ۲۰۱۵، شیائومی چقدر ضرر مالی متحمل شد. تولیدکنندگان گوشیهای اندرویدی موظفند به مجوزهای عمومی GNU General Public Licence پایبند باشند. در طول این سالها، شیائومی بارها در این زمینه به مشکل خورده است. در بسیاری از مواقع، عمومی کردن سورس کد کرنلها را با تأخیر زیاد انجام داده و گاهی اصلا این کار را انجام نداده و GNU GPL را نقض کرده است. برای خورههای اندروید، توسعهدهندگان و افرادی که نگرانیهای عرفی اخلاقی دارند، این موضوع یک مشکل بزرگ به حساب میآمد. طی سالهای اخیر شیائومی در این زمینه کمی بهتر از قبل شده اما هرگز در زمینه احترام به قوانین GNU GPL نتوانسته شهرت معتبری کسب کند. همانطور که قبلا هم گفتیم، شیائومی خود را یک برند سازنده سختافزار معرفی نمیکند و در عوض، برندی است که در حوزه دادهها فعالیت میکند که همزمان سختافزار هم به فروش میرساند. متأسفانه در این سالها چندباری پیش آمده که دادههای کاربران لو برود و همین موضوع نگرانیهای بزرگی پیرامون امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران شیائومی را به وجود آورده ست.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 495
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : پنج شنبه 13 بهمن 1401
نظرات

دکوراسیون مدرن؛ با این ۳۵ ایده در کمال سادگی خانهای شیک و امروزی داشته باشید

kitchen decorationفرض کنید مبلمان صورتی رنگی را که در فروشگاه بسیار زیبا به نظر میرسد خریدهاید و به منزل منتقل کردهاید، حال میبایست طراحی چیدمان منزل را با توجه به آن انجام دکوراسیون کافی شاپ دهید. ین ایده که به دلیل خالی بودن فضای خانه طراحی دکوراسیون منزل را با مبلمان شروع کنید فقط منجر به انتخابهای اشتباه بعدی میشود. بهترین کار این است که دکور کردن منزل و خرید لوازم مورد نیاز برای آن را از اتاقهای خواب و کار خود آغاز کرده، سپس به پذیرایی بیایید و برای اجزای مورد نیاز آن تصمیم بگیرید. مطابقت مقیاس مبلمان به مقیاس یک اتاق بسیار مهم است. یک کاناپه عمودی به راحتی میتواند زیبایی یک اتاق کوچک را درهم بکوبد و صندلیهای سرگردان میتوانند در یک اتاق بزرگ گم شوند. قبل از اینکه شروع به طراحی دکوراسیون منزل کنید، طول و عرض هر اتاق که قصد دکور کردن آن رادارید، اندازهگیری کنید. در این اندازه گیری ارتفاع سقف و عناصری که میتوانند سر راه وسایل و اثاث شما قرار گیرند مانند ستونها، راهپلهها، رادیاتورها و…

  • تختخواب تاشو داشته باشید
  • دیوارهای حیاط را با گلدانهای دیواری تزیین کنید
  • متراژ فضا: ١٠٣ متر مربع
  • مبل مدرن: ۳.۳ میلیون تومان
  • تصاویرفایل های صوتیویدیواسناد
  • شدت و میزان نور در هر مکان
  • سرویس بهداشتی

kitchen decorationتا به اینجای کار ایرادها را بررسی کردیم؛ حال بیایید به سراغ راهکار برویم. در تصویر بالا دو پلن را مشاهده میکنید که تقریباً ابعاد و اندازه مشابهی دارند و میتوان گفت هم اندازه با دکوراسیونی است که مورد بحث ما قرار گرفته بود. در تصویر سمت راست فضا کمی رسمیتر است که احتمالاً با توجه به نیاز و تعداد مهمانها به این شکل چیدمان شده است. در تصویر سمت راست یک ست کامل مبلمان را آوردهایم و از آنجایی که معمولاً ستها ۸ نفره هستند، ما پیشنهاد سمت چپ را هم برای این قفسه برای اتاق خواب فضا ارائه کردهایم. اما مهمترین نکته در این تصاویر این است که در هر دو یک فضا، یک نشیمن و یک فضای ناهار خوری در نظر گرفته شده است. یعنی ما کلاً دو فضا داریم که یکی از آنها اختصاص پیدا کرده است به نشیمن و دیگری اختصاص پیدا کرده است به ناهار خوری. یعنی اصلاً ما در این فضا نمیتوانیم دو فضای نشیمن و پذیرایی را درست کنیم.

دکوراسیون خانه

بسیاری از اتاقها دارای کانونهای داخلی هستند. برای مثال: یک پنجره بزرگ با یک منظره، یا یک شومینه. اگر اتاق شما یک مرکز کانونی داخلی نداشته باشد، میتوان آن را ایجاد کرد. اگر میخواهید از یک اتاق برای مطالعه استفاده کنید، میتوانید قفسه کتاب را نقطه کانونی خود در نظر بگیرید. همچنین میتوانید از یک قطعه بزرگ از آثار هنری یا یک آیینه بزرگ به عنوان نقطه کانونی استفاده کنید. هنگامیکه نقطه کانونی را پیدا میکنید، اطراف آن تزئین کنید و از رنگ اصلی آن در عناصر بقیه اتاق استفاده کنید. استانداردهای اندازهگیری در طرح دکوراسیون بسیار مهم است و جزو بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون داخلی است. مطمئن شوید که تابلویی که بالای مبل خود آویز میکنید بیش از دوسوم اندازه مبل نباشد. یک فرش بزرگ کل سطح اتاق را میپوشاند، اما به یاد داشته باشید که باید فاصله ۱۲ تا ۱۸ سانتیمتری از گوشه دیوارها خالی بماند. این موضوع در طراحی، فضای منفی نامیده میشود؛ که ناحیهای است که توسط المانهای زیادی اشغال شده باشد.

خطر منفی دکوراسیون خانه که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

kitchen decorationهیچ چیز مانند یک کاسه زیبای قدیمی حسی از گذشته را در فضا ایجاد نمیکند. فرش ها همیشه یکی از برترین نشانه های هویت فرهنگ ایرانی است. از گذشته برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی، در خانه های ایرانی از انواع فرش، قالیچه و گلیم استفاده شده است. اکنون نیز در بسیاری از نقاط جهان نام ایران یادآور فرش های زیبا و نفس میباشد. از انواع قالیچه و گلیم جهت تزئین دیوار ها استفاده کنید. تابلو فرش نیز برای دکوراسیون های به سبک کمی مدرن تر گزینه مناسبی است. انواع بشقاب ها، کاسه ها و ظروف میناکاری شده از نمادهای سنتی خانه های ایرانی هستند. اگر تصمیم به طراحی دکوراسیون خانه به سبک ایرانی را دارید از استفاده از آنها غافل نشوید. ظروف سنتی ایرانی علاوه بر نقش تزئینی میتوانند در هنگام مهمانی ها به کاربردهای مختلف داشته باشند. یکی دیگر از نمادهای سنتی در طراحی خانه ایرانی، تابلوهای خاتم کاری شده و میناتور میباشد. این تابلوها میتواند تصاویر مربوط به نبردهای حماسی شاهنامه و یا دیگر تصاویر تاریخ ایران باشد.

این تکنیک به شما میگوید وجود رنگ قرمز در دکوراسیون خانه با تاثیرگذاری بر جسم و روان، هیجان و تحرک را با خود به ارمغان میآورد و رنگ آبی آرامش را. اگر میخواهید شادی را تجربه کنید، به سراغ رنگهای زرد و نارنجی بروید و با رنگ سبز طراوت را به خانه دعوت کنید. توجه داشته باشید که رنگهای گرم، صمیمیت را در کانون خانواده جاری میکنند و رنگهای سرد آرامش بخش هستند. البته که اهمیت انتخاب رنگهای مناسب در دکوراسیون تنها به همینجا ختم نمیشود. رنگها در بزرگ یا کوچک نشان دادن فضایی که در اختیار دارید تاثیرگذار هستند. اگر خانهای کوچک دارید، میتوانید با بهره مندی از رنگهای خنثی و روشن و با دیزاین صحیح عناصر، فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان دهید. ۱۰ استفاده کنید. طبق این قانون، یک رنگ اصلی باید ۶۰ درصد دکوراسیون شما را به خود اختصاص داده باشد. در کنار آن رنگ فرعی ۳۰ درصد محیط را تحت پوشش قرار داده و سومین رنگ، ۱۰ درصد باقی مانده از دکوراسیون را در بر میگیرد.

kitchen decorationبا این ترفند یک نقطه کانونی منعکسکننده نور و افزایش فضا ایجاد میشود. هنگام استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منزل از اندازه مناسب آن استفاده کنید. هنگام انتخاب آینه برای بالای شومینه دقت کنید که عرض آن به اندازه عرض شومینه یا کمی کمتر باشد. برای بلندتر نشان دادن سقف به ارتفاع آینه توجه کنید. زیبایی استفاده از آینه در دکوراسیون خانه این است که آینهها در اشکال و اندازههای متفاوتی هستند. آینه نه تنها در بالای شومینه بلکه در بسیاری از مکانهای دیگر مانند دیوار بین دو پنجره قابل استفاده است. این آینه قدیمی خیره کننده با جزئیات پرآذین آن، فضا را بزرگتر از آنچه هست جلوه میدهد. هرچه آینه بزرگتر باشد، نور بیشتری منعکس میشود که برای فضاهای کوچک و کم نور عالی است. انتخاب آینه به خرید یک آینه مستطیلی ساده محدود نمی شود، بلکه میتوانید آینههای تزئینی را انتخاب کنید که لبههای منحنی دارند و شبیه پنجره هستند زیرا از نظر کاربری و چشمانداز فضا را افزایش میدهند.

بعضی افراد دوست دارند چیدمان محل زندگی شان به روز باشد.

زیبایی و جذابیت دیزاین یک خانه هیچ ربطی به اندازه و متراژ آن ندارد. شما می توانید با بکارگیری رنگ های مناسب، خرید اکسسوری های کوچک و جذاب و نورپردازی صحیح، زیباترین دکوراسیونرا داشته باشید. زیبایی دکوراسیون منزل موجب می شود تا افرادی که در آن ساکن هستند از بودن در آن محیط لذت ببرند و احساس آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند. بعضی افراد دوست دارند چیدمان محل زندگی شان به روز باشد. امسال سبک های تلفیقی جزو جدیدترین دکوراسیون خانه بوده اند. البته لازم نیست هزینه زیادی بابت اجرای چنین سبک هایی پرداخت نمایید بلکه نیاز است تا چند وسیله آنتیک و چند شی عتیقه را در بین لوازم خانه خود جای دهید. این کار موجب می شود تا در خلال دکوراسیون مدرن خود، تعدادی از اشیا قدیمی به نمایش بگذارید. دکوراسیون عروس باید مطابق نظر عروس و داماد طراحی شود. البته ایده گرفتن از سبک ها و مدل های مختلف دکوراسیون داخلی می تواند موجب جذابیت و آسایش بیشتر آن ها در خانه جدید گردد.

kitchen decorationاز موارد مهم دیگر که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد، نورپردازی است. این نورپردازی را میتوان توسط نورهای طبیعی بهوسیله پنجرهها، لوسترها و نورهای مخفی و دکورتیو طراحی شده ایجاد کرد. نورهای مختلف بهتر است در بهترین مکان ممکن قرار گیرند و سبک نورپردازی و لوسترها با سبک کلی دکوراسیون منزل هماهنگ و متناسب باشد. اندازه و نوع این روشناییها در فضاهای مختلف خانه باید با توجه به نیاز هر قسمت طراحی شود. رنگ نور میتواند متناسب با سلیقه افراد خانه و دکوراسیون فضا انتخاب شود. برای مثال در آشپزخانه میتوان از نورهای توکار و دکوراتیو به صورت ترکیبی استفاده کرد. یا برای روی میز ناهار خوری از لوسترهای آویزان هم سبک با میز غذاخوری خانه مناسب است. نورپردازی دکوراسیون داخلی منزل با آباژور موجب روح بخشیدن به فضای خانه و صرفه جویی در مصرف برق هنگامی که به نور زیاد نیاز نیست، میشود. یکی دیگر از اجزای دکوراسیون داخلی منزل که بیشتر برای دیزاین فضا به کار میرود، قاب عکسها و تابلوهای هنری هستند که باید متناسب با حس و حال دکوراسیون خانه و روحیه افراد خانه انتخاب شوند.

  • کارایی و هدفمند بودن
  • سفید عاجی
  • لوازم کوچک سرویس بهداشتی را به صورت ست خریداری کنید
  • خانهای همانند گالری
  • مدت زمان طراحی داخلی خانه: سه ماه
  • تشک: ۱.۵ میلیون تومان
  • ماشین لباسشویی: ۳.۸ میلیون تومان
  • پرده ها: یک میلیون تومان

زیاد هزینه ای برای شما ندارد؛ تنها با استفاده از چندین مقوا و مداد رنگی عکس شخصیتهای کارتونی کودک خود را رسم کنید و برش بزنید، سپس با آویز کردن آنها از سقف اتاق، شاهد نتیجه کار خود باشید. همچنین میتوانید با یک طناب ساده کنار اتاق برای عروسکها نردبان بسازید و آنها را مرتب کنید. شاید هم علاقه داشته باشید اتاق نوجوان را برای ایام عید آماده کنید. از ابتدا گفتیم که نمی خواهیم شما هزینه زیادی را انجام دهید پس با خرید شاخه گلهای مصنوعی و ربانهای تزئینی ارزان قیمت، میتوانید سقف آویزهای رنگی برای فضای راهرو منزل خود مهیا کنید. نیازی نیست لوسترهای گران قیمت جلوه گر فضای خانه شما باشد. چندین ریسه مروارید و نگین این تغییر را برای شما حاصل خواهد کرد. میتوانید با چسباندن برچسبهای تزئینی بر روی دیوار ورودی منزل، محیط را به سبک خود جلوه دهید. با ایدههای ساده می توانید دکوراسیون خانه جدید را از خانه قبل جذابتر کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با طراحی ورودی اتاق خواب وب سایت خود باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 487
موضوعات مرتبط: دکوراسیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1401
نظرات

بهترین تنظیمات برای تلویزیون ال جی مدل 4K وOLED

lg tvبسته به سیگنال ورودی یا حالت تصویر انتخابشده ، گزینه های موجود ممکن است متفاوت باشند. موارد قابل تنظیم بسته به مدل متفاوت هستند. نسبت ابعاد یک مشخصه نمایش تصویر است که رابطه تناسبی بین عرض تصویر و ارتفاع ﺁن را توصیف می کند. برای مثال، فیلم هایی که معمولاً با لنز زاویه پهن گرفته میشوند، معمولاً دارای نسبت ابعادی ۱۶:۹ هستند ، یعنی پهنای ناحیه تصویر تقریباً دو برابر ارتفاع ﺁن است. از سوی دیگر ، نمایشگر سنتی تلویزیون و کامپیوتر برای نسبت ابعادی ۱.۳۳:۱ طراحی شده-اند، یعنی عرض نمایشگر فقط ۱.۳۳ برابر ارتفاع و تقریباً مربع آن است. بسیاری از نمایشگرهای تلویزیونی جدیدتر مانند آن هایی که از تکنولوژی HDTV استفاده میکنند، یک فرمت صفحه عریض با نسبت ابعادی ۱۶:۹ دارند. • 16:9: نسبت ابعادی ۱۶:۹ را نمایش می دهد. • اصلی: نسبت ابعادی را به ۴:۳ یا ۱۶:۹ بسته به سیگنال ورودی تصویری تغییر می دهد. • 4:3: نسبت ابعادی ۴:۳ را نمایش می دهد. • بزرگنمایی عمودی:شما می توانید بعد عمودی صفحه را تنظیم کرده و با استفاده از تنظیم نسبت بزرگنمایی و تنظیم موقعیت صفحه، صفحه را به صورت عمودی تراز کنید.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvدر هر صورت شما تصویری با کیفیت فورکی خواهید داشت که باعث می شود از تماشای تصاویر شفاف و با رنگ هایی واقعی لذت ببرید. تلویزیون Up7550 به شما قابلیت کنترل نور صفحه نمایش را نیز خواهد داد. جالب است بدانید که این فناوری در واقع با کمک سنسوری که در آن به کار رفته است انجام می گیرد. این سنسور شرایط نوی محیطی را تشخیص می دهد و در نهایت روشنایی صفحه را تا آن حد که نیاز است زیاد یا کم خواهد کرد. این تکنولوژی باعث می شود که حتی زمان هایی که نور محیط کم است، چشم شما اذیت نشود و بتوانید به آسانی تصویر موردنظر را با دقیق ترین جزئیات نگاه کنید. این تلویزیون، از جمله آنهایی است که فناوری های مخصوص بازی را پشتیبانی می کند. در نتیجه برای شما به عنوان یک گیمر تجربه خوبی را به ارمغان خواهد آورد. البته نمی توانید از این تلویزیون در حد تلویزیون های حرفه ای برای بازی توقع داشته باشید اما آنچه که باید بدانید این است که می توانید به آسانی با آن تصاویر مورد نظر خود را تماشا کنید.

HDTVTest با تست کور امسال باعث شد که نتایج تا حد زیادی به حقیقت نزدیکتر باشند؛ زیرا با چنین روشی پسزمینههای ذهنی،پیش قضاوتهای داوران و دانش آنها درباره کیفیت و کارکرد برندهای گوناگون، تاثیری در رایگیری نداشت. دوری از ذهنیتهای داوران در خصوص برندها که معمولا در رایگیریهای اغلب سایتها و علاقهمندان تکنولوژیهای صوت و تصویر باعث گرایش آنها به سمت برند مورد علاقهشان میشود، در روشهای حرفهای این چنینی تاثیر چندانی ندارد. مزیت استفاده از مانیتور فوق حرفهای X300 سونی به عنوان مرجع کالیبراسیون در این است که این مانیتور علیرغم برخی کاستیها، در میان تدوینگران محتوای ویدیویی مورد استفاده در ابزارهای نمایش خانگی بیشترین کاربرد را دارد. اگرچه این مانیتور محدودیتی ۱۰۰۰ نیتی در روشنایی و رنگها دارد که کمتر از دامنه HDR است، اما نزدیکترین تجربه را به تصاویر واقعی رقم میزند. یکی دیگر از نقاط قوت و برگهای برنده HDTVTest در رقابت انتخاب بهترین تلویزیون این است که به جای انتخاب داوران از میان کارشناسان یا اهالی رسانه، سراغ مصرفکنندگان مشتاق بازار صوت و تصویر رفته است. این آرا میتواند بهترین راهنمایی برای عموم کاربران هنگام خرید تلویزیون جدید باشد، زیرا داوران هم کسانی بودهاند که خودشان از اولین خریداران این محصولات خواهند بود.

مرحله 1. نرمافزار DLNA را از Google Play دریافت کرده و نصب کنید.

اکنون گوشی شما به تلویزیون متصل شده است و شما میتوانید محتوا گوشی خود را در اندازه بزرگتر تلویزیون مشاهده کنید و تماشا آن لذت ببرید. DLNA یک روش اشتراک گذاری است که به شما امکان میدهد تا از طریق شبکه بیسیم، عکسها ، ویدئوها و موسیقیهای ذخیره شده در گوشی هوشمند خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. برای استریم محتوا از گوشی به تلویزیون با استفاده از DLNA کافی است تا به ترتیب زیر عمل کنید. مرحله 1. نرمافزار DLNA را از Google Play دریافت کرده و نصب کنید. مرحله 2. دستورالعملهای موجود در برنامه را اجرا کنید تا گوشی به تلویزیون متصل شود. علاوه بر موارد گفته شده، روشها و راهکارهای بسیاری وجود دارد که با بهره گیری از ماژول های جانبی و یا نصب نرمافزارهای ثالث در دسترس قرار میگیرد که میتوانید از آنها بهره بگیرید و استفاده کنید. همچنین اگه شما موارد بهتری را میشناسید که ما به آنها اشاره نکردیم حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بذارید.

lg tvفناوری Ultra Luminance Pro یکی از دیگر از امتیازات خرید تلویزیون A2 الجی میباشد که با برجسته نشان دادن قسمتهای نورانی تصویر، به خلق تصاویری واقعی و خیره کننده منجر خواهد شد. پردازنده به عنوان مهمترین بخش تلویزیون وظیفهی آنالیز و سپس آمادهسازی تصاویر جهت نمایشی بینظیر را بر عهده دارد. با خرید تلویزیون اولد 55 اینچ ال جی a2 حتی تصاویر قدیمی و بی کیفیتی را که احتمال دارد تماشا کنید به صورت واقعی و شفاف و با استاندارد تماشا خواهید کرد. پردازنده آلفا نسل سوم کمک میکند تا خیلی سریع و بدون اینکه کاربر متوجه شود نویز احتمالی موجود در تصویر حذف شده و با پردازش رنگها و نورپردازی تصویر، بهترین کیفیت را برای نماش مهیا کند. گیم و بازی های کامپیوتری از سرگرمی های مهم افراد در سنین مختلف هستند. علاقه مندان به بازی های کامپیوتری در جریان هستند که اگر در هنگام نمایش صحنه های سریع و اکشن بازی تصویر دچار لرزش و وقفه شود تا چه میزان از هیجان بازی کاسته میشود.

تلویزیون ال جی

ال جی از فناوری HDR به منظور ایجاد عمق بیشتر رنگ ها و ایجاد رنگ هایی بسیار غنی در تلویزیون LG 55UN7100 بهره گرفته است. ال جی با به کار گیری سیستم صوتی Sourround Sound در تلویزیون ارزان قیمت LG مدل UN7100 موجب ایجاد صدایی غنی و فراگیر شده است. با استفاده از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K HDR UHD Smart TV 55UN7100، شاهد سطح وسیعی از اپلیکیشن های پیش فرض و امکان اتصال و اشتراک گذاری باموبایل هستیم و کاربر مدت زمان بیشتری سرگرم خواهد ماند. ال جی یکی از برترین تولید کننده های تلویزیون در جهان می باشد. در کشور ما نیز محصولات ال جی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند و بازار رقابتی مناسبی را به وجود آورده است. ال جی قصد دارد با ایجاد مدل های متفاوت و با قیمت های معقول طیف وسیعی از مشتریان را به سوی خود بکشاند. تلویزیون های تولیدی در کمپانی ال جی از زیبایی ظاهری بسیار زیادی بهره مند شده اند و همین امر موجب افزایش تقاضا برای خرید این محصولات شده است. کمپانی ال جی در سال 2019 نیز از مدل های متنوع و با کیفیتی پرده برداشت. یکی از بهترین مدل هایی که با قیمت بسیار مناسب و زیبا به بازار راه پیدا کرده است، تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UN7100 می باشد و با قیمت مناسب فروش مناسبی را رقم خواهد زد.

خرید Lg Tv

برای خرید از خانه سونی میتوانیم هم بهصورت آنلاین و هم غیر حضوری وارد عمل شویم. بهعبارت دیگر امکان خرید هم به شیوه سنتی و هم مدرن یا آنلاین از این مرجع برای همه ما فراهم است. به این ترتیب بسته به شرایط هرکدام از روشهای فوق را که بیشتر ترجیح دهیم میتوانیم انتخاب کنیم. برای خرید و همچین دریافت مشاوره رایگان در رابطه با مقایسه تلویزیون سونی با ال جی از کارشناسان خانه سونی میتوانیم از طریق پلهای ارتباطی موجود وارد عمل شویم. خانه سونی با توجه به تجربه بالایی که در زمینه فعالیت خود دارد، شرایط را برای عرضه محصولات سونی با قیمت مناسب بسیار مساعد کرده است. به این ترتیب ما ایرانیها با وجود همه سختیهای ناشی از افزایش نرخ ارز و شرایط تحریم، هنوز هم میتوانیم برای خرید محصولات برند سونی در کشور اقدام کنیم. تجربه خریدی ایمن بهراحتترین شکل ممکن فقط تحت شرایط خاصی امکانپذیر است که اکنون مجموعه خانه سونی با وجود همه سختیهای و محدودیتها شرایط مناسب را برای ما فراهم کرده است. خرید بهراحتترین شکل ممکن بههمراه ارسال سریع، بیمه حملونقل، امکان برگشت و غیره همه امتیازهایی هستند که خیال ما را برای خرید بیش از بیش راحتتر میکند.

یک سیستم 4 هسته ای با سرعت بیشینه در اختیار قرار دارد. کنترل از راه دور در این تلویزیون متفاوت است. کنترل جادویی هوشمند , ارتقا یافته با تکنولوژی عملکرد دسترسی سریع , امکان لذت بردن از تلویزیون را بالا می برد. این کنترل از راه دور هوشمند برای تمام کشور های جهان قابلیت استفاده را دارد. UP76 از واقعیت مجازی پشتیبانی می کند. می توانید با دستگاه واقیت مجازی خود به تلویزیون متصل شوید. و از عمکرد بهینه ی آن نهایت لذت را ببرید. این تلویزیون دارای فروشگاه محتوا و دیتابیس اپلیکیشن های مخصوص برای تلویزیون های ال جی می باشد. ال جی یک قابلیت جدید به UP76 اضافه می کند. قابلیت شماره گیری یا به اختصار DIAL که به تکنولوژی تبدیل گفتار به متن تبدیل می شود. و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. امیدوارم در چین زندگی نکنید. چراکه مرورگر ایم تلویزیون در تمام کشور ها قابل استفاده است غیر از کشور چین. این تلویزیون دارای پخش کننده ی موسیقی می باشد.

ال جی همچنان موقعیت خود را در تلویزیون های OLED به عنوان یک خط تولید جداگانه با طرح شماره گذاری مدل خود ارائه می دهد. در مدل تلویزیون های OLED ، 6 به 7 (سال توسعه مدل) تغییر می کند. همچنین ، ال جی SUPER UHD TV را معرفی کرده است ، این نام مدل های تلویزیونی با صفحه های بهبودیافته . در سال 2016 ، ال جی از حرف H استفاده می کند که سال تولید را برچسب گذاری می کند. برخی از تلویزیون های ارائه شده در سال 2016 به تلویزیون Super Line تعلق دارند . چنین مدل هایی از پشتیبانی HDR پشتیبانی می کنند. ال جی همچنین طرح شماره گذاری مدل جدیدی را برای تلویزیون های OLED (به عنوان مثال OLED65B6V ) ارائه داد. J - DVB T2 / C / S2. LF - تلویزیون Full HD. در حالی که تلویزیون های 2013 با 3D و بدون 3D متفاوت برچسب گذاری شده بودند (LN، LA) ، در سال 2014 ، همه تلویزیون ها دارای برچسب گذاری یکسان هستند. همچنین حرف B برای تلویزیون های تخت و حرف C برای تلویزیون های خمیده است.

ال جی Tv

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43NANO796 لطفا از سایت ما دیدن کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 502
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1401
نظرات

جنگ علیه تلویزیون شیائومی

  • جک هدفون 3.5 میلی متری
  • فناوری MEMC و نمایش صاف و بدون تاری تصاویر
  • اصل از بدل
  • فضای ذخیره سازی تا 16 گیگابایت

xiaomi tvاگر از طرفداران گوشی های شیائومی هستید تلویزیون شیائومی هم رضایت تان را جلب می کند و اگر از گوشی های شیائومی خوشتان نمی آید، بهتر است بررسی شیائومی پی 1 را در افرالند مطالعه کنید. بالاخره انتظارها به پایان رسید و کمپانی شیائومی که در ساخت و طراحی گوشی های همراه فعالیت داشت این بار وارد عرصه تلویزیون شده است. از برترین تولیدات این کمپانی می توان به تلویزیون P1 اشاره داشت این مدل که از شکل ظاهری آراسته ای برخوردار میباشد، مورد استقبال بسیاری از کاربران و طرفداران شیائومی قرار گرفت. در واقع شیائومی همانطور که در ساخت و طراحی گوشی موفق به کسب محبوبیت شد در این راستا نیز تا حدودی مورد حمایت و توجه واقع شد. تلویزیون شیائومی P1 در سایزهای 32 43 50 55 اینچ طراحی شده که می توان بیان کرد انتخاب عالی برای محیط هایی متوسط می باشد. از این رو کسانی که تلویزیون هایی با سایز متوسط را بیشتر می پسندند این مورد برترین گزینه است.

 

بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که نمایش تصاویر در طبیعیترین رنگ و به شکل واقعی برایتان بسیار اهمیت دارد؛ این تلویزیونها میتواند نظر شما را به خود جلب کند. طراحی تلویزیون از دیگر مواردی است که در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی این محصول باید به آن توجه کنید. کمپانی شیائومی نیز در طراحی تلویزیون عملکردی مناسب از خود برجای گذاشت. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون هوشمند را بخوانید. این کمپانی در طراحی تلویزیونها به کوچکترین جزئیات توجه مینماید. همین موضوع موجب شده که شاهد تلویزیونهایی بسیار باکیفیت از برند شیائومی باشیم. طراحی زیبا همواره سبب جلب توجه مشتریان شده است. بنابراین بسیاری از افراد به خرید تلویزیونهای شیائومی علاقهمند شدهاند. کمپانی شیائومی به این موضوع بسیار توجه کرده و تلویزیونهایی با طراحی ظریف و استحکام بالا تولید کرده است. با خرید تلویزیونهای این کمپانی میتوانید لذت تماشای فیلم و سریال با یک صفحه نمایش بدون حاشیه را تجربه تلویزیون شیائومی 75 اینچ q2 کنید. تلویزیونهای این کمپانی مجهز به ریموت کنترل لمسی هستند.

تلویزیون شیائومی 4X دارای زمان پاسخگویی کم است.

بنابراین به خاطر داشته باشید که کیفیت تصویر 4K HDR یک سطح بیشتر از کیفیت تصویر 4K کیفیت دارد که در تلویزیون شیائومی کیفیت تصویر 4K HDR می باشد. البته همیشه که به تماشای تصاویر و یا فیلم ها نمی پردازید.شاید از آن دسته از کاربرانی هستید که با تلویزیون تصاویر بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی را پخش و تماشا می کنید. تلویزیون شیائومی 4X دارای زمان پاسخگویی کم است. این تلویزیون زمان پاسخگویی 9 میلی ثانیه ای دارد. نمی توتان گفت که بهترین است اما به نسبت بسیاری از تلویزیون های برند های مشهور بهتر می باشد. این تلویزیون از پورت HDMI ورژن 2.0b استفاده می کند که می تواند کیفیت تصویر 4K رابا نرخ 60 فریم در ثانیه نمایش و یا انتقال دهد . فرکانس تصویر آن 60 هرتز است. انچه مشاهده می شود صفحه نمایش ایده آل آن است که می تواند تصویر بازی را بدون نویز و بلور نمایش دهد.

قیمت تلویزیون به ابعاد آنها نیز بستگی خواهد داشت. از جمله مهمترین ویژگیهای مهم در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی میتوان به رزولوشن تصویر اشاره کرد. کمپانی شیائومی اقدام به تولید تلویزیونهایی با رزولوشن HD، Full HD و 4k نموده است. در سالهای اخیر این کمپانی به تولید تلویزیونهای 8k نیز روی آورد. تلویزیونهای این کمپانی دارای قابلیتهایی نظیر HDR بوده که ویژگیهای منحصربهفردی دارند. این ویژگیها با هدف افزایش محدوده دینامیکی تعبیه شدهاند. در واقع وجود این ویژگیها به نمایش هرچه بهتر جزئیات تلویزیون کمک بسیاری زیادی کرده و موجب میشود؛ که رنگها به صورت طبیعیتر و با روشنایی بیشتر به نظر برسند. هستند، از عمق رنگ 10 بیتی با حداکثر روشنایی 4000 نیت پشتیبانی میکنند. این محصولات دارای قابلیت Dolby Vision نیز بوده که از عمق رنگ 8 بیتی همراه با 10000 نیت پشتیبانی میکنند. قابلیت HLG به کار رفته در تلویزیونهای شیائومی، به نمایش واقعبینانه تصاویر کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

بیاموزید برای شروع تلویزیون شیائومی

استفاده از پردازنده قدرتمند در تلویزیون ها اهمیت ویژه ای دارد. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s از پردازنده قدرتمند (Quad-Core (64bit استفاده میکند. عملکردی بسیار روان و مناسب را ارئه میدهد. با توجه به سرعت بالا در انجام دستورعمل ها میتواند تصاویری بسیار روان را به شما بدهد. به راحتی حتوای تصویری شما را پردازش میکند تا با کیفیتی بالا در اختیارتان قرار دهد. سرعت عمل بالای این پردازنده در تعویض کانال ها، فلش ها و یا پخش موسیقی بدون کوپکترین فاصه ای بسیار موثر است. همیشه کنترل راحت تلویزیون یکی از دغده های کاربران است. استفاده از ریموت کنترل های معمولی برای کاربران دیگر جذاب نیست. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s این مشکل را حل میکند. با طراحی یک ریموت کنترل پیش رفته با قابلیت voice-activated Bluetooth این امکان را به شما میدهد تا فقط با صدای خود تلویزیون را کنترل کنید. با استفاده از این ریموت دیگر مکان قرارگیری شما مهم نیست.

xiaomi tvبرای مشاوره و خرید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل L55M5-5ARU در سال 2019 درسایز55 اینچ ساخته شد که با رزولویشن 2160x3840 کیفیت تصویر عالی و واقعی را برای کاربران ایجاد کرده است. این تلویزیون مدل شیائومی زاویه دید 178 درجه را داراست که ببینده در هر زاویه ای قادر به تماشای تلویزیون با کیفیت عالی است. این تلویزیون مدل شیائومی کیفیت تصویر 4K را دارد که تصاویر را جذاب و به رنگ واقعیشان به نمایش در می آورد . تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ARU دارای صفحه نمایش LED است که با کیفیت تصویر 4K تصاویر را به بهترین کیفیت و شفافیت به ببیننده نمایان می تلویزیون شیائومی 4s 57 کند. تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ARU به علاوه کیفیت بالای تصویری که دارد. از کیفیت صدای فوق العاده ای نیز برخوردار است که بیننده از شنیدن صدای شفاف و واضح این تلویزیون برند شیائومی لذت زیادی می برد.

  • به رفکت تصویر خیلی حساسید
  • پورت HDMI 2.1: دارد
  • بلوتوث نسخه 5.0
  • پشتیبانی از دستورات صوتی یا Voice Control

بنابراین هنگام خرید هر کدام از این دو برند بهتر است این متن مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ را مورد مطالعه قرار دهید . برای مشاهده انواع تلویزیون های شیائومی می توانید بر روی لینک تلویزیون xiaomi کلیک نمایید . ناگفته نماند کیفیت بالای مدلهای شیئومی و قیمت پایین آنها موجب این پدیده شده است. فروش تلویزیونهای شیائومی در چندین کشور از فروش تلویزیونهای سامسونگ پیشی گرفته است. پس میتوان گفت تلویزیونهای شیائومی نسبت به قیمت کمشان کیفیت بسیار عالی دارند. اما تلویزیونهای سامسونگ نیز قیمت مناسب دارند و لایق خرید هستند. در فرق و مقایسه تلویزیون سامسونگ با شیائومی با تفاوتها و تشابهاتی مواجه می شویم . اما در مجموع هر کدام در نوع خود مناسب هستند. و نکته صریح این است که هر کدام از تلویزیون در یک یا چند ویژگی بر هم برتری دارند. و نمیتوان به طور قطعی برچسب برنده را بر هیچکدام زد. پس بسته به نوع هدف خرید تلویزیون هر کدام از فرق تلویزیون سامسونگ با شیائومی با توجه با مقایسههای فوق میتوانند عالیترین انتخاب تلویزیون باشند. بررسی تلویزیون شیشه ای شیائومی ؛ تلویزیون شفاف چگونه کار می کند ؟ تلویزیون کریستال سامسونگ چیست ؟ تلویزیون سامسونگ بهتر است یا شیائومی ؟ هر دو تلویزیون از امکانات ویژه ای برخوردارند تلویزیون سامسونگ از نظر طراحی و کیفیت تصویر یک سر و گردن بالاتر از شیائومی است اما از لحاظ امکانات صدا و قابلیت های صوتی تقریبا در یک رده هستند . بیشترین تفاوت تلویزیون شیائومی با سامسونگ در چیست ؟ مهمترین تفاوت این دو برند در سیستم عامل است . سامسونگ از پلت فرم اختصاصی تایزن بهره می برد.

{تلویزیون شیائومی|چگونه {پیدا کردن|جستجوی|جستجوی} {درست|مناسب|بهترین|درست|مناسب|دقیق|مناسب|مناسب} تلویزیون شیاومی {برای شما|در شما|در مورد شما |به محصول(سرویس) {خاص|خاص} شما.|اولین درس تلویزیون شیاومی خود را به خاطر دارید؟ مقداری {اخبار|اطلاعات} را {گرفتم|خرید|گرفتم|دریافت کردم...|چگونه با تلویزیون شیاومی در {10|15} دقیقه بهتر شوید}

xiaomi tvتلویزیون شیاومی مدل 50Q2 دارای طراحی زیبا و بی نظیری می باشد که در سال 2022 میلادی تولید و روانه بازار گردید. این محصول کاربر پسند نمایشگری با اندازه 50 اینچ دارد که آن را به گزینه ای ایده آل برای مکانهای متوسط و کوچک کرده است. شیاومی در سال 2022 با تولید و ارائه تلویزیون کیولد مدل Q2 یکی از بهترین های موجود است که دنیایی از رنگ و شگفتی را بر روی نمایشگر خود به نمایش می گذارد. این تلویزیون 50 اینچ با برخورداری از فناوری کیولد قادر است محتواها را با کیفیت بسیار بالا و فورکی به نمایش بگذارد. نقاط کوانتومی که در Xiaomi 50Q2 بر روی رنگ ها کار می کنند و این بدان معناست که شادابی و سرزندگی رنگ ها را به آن ها بازمی گردانند. برخی از تلویزیون شیاومی تنها قادر هستند روشنایی تصویر را کنترل کنند و از عمق و کنتراست رنگ محتواها غافل اند که تلویزیون 50Q2 این مشکل را حل نموده.

سیستم عامل در تلویزیون شیائومی از نوع اندروید می باشد، سیستم عاملی که به واسطه وجود گوشی های اندرویدی همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم و کارکرد با آن را بلدیم. البته اگر هم قبلاً با این سیستم عامل برخورد نداشته اید نگران نباشید، چون کارایی آن به قدری راحت است که هر کودک و سالمندی هم به راحتی می تواند با آن کار کند. این سیستم عامل قابلیت های تلویزیون شیائومی را چند برابر کرده و تلویزیون را به تلویزیونی هوشمند تبدیل می کند. وب گردی از جذابیت های این قسمت بوده که امکان سرچ هر آنچه که دوست دارید را برایتان فراهم می کند یا اینکه از طریق دستیارهای صوتی، Alexa, قیمت تلویزیون شیائومی 4s 66 Google Assistantاز طریق صدا بدون استفاده از ریموت به سرچ برنامه مورد نظر خود بپردازید و یا در نماوا فیلم قدیمی پیدا کنید تا سالمند شما احساس بی حوصله گی نکند. در واقع می توان گفت اندروید یک سرگرمی برای تمام نسل ها می باشد.

خوب است بدانید که این تلویزیون ال ای دی شیائومی با حافظه 16 گیگابایت که دارد به شما امکان میدهد حجم زیادی از محتوا و یا فایل های موردعلاقه تان را در آن ذخیره نمایید. حافظه RAM با 2 گیگابایت گنجایش، سرعت لود صفحات و یا سرعت سیستم عامل را در حد رضایت بخشی قرار می دهد. بلوتوث، وای فای و سایر پورت های کاربردی از امکانات در تلویزیون اسمارت MI P1 شیائومی است. تلویزیون 55 اینچ شیائومی 2021 P1 از طراحی Three Sided Bezel-less بهره می برد . به زبان ساده تر ما در این تلویزیون شاهد یک نوع طراحی زیبا و ظریف با حاشیه های باریک در 3 طرف صفحه نمایش تلویزیون هستیم تا بیننده راحت تر روی محتوای در حال پخش تمرکز نماید. قاب باریک بدنه با فریم مشکی ، جذابیت طراحی را دوچندان ساخته است . علاوه بر این مجهز به پایه های دو شاخه ای مستحکم است که تعادل این تلویزیون را به خوبی حفظ می کند . ابعاد تلویزیون شیائومی با پایه برابر با 1235×782×285 میلیمتر با وزن 11.9 گیلوگرم می باشد . خرید تلویزیون شیائومی با قیمت ارزان و امکانات بالا رده برای کاربرانی که به صرفه بودن قیمت و کیفیت برایشان اهمیت دارد .

تعداد بازدید از این مطلب: 506
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : سه شنبه 9 بهمن 1401
نظرات

دستگاه تصفیه هوا 7 مرحلهای رپس مدل RAP-410

Air Purifierدستگاه تصفیه هوا رپس با سرعت بالای تصفیه و همچنین صدای کم، یک گزینه عالی برای منازل، ادارات و خرید اینترنتی تصفیه کننده هوا شیائومی مراکز درمانی است. امروزه آلودگی هوا به دلایل گوناگون نه تنها در شهرهای بزرگ، بلکه در شهرهای کوچک تر نیز رخ میدهد. این آلودگی ممکن است در فصل سرما و بر اثر وارونگی دما ذرات آلاینده را در اطراف ما محبوس کند. همچنین گرد و غبار و خاک، پدیده ای است که اخیرا در بسیاری از شهرهای جنوبی، غربی و مرکزی کشور مشاهده میکنیم. این ذرات گرد و غبار نیز شرایط تنفس را برای افراد به ویژه گروه های حساس سخت تر میکند. کیفیت هوایی که در منزل، محل کار و تحصیل تنفس میکنیم، علاوه بر سبکی تنفس، میتواند در ایجاد عارضه هایی مثل سردرد، سرگیجه و حتی بیماری تنفسی و قلبی و نقش داشته باشد. اما بهتر است بدانید تاثیر خرید دستگاه تصفیه هوا تنها در زمان مواجهه با آلودگی نیست. بسیاری از دستگاه ها امروزه علاوه بر آلودگی، مجهز به لامپ یو وی هستند.

تصفیه هوا شیائمی

Air Purifierقرار دادن این کمربند در بخش حساس بدن، حقیقتا تردید بزرگی است که میتواند بسیاری را از خرید آن منصرف کند. رایانه پوشیدنی هیتاچی Xybernaut اولین بار در نمایشگاه CES ۱۹۹۸ بهنمایش درآمد و از همان زمان ثابت شد که چنین ایدهای، احمقانه و غیرکاربردی است. Xybernaut Poma با مشخصاتی نظیر سیستمعامل ویندوز CE، پردازنده RISC با فرکانس ۱۲۸ مگاهرتز و ۳۲ مگابایت رم را با قیمت فوق بالای ۱۴۹۹ دلاری ارائه میدهد. این گجت بیخاصیت علاوه بر بازو، به دست و صورت نیز متصل میشود تا در ارائه ظاهری مضحک کوتاهی نکرده باشد! کفش جاروبرقی، محصولی عجیب از شرکت دنسو است که نشان داد مرز باریکی بین جاهطلبی انقلابی و احمقانه وجود دارد! این وسیله که برای سهولت در پاکسازی محیط در قالب کفش طراحی شده، جز زحمت و دردسر اضافی چیزی ندارد. ریزر، از تولیدکنندگان بهنام لوازم جانبی کامپیوتر، همواره با ارائه محصولات جذاب خود طی رویداد CES، نگاهها را به خود خیره میکند. بااینحال، رونمایی از ربات دستمال توالت Charmin، آنهم در برهه اوجگیری کرونا که کمبود اقلام مصرفی شدت گرفته بود، با انتقادهایی بعضا تمسخرآمیز مواجه شد. بااینحال، RollBot هرگز به محصولی نهایی تبدیل نشد و پس از جنجالی که بهپا کرد، بدون آنکه اثری از خود برجای بگذارد، به تاریخ پیوست.

  • تولید یون منفی
  • برخورداری از سنسور هوشمند
  • تولید صدای کم با حداکثر بسامد 40 دسیبل
  • تصفیه هوا اتومبیل

Air Purifierدرست به همین دلیل هم هست که این فیلتر می تواند ذرات بسیار ریز در حد و اندازه 3 تا 20 نانو میکرون را به راحتی جذب کند! این دستگاه برخلاف دستگاه پیشین که از نام بردیم (دستگاه UV)، هیچ نوع ماده ای را به هوای اطراف پراکنده نمی کند و استفاده از آن از این جهت safe تر است. در کنار آن دیگر مزیت این دستگاه این است که چون هوا از منافذ بسیار ریز این فیلتر عبور می کند، با درجه کیفی بسیار بالاتری تصفیه می گردد. این نوع دستگاه همانطور که گفتیم یک سری ذرات باردار را به محیط اطراف خود منتشر کرده و اینگونه هوا را تصفیه می کند. این دستگاه ها دارای یک یونیزر هستند که به میزان زیادی یون منفی تولید می کنند. به علت این یون های منفی اکسیژن هوا رفته رفته به مولکول های ازن O3 تبدیل می شود. بدی که این نوع دستگاه ها دارند این است که غلظت بیش از حد ازن در هوا عوارضی همچون سوزش سینه، بیماری های ریوی، تهوع، خستگی و…

از جمله این عوارض هستند.

Air Purifierاین میکروب ها بیماری های مختلفی مثل کرونا، آنفولانزا، لژیونلا و… ایجاد می کنند. عدم تهویه مناسب در منزل، افزایش رطوبت در هوا و عدم تمیز کردن مرتب منزل غلظت میکروب ها را در هوا زیاد می کند. به همین خاطر باید به دنبال راهی برای حذف این عوامل از هوای منزل بود. انواع مختلفی از آلاینده های گاز وجود دارد. از آلاینده های متداولی همچون دی اکسید نیتروژن (NO2)، دی اکسید گوگرد (SO2)، ازن (O3) و منوکسید کربن (CO) گرفته تا آلاینده هایی همچون ترکیبات آلی فرّار (VOCs) همچون بنزن، تولوئن، استالدئید، زایلن، اتیل بنزن. همه این آلاینده هایی که ذکر شد آسیب های جدی به سلامت وارد می کنند. بیماری هایی همچون انواع سرطان، بیماری های تنفسی، قلبی عروقی مغزی و… از جمله این عوارض هستند. گاز رادون گازی است که از تجزیه عنصر رادیواکتیو رادیوم حاصل می شود. این گاز به طور طبیعی از طریق زمین به محیط های بسته راه پیدا می کند. رادون باعث ایجاد سرطان ریه در افراد می شود.

 

Air Purifierهمچنین اشتباهات رایجی که افراد برای پاک شدن هوای منزل انجام می دهند را معرفی خواهیم کرد. اما در ابتدا باید با چند تعریف ساده از آلودگی هوا در منازل آشنا شویم. 1. آلودگی هوای آزاد: یعنی آلودگی هوایی که در محیط های خارج از ساختمان وجود دارد. منابع این نوع آلودگی هوا شامل دود اگزوز خودروها، دود صنایع، منابع طبیعی مثل گردوغبار و… 2. آلودگی هوای داخل ساختمان: آلودگی هوایی که در محیط های داخل ساختمان مثل منازل یا محل کار تجربه می کنیم. منابع آلودگی هوای داخل شامل اجاق گاز، وسایل گرمایشی مثل بخاری یا شومینه، انواع رنگ ها و حلال های به کار رفته در رنگ آمیزی و جلادهی دیوارها، مبلمان، پارکت، رزین و… در این مطلب به آلودگی هوای داخل منازل پرداخته می شود. آلاینده های مختلفی در هوای خانه ها وجود دارد. اگر چه تعداد این آلاینده ها زیاد است، اما تعداد معدودی از آنها اهمیت زیادی دارند.

در این روش نیازی به تعویض فیلتر وجود ندارد.

آیونایزرها عموما در ابعاد کوچک مناسب خودروها یا روی میزکار حتی بدون فن دمنده طراحی میشوند. این تجهیزات یونهای منفی آزاد میکند تا به ذرات معلق در هوا بچسبد. این یونها پس از چسبیدن به ذرات معلق آنها را باردار کرده و باعث چسبیدن آنها به سطوح مجاور میشود. نوع پیشرفتهتر این تجهیزات همان جاذبهای الکترواستاتیک است که در این روش ذرات معلق موجود در دو مرحله جداسازی میشوند. ذرات معلق همراه با هوا، در مرحله اول پس از عبور از ناحیه کرونا (میدان الکتریکی با ولتاژ بالا) دارای بار الکتریکی میشوند و به اصطلاح یونیزه میشوند. در مرحله دوم ذرات یونیزه شده توسط صفحات فلزی با بار الکتریکی مخالف جذب شده و از جریان هوا جدا میشوند. به تدریج و با عبور جریان هوای آلوده، ذرات معلق جدا شده بر روی صفحات فلزی رسوب میبندند. در این روش نیازی به تعویض فیلتر وجود ندارد. در آیونایزرها تولید یون در هوا، ناخواسته باعث تبدیل اکسیژن موجود در هوا به ازن میشود.

از مهم ترین معایب فیلتر کربن فعال می توان به عدم توانایی آن در جذب و حذف ذرات گرد و غبار اشاره کرد. این فیلتر برای مکانهای درمانی و بهداشتی به شدت مناسب است زیرا هوا را خیلی خوب و با دقت بالایی تصفیه میکند و باعث تمیزی و پاکی هوا میشود. فیلتر هپا رده بندی دارد و هر رده آن نیز دارای کیفیت متفاوتی میباشد. عملکرد این فیلتر به ضخامت و قطر فایبرهای تشکیل دهنده اش وابسته است. فیلتر هگا که از جنس پوشش کربن میباشد، می تواند اکثر گازهای مضر موجود در هوا را جذب و حذف کند. فیلتر ضدعفونی کننده قادر است دود و بوی سیگار، عوامل شیمیایی مضر و گازهای سمی مانند دی اکسید کربن، مونوکسید کربن و دی اکسید سولفور را حذف کند. فیلتر نانو پلاسما برای از بین بردن ذرات معلق و آلودگیهای موجود در هوا از تکنولوژی نانو و جذب الکتریکی استفاده میکند. این فیلتر دارای ذرات نانو میباشد که این ذرات خود از مولکولهای آب و از رطوبت مایع شده تشکیل شده اند و می توانند آلودگی ها را حذف کنند و بوهای نامطبوع را از بین ببرند.

{هرچه دسیبل کمتر باشد، آرامش بیشتری خواهید داشت.|{You will|You'll} از ما متشکریم - 10 {نکته در مورد|توصیه‌ها در مورد|نکات در مورد} تصفیه هوا {شما نیاز دارید|این توصیه می‌شود|لازم است|ضروری است|ضروری است|خوب است| ارزش دارد|که باید|میتوانی|باید|شاید بخواهی|باید|باید|میخواهی|میخواهی} بدانی|تسلط بر {راه|بهترین راه|راهی که در آن} از تصفیه هوا {آیا نیست | این یک {هنر|آثار هنری} است|تصفیه هوا - خیلی {ساده|آسان} حتی {کودکان|کودکان|کودکان} شما هم می توانند این کار را انجام دهند}

Air Purifierبه این موضوع دقت کنید که دستگاهی کوچک نیز میتواند اتاقی بزرگ را بهطوربهینه تصفیه کند؛ پس نباید فریب اندازهی بزرگ دستگاهها را بخورید. دستگاههای بزرگ تصفیه هم ازلحاظ وزن و هم ازلحاظ هزینه سنگین هستند و فضای زیادی اشغال میکنند. توصیه میکنیم که هنگام خرید دقت کنید دستگاه سروصدای زیادی تولید قیمت تصفیه هوا شیائومی 4 Pro نکند. بلندی صدای تولیدی دستگاه عموماً در مشخصات دستگاه با دسیبل (db) مشخص شده است. هرچه دسیبل کمتر باشد، آرامش بیشتری خواهید داشت. دربارهی مصرف برق و بهینهبودن و برچسب مصرف انرژی دستگاه نیز باید دقت کافی بهخرج دهید؛ چراکه دستگاه پرمصرفی که شبانهروز کار کند، میتواند باعث شود در پایان ماه با مشاهدهی قبض برق بیماریهای تنفسی را ترجیح دهید! بهتر است در خرید دستگاه تصفیهی هوا خساست بهخرج ندهید؛ زیرا دستگاههای ارزانتر متعاقباً عملکرد ضعیفتر و احتمالاً درادامه خرج بیشتری در پی خواهند داشت که میتواند شامل هزینهی فیلترها و مصرف برق باشد. هزینهای که بابت خرید دستگاه تصفیهی هوا باکیفیت میپردازید، هزینهای است که برای تأمین سلامت خود و اعضای خانواده پرداخت میکنید. پس تاحدممکن از خرید دستگاههای ارزان و بیکیفیت خودداری کنید؛ زیرا این دستگاهها نهتنها کمکی به سلامتی شما نخواهند کرد؛ بلکه در مواقعی میتوانند حتی تأثیر منفی نیز بر سلامت شما بگذارند.

{جنگ علیه تصفیه هوا|ازدواج و تصفیه هوا بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک هستند|تصفیه هوا ایجاد کنید. یک قلدر دبیرستانی از آن می ترسید|نحوه انتخاب تصفیه هوا}

Air Purifierالبته هیچ چیزی جای یک خواب کامل را نمی گیرد . ورزشکاران حرفه ای نسبت به افراد عادی ، آسیب ها و تمرینات شدید را سریع تر ریکاوری می کنند. بازیکنان فوتبال و بسکتبال برای کمک به تسریع زمان بهبودی و ترمیم آسیب ورزشی ، از اکسیژن درمانی استفاده می کنند. ثابت شده که تنفس اکسیژن، متدی موثر برای التیام بهتر و سریع تر آسیب ها است. متخصصان برای بیمارانی که می خواهند بعد از عمل جراحی یا آسیب ، زودتر بهبود پیدا کنند ، اکسیژن درمانی را تجویز می نمایند . تنفس اکسیژن خالص فقط برای ورزشکاران حرفه ای و بیماران نیست ، بلکه همه میتوانند برای بهبود سلامتی اکسیژن درمانی کنند. سیستم ایمنی بدن را در برابر عفونت و بیماری هایی چون آنفلوآنزا ، سرماخوردگی و سرفه مقاوم می کند. هر چند راه های متفاوتی برای حفظ سلامت سیستم ایمنی وجود دارد ، اما تنفس هوای تمیز عاملی است که سیستم ایمنی را در بهترین حالتش نگه می دارد . تنفس هوای تمیز ، همراه با تغذیه مناسب ، ورزش علمی و استراحت صحیح ، سیستم ایمنی را تقویت میکند .

  • دستگاه تصفیه هوا رومیزی
  • شعاع تحت پوشش
  • فیلتر نانو پلاسما دستگاه تصفیه هوا
  • دارای سنسور تشخیص آلودگی هوا
  • صفحه تماما لمسی
  • سنسور نمایشگر کیفیت هوا

Air Purifierعلاوه بر آلودگی هوای بیرون که به داخل خانه هم ورود پیدا می کند، آلودگی هوا ی داخل خانه نیز مهم است که به مراتب خطرناک تر از هوای بیرون است. چرا که هوای داخل خانه نسبت به هوای بیرون راکد تر است. سازمان جهانی بهداشت: در کشورهای کم درآمد یا با درآمد متوسط، آلودگی ناشی از پخت و پز در داخل خانه و آلودگی هوای خارج خانه عامل نیمی از موارد عفونت حاد دستگاه تنفس تحتانی در کودکان زیر پنج سال است. طبق مطالعات انجام شده توسط سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده امریکا، غلظت بسیاری از VOCها( ترکیبات آلی فرار ) در داخل منزل ،تا ده برابر بیشتر از هوای محیط بیرون است. در داخل منزل شاهد کُرک فرش ، مبل ، پتو و بالش ،موهای کوتاه و ریز ، گردو غبار، متصاعد شدن گازهای سمی ناشی از رنگ مبلمان و مصنوعات چوبی ، بو و دود سیگار ، بو و بخار غذا ، شوره و موی حیوانات خانگی، آلرژن ها ،ویروس و باکتری ها و …

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تصفیه هوا شیائومی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 515
موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : دو شنبه 7 بهمن 1401
نظرات

جارو شارژی بوش

جارو شارژی شیائومیجارو شارژی بوش Bosch یکی از برترین و پر مصرفترین لوازم برقی در خانه به شمار میآید و به نوعی چوب دستی جادویی جارو شارژی Xiaomi هر بانویی است. در مجموع جارو شارژی نیاز هر خانه است زیرا نمیتوان هر لحظه جارو برقی به دست گرفت و برای کوچکترین آشغالها آن را به راه انداخت. با وجود یک جارو شارژی باکیفیت، ریزترین آشغال و گرد و غبار هم نمیتوانند از دست خانم خانه فرار کنند. بنابراین اگر قصد خرید جارو شارژی دارید، با نگاهی به مشخصات جارو شارژی برند بوش و خواندن نظرات مصرف کنندگان بدون شک از این برند جارو شارژی میخرید. فروشگاه اینترنتی باما کالا نمایندگی محصولات برند بوش در تهران است و مدلهای مختلف این محصول را به شما ارائه میدهد. قیمت جارو شارژی برند بوش به دلیل نوسانات قیمت بازار و شرایط فعلی کشور، افزایش چشمگیری داشته است. اما نگران نباشید زیرا فروشگاه باما کالا قیمتها را به گونهای تنظیم نموده است تا شما بتوانید از عهده خرید این محصول بر آیید و آسایش را به خانه ببرید.

مهمترین دروغ به جارو شارژی

جارو شارژیاگر کف خانه و آشپزخانه شما خیلی خیس می شود و ترجیح می دهید که از جارو شارژی برای خشک کردن آن استفاده کنید می توانید دستگاه های دو منظوره تهیه کنید. البته دوباره ذکر این نکته ضروری است که دستگاههای دومنظوره قیمت های بیشتری نیز دارند. کیفیت بدنه دستگاه از نکات مهم خرید جارو شارژی به شمار می رود. هر کدام از برندهای تولید کننده جارو شارژی که محصولات آنها در بازار ایران نیز وجود دارد از متریال و مواد مختلفی برای ساخت این دستگاه ها استفاده می نماید. یکی از مشکلات بسیار بزرگی که کاربران با جارو شارژی خود با آن روبرو هستند، شکستن بدنه این دستگاه به دلیل نداشتن کیفیت لازم و کافی است. از این رو در هنگام خرید باید دقت کنید که بدنه دستگاه شما از نظر کیفیت در حد قابل قبولی باشد. خرید از میان برندهای معتبر میتوانند این مورد را برای شما تضمین کند.

 

جاروشارژیشاید در هنگام استفاده از جاروبرقی بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که از تمیز کردن نقاط و گوشههای غیر قابل دسترس منصرف شده باشید. با خرید جارو شارژی برای همیشه از شر این مشکل خلاص خواهید شد. زیرا بدون اینکه درگیر سیم و لوله خرطومی باشید، هر جایی را میتوانید به راحتی تمیز کنید. تمیز کردن داخل ماشین یا اتاق زیر شیروانی هم میتواند با جارو شارژی، بسیار راحت باشد. اندازه کوچک و جمع و جور جارو شارژی آن را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است. اگر در خانه خود، مشکل کمبود جا وجود دارید، اندازه کوچک این محصول، امکان قرار دادن آن را در هر فضایی مانند: گوشهای از کمد، داخل کابینت، زیر تخت و حتی اتاقهای کوچک خوابگاه، ممکن میسازد. گاهی به خاطر وزن سنگین جاروبرقی و حمل سخت آن، از تمیز کردن خانه منصرف میشویم. وزن سبک جارو شارژی یک مزیت مهم است که افراد مسن و حتی کم توان هم، به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند.

  • روشن نشدن جاروشارژی
  • یک جاروشارژی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • برد الکترونیکی نیز لازم است بررسی شود
  • لوازم جانبی
  • فیلتر قابل شستشوی جاروشارژی
  • تحویل دستگاه به پیک آی پی امداد

xiaomi trucleanدر ادامه مشکلات رایجی که ممکن است برای جاروشارژی ها اتفاق بیافتد را بررسی خواهیم کرد . جارو شارژی ها به این دلیل که از کاربردی ترین و پر استفاده ترین دستگاه در منزل است ، گاهی اوقات ممکن است که دچار مشکلاتی شوند . شاید عیب یابی جارو شارژی و پیدا کردنمنشا این مشکلات برای شما دشوار باشد و نتوانید راه حلی برای تعمیر آن بیابید . البته در صورت داشتن گارانتی ، بهتر است که برای تعمیر این دستگاه ، به نمایندگی برند محصول مراجعه کنید . زیرا آنها دارای کارکنانی مجرب و متخصص هستند و در اصرع وقت ، دستگاه مورد نظر شما را تعمیر خواهند کرد . البته برخی از اختلالات را می توان در خانه و بدون هیچ مشکلی برطرف کرد و نیازی به تعمیرکار نیست . برای این کار ، با ما همراه باشید . تا برخی از مشکلات رایجی که برای جاروشارژی پیش می آید را ، مورد بررسی قرار دهیم . علاوه بر آن راه حل این مشکلات در این مقاله قرار داده شده است .

  • روی فروش خوب راه نمیره و مکش ضعیفی داره
  • خیلی از خریدم راضیم
  • صفحه نمایش باورنکردنی
  • یک سری اضافه- پایه شارژ
  • از دستگاه به مدت طولانی و بهطور مداوم استفاده نکنید
  • موتورش نشبتا خوبه
  • سبک بودن جاروشارژی
  • جارو شارژی ناگهان خاموش میشود

xiaomi trucleanجارو شارژی شیائومی Deerma VC01 نسخه بهبودیافته جدید جاروبرقی دستی با قدرت مکش قوی ، کارایی طولانی مدت و طراحی فوق العاده انعطاف پذیر است. بنابراین ، برای بانوان خانه دار ، این گزینه سرمایه گذاری خواهد بود که نباید از دست داد. جارو شارژی شیائومی Deerma VC01 از طراحی بطری نوشیدنی با رنگ اصلی سفید ، خطوط صاف برای ایجاد زیبایی و ظرافت الهام گرفته شده است. علاوه بر این ، وزن دستگاه فقط 1.6 کیلوگرم است بنابراین بسیار جمع و جور خواهد بود ، کاربران می توانند جارو برقی را به راحتی در هر گوشه از فضا نگه داشته و آنرا جا به جا کنند. مخزن گرد و غبار دارای ظرفیت 0.6 لیتر است که ظرفیت مناسب برای ذخیره مقدار زیادی گرد و غبار است. علاوه بر این ، کاربران می توانند به راحتی آنرا جدا کنند و گرد و غبار را بیرون ریخته و درون آن را تمیز کنند تا از تجمع و تولید باکتری جلوگیری کنند. به خصوص این جارو برقی دارای یک آویز سیلیکونی است که به شما کمک می کند تا دستگاه را به صورت مناسب و مرتب نگه دارید.

Deerma تنها 2.3 کیلوگرم وزن دارد.

امروزه جاروهای برقی به یک عضو جدانشدنی در هر خانهای بدل شدهاند. اما مشکل اصلی که این جاروها دارند، نیاز مبرم آنها به برق و داشتن سیم است که محدوده حرکتی آنها را کاهش میدهد. برند شیائومی برای رفع این مشکل از جاروشارژی Xiaomi Deerma VC20 Pro خود رونمایی کرده است. همهجا را جارو کنید! اولین ویژگی منحصربهفرد جاروشارژی Xiaomi Deerma VC20 Pro، بیسیم بودن آن است. این قابلیت به شما امکان میدهد که تمامی نقاط منزل را بهراحتی هرچهتمامتر جارو کنید. باطری لیتیوم یون 2500 میلیآمپری به شما این قابلیت را میدهد که با یکبار شارژ کردن، مساحتی در حدود 120 مترمربع را بهسادگی تمیز کنید. جاروشارژی Xiaomi Deerma تنها 2.3 کیلوگرم وزن دارد. وزن پایین این جارو به شما کمک میکند تا بدون اینکه از تمیزکردن منزل خود خسته شوید، تمامی آلودگیها و گردوغبارها را جارو کنید. یکی دیگر از مشکلات جاروبرقیها، سروصدای زیاد آنهاست. جالب است بدانید که جاروشارژی Xiaomi Deerma VC20 Pro در زمان استفاده تنها 75 دسیبل صدا تولید خواهد کرد.

جاروشارژیما تلاش کردیم تمامی خصوصیات مثبت و منفی انواع جارو شارژی موجود در بازار ایران را ذکر کنیم. علاوه بر این نکات، 4 برند فعال و پویا که در بازار ایران فعالیت میکنند را هم به شما معرفی کردیم تا هیچ شک و شبههای در رابطه با راهنمای خرید جارو شارژی نداشته باشید. یکی از مهمترین نکاتی که باید در حین خریداری کردن جارو شارژی رعایت کرد، بررسی دقیق ظرفیت باتری قیمت جارو شیائومی G11 است. واحد اندازهگیری توان یا ظرفیت باتریها، ولت است و این واحد، نشانگر مدت زمانی است که میتواند توان مصرفی دستگاه را شارژ کند. برای مثال، بسته به توان باتری محصولات موجود در بازار، دستگاهها در بین ۸ تا ۱۲ ساعت شارژ میشوند و میتوان از ظرفیت باتری آنها استفاده نمود. به یاد داشته باشید که کاربردیترین و بادوامترین باتری موجود در محصولات کاربردی، باتری لیتیومی است. باتریهای لیتیومی از طول عمر بسیار بالایی برخوردارند و میتوان روی قابلیتهای آنها حساب ویژهای باز کرد. به عنوان نمونه، باتری یکی از کاربردیترین جارو شارژیهای موجود در بازار، در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ ساعت شارژ میشود و پس از آن، میتوان به مدت ۴۰ دقیقه از دستگاه کار کشید.

xiaomi trucleanو دوم اینکه این وسیله بسیار کوچک و معمولا بصورت دستی هستند و وزن سبکی دارند، بنابراین حمل و نقل آن نیز در خانه به راحتی صورت میگیرد. مزیت بعدی این جاروهای شارژی قابلیت استفاده راحت آنها برای تمیز کردن فضاهای کوچک و تنگ مانند گوشه مبلها و کنج دیوارها است و همچنین یکی از پر استفاده ترین جاها برای استفاده از این وسیله ماشین ها هستند. مزیت های فوق نشان از یک وسیله بسیار محبوب و پر کاربرد را دارند و همین موارد باعث محبوب تر شدن روز افزون جارو شارژی شده است. آیا خرید جارو شارژی لزومی است؟ در واقع پاسخ به این سوال بستگی به خود شما دارد. شاید برای برخی خانواده ها لزومی و برای برخی دیگر لزومی نباشد. ولی در حالت کلی حتما داشتن یک جارو شارژی باعث کاهش اطلاف وقت شما خود شد. تقریبا بدنه تمام مدل های جارو شارژی از جنس پلاستیک فشرده است که وزن کمتری دارد و دست را خسته نمی کند اما از طرفی این بدنه ها آسیب پذیر هستند و باید مراقب باشید بدنه شان ضربه نخورد. به علاوه مخزن باید طوری طراحی شده باشد که قابلیت جداسازی، تخلیه و سر هم کردن آسانی داشته باشد.

جارو شارژیبرخی از این دلایل حتی حالت عمومی نداشته و ممکن است در حالت خاصی برای برخی از دستگاه ها رخ دهد. با این حال در این مقاله قصد داریم به ایرادات عمومی و رایجی که می توانند مانعی برای روشن شدن جارو شارژی باشند بپردازیم. همچنین سعی خواهیم کرد ترفند های رفع این عیب ها را نیز با هم مرور کنیم تا کاربران علاقه مند بتوانند از این ترفندها برای تعمیر جارو شارژی خود در منزل استفاده کنند. البته در برخی موارد این امکان برای کاربر وجود نداشته و تنها راه چاره استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جارو شارژی و تعمیرکار این دستگاه می باشد. نواقص فنی موتور از جمله ایرادات فنی بسیار حساس در این دستگاه است. خرابی موتور یکی از ایرادات عمده در جارو شارژی Xiaomi جارو شارژی است. دلایل زیادی هم برای خرابی موتور در این دستگاه وجود دارد. همه این موارد می توانند دلیلی بر خرابی موتور دستگاه روشن که در صورت بروز این موارد تنها راه چاره تعویض موتور است.

تعداد بازدید از این مطلب: 528
موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : چهار شنبه 6 بهمن 1401
نظرات

10 راه‌هایی که اقتصاد کند چشم‌انداز من را در جارو شارژی تغییر داد

جارو شارژیظرفیت مخزن عامل دیگری است که در هنگام خرید جارو شارژی میتواند عاملی تعیینکننده برای آن خرید جارو شارژی شیائومی باشد. اگر خانه بزرگتری دارید و در هنگام جارو کردن نیاز به مخزن بیشتری خواهید داشت بهتر است از دستگاه های بزرگتر استفاده کنید. در هنگام انتخاب جاروشارژی فیلتر می تواند یک گزینه مهم باشد. استفاده از انواع فیلتر های قابل شستشو یا غیر قابل شستشو با درجه کیفیت مختلف یکی دیگر از پارامتر هایی است که شما در هنگام انتخاب جارو شارژی باید به آن دقت داشته و مدل مرغوب تر را انتخاب کنید. فیلتر یکی از قطعات بسیار مهم در جارو شارژی می باشد که در صورت نداشتن کیفیت لازم ممکن است کارکرد آن را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین در هنگام خرید برندهای مختلف جارو شارژی چک کنید که دستگاه دارای گارانتی باشد. در حال حاضر شرکت های بسیار معتبر و معروف ای در سطح کشور اقدام به ضمانت برند های مختلف تولید کننده جارو شارژی می نمایند. از این رو چک کنید که شرکت ضمانت کننده دستگاه نیز اعتبار مناسبی داشته باشد.

  1. قدرت موتور: 32 وات
  2. بررسی مخزن جارو شارژی
  3. وزن: 3.5 کیلوگرم
  4. وزن: 2.4 کیلوگرم
  5. نحوه نصب
  6. بدون داشتن کیف برای نگهداری از آن
  7. بررسی کیفیت بدنه جارو شارژی
  8. دارای موتور قدرتمند 125000 دور در دقیقه

جاروشارژیجاروشارژی بوش BCHF220B از سری جاروهای دارای موتور قدرتمند LongLife بوده و فقط قابلیت استفاده به صورت ایستاده را دارد. مخزن جارو شارژی بوش دارای وزن 3 کیلوگرم میباشد و میتواند حجم زیادی از گرد و غبار را درون خود تحمل کند و تنها با فشردن یک دکمه از بدنه جدا شود. این جارو شارژی مجهز به فیلتر میباشد که از ورود گرد و غبار به محیط جلوگیری میکند. سرعت جارو شارژی بوش در 2 حالت مختلف برحسب استفاده قابل تنظیم است. باتری جارو شارژی بوش در مدت زمان 3 ساعت، 80% و در مدت زمان 4 الی 5 ساعت، 100% شارژ میشود و به مدت 44 دقیقه قابل استفاده است. این باتری از نوع باتری های LI-ION بوده و دارای ولتاژ 18 ولتی است. بر روی بدنه این دستگاه یک نشانگر تعبیه شده است. که میزان شارژ باتری را نشان میدهد. جاروشارژی بوش قابلیت جذب مایعات را ندارد. برند بوش یکی از معروفترین برندهای مطرح در جهان است . و بهترین و باکیفیتترین لوازم خانگی برقی را در سرارسر جهان تولید کرده و بر سر زبان ها افتاده است.این برندعلاوه بر لوازم برقی و صنعتی ، لوازم شارژی هم روانهی بازار کرده است.

دلمونتی یک برند ایتالیایی است.

جارو شارژیاکثر این جارو با یک پایه شارژر ایستاده ارائه میشوند. شما میتوانید شارژر را به برق وصل کنید و د صورت نیاز جار رو را بر روی پایه قرار دهید. البته برخی از جاروها با یک باتری اضافه ارائه میشوند. در این صورت میتوانید حین تمیز کردن اگر باتری تمام شد آن را با باتری یدک تعویض کرده و کار خود را به پایان برسانید. بهترین مارک جارو شارژی کدام است؟ بهترین جارو شارژی بازار را برندهای دلمونتی، بلک اند دکر، تکنو، درما، بوش، دریم، هاردستون و شیائومی تولید میکنند. برندهای پارس خزر و پلار از تولیدکننده های خوب ایرانی هستند. جارو شارژی بلک اند دکر خوبه؟ جارو شارژی بلک اند دکر ساخت آمریکا است اما در کشورهای دیگر نیز تولید میشود. بلک اند دکر یکی از برندهای محبوب و باکیفیت در دنیا است. جارو شارژی دلمونتی خوبه؟ دلمونتی یک برند ایتالیایی است. جارو شارژی دلمونتی در چین و تحت لیسانس ایتالیا تولید میشود.

شش کوچک تغییر که دارند تاثیر بزرگ روی شما جارو شارژی

جارو شارژی یا جاروی بی سیم، وسیلهای کاربردی در خانههای امروزی است. جارو شارژیها طراحی کوچک و سبکی داشته و براحتی میتوان آنها را حمل کرد. این محصولات کوچک نیازی به سیم برق نداشته و تنها با باتری کار میکنند. همانطور که از اسم آنها پیداست باتری آنها قابلیت شارژ شدن و استفادهی مجدد را دارد. شما میتوانید از جارو شارژیها برای تمیز کرن پله، مبلمان، قفسهها و در کل قسمتهایی که غیر قابل دسترس هستند استفاده کنید. همچنین جارو شارژیها یک وسیلهی مناسب برای تمیز کردن و خاکروبی فضای داخلی ماشین شما هستند. در ادامهی این مطلب قصد داریم شما را با ویژگیهای مهم و نکات خرید جارو شارژی ایده آل آشنا کنیم. نیاز به نظافت و تمیزی از گذشته وجود داشته است. جاروکشی با جاروهای دستی قدیمی علاوه بر خستگی زمان زیادی میگرفت و نتیجهی آن چندان رضایت بخش نبود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی جاروهای دستی جای خود را به جاروهای برقی و جارو شارژیهای مدرن دادند و جاروکشی را به کاری لذت بخش تبدیل کردهاند.

جاروهای شارژی با ظرفیت بیشتر معمولا کیسه هم دارند.

xiaomi trucleanجارو شارژی دستهدار: جارو شارژی دستهدار از رایجترین انواع این جاروهاست و یک دسته در آن تعبیه شده که به راحتی میتوان با کمک آن، کف زمین را تمیز کرد. این دسته در بیشتر مواقع به راحتی کوتاه میشود و جاروی دستهدار را به نوع کوچک و دستی بدل میکند که به جارو شارژی دستی معروف است. جارو شارژی با محفظه خلأ: این جاروها از یک محفظه چرخدار با یک دسته بلند تشکیل میشوند. دسته جارو منعطف و بلند است. جارو شارژی دستهدار کوچک: این جاروها، کوچک هستند و یک دسته کوتاه دارند و به راحتی میتوان سطوح، روی مبلها و … را با آنها تمیز کرد. بیشتر انواع جارو شارژی فاقد کیسه هستند اما در بعضی از نمونهها، کیسههای قابل تعویض هم وجود دارد. جاروهای شارژی با ظرفیت بیشتر معمولا کیسه هم دارند. در نتیجهٔ وجود کیسه، میتوانید دیر به دیر محفظه را تخلیه کنید. برای اینکه خرید بهتری داشته باشید باید بدانید که ویژگیهای کلیدی جاروهای شارژی چیست و چه مشخصاتی دارند.

وقتی حرفه ای ها با جارو شارژی شیائومی, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

جارو شارژی شیائومیشما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله عیب یابی جارو شارژی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید. جارو شارژی یکی از کاربردی ترین وسایل برقی در منزل، اتوموبیل و محل کار شماست. جارو شارژی ها به واسطه سبک و کوچک بودن همه جا جا میشوند و در هر زمانی قابل حمل و جا به جایی هستند. ضمن این که نیاز به برق ندارد و با باتری کار میکنند. این خود مزیتی است که شما بتوانید به سادگی جارو شارژی خود را بدون هیچ محدودیتی هر کجا که دوست داشتید با خود ببرید و از آن استفاده کنید. اما این وسیله پرکاربرد نیز گاهی دچار مشکل شده و نیازمند تعمیرات میشود. اگر علاقه مندید که خودتان در منزل بدون کمک تکنسین متخصص و یا انتقال دستگاه به تعمیرگاه اقدام به تعمیرات جارو شارژی نمایید، پیش از هر کاری به شما توصیه میکنیم به مطالعه مقاله عیب یابی جارو شارژی بپردازید.

جاروشارژی چه کاربردی دارد؟

xiaomi trucleanیک نوع دیگر از جاروشارژی ها هم هستند که تلفیقی از هر دو مدل هستند یعنی هم به صورت عصایی و هم به صورت دستی می توانید از آن استفاده کنید. این جاروشارژی ها معمولا طرفداران بیشتری دارند چون در همه جا کاربرد دارند اما اگر شما صرفا برای تمیز کردن خودرو یا صرفا برای تمیز کردن خانه می خواهید جاروشارژی بخرید می توانید از دو مدل بالایی استفاده کنید. جاروشارژی چه کاربردی دارد؟ جاروشارژی ها به دلیل بی سیم بودن این روزها خیلی رایج شدند و حتی بیشتر از جاروبرقی از آن ها استفاده می شود. جاروشارژی ها برای تمیز کردن پارکت، موکت، فرش، زیر مبلمان، گوشه دیوار، بالای کمد، زیر کابینت، داخل خودرو و… همچنین امروزه اکثر خانواده ها یک یا چند حیوان خانگی مانند سگ، گربه و… دارند که این حیوانات هم ریزش مو دارند بنابراین کار نظافت خانه شما چند برابر می شود و زمان بیشتری را با دقت بالاتری باید برای تمیز کردن خانه و مبلمان و فرش و موکت ها صرف کنید.

3 به‌طور باورنکردنی مفید جارو شارژی نکات برای کسب و کار

جاروشارژیدر صورتی که نیاز ندارید حتما نباید دست روی گران ترین مدل و با امکانات ترین مدل بگذارید. سعی کنید خرید جارو شارژی برای جهیزیه را بر حسب نیاز خود در نظر بگیرید. برای خرید جارو شارژی برای جهیزیه بهتر است از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. این فروشگاه ها هم گارانتی معتبری برای این محصولات ارائه می نمایند و هم در هنگام خرید می توانند بهینه ترین قیمت را برای شما فراهم آورند. همچنین استفاده از خدمات فروشگاه های معتبر باعث می شود تا از نظر کیفیت و اورجینال بودن هم خرید مطمئن تری داشته باشید. برای انتخاب جارو شارژی برای جهیزیه حجم مخزن آن را نیز بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. پرفروش ترین جارو شارژی بازار ایران از چند جنبه قابل بررسی است. انتخاب یک جارو شارژی با باتری قوی تر خیلی بهتر از انتخاب یک مدل بی کیفیت اما با امکانات بیشتر است. مدل های فیک و تقلبی جارو شارژی در عین داشتن کیفیت پایین ممکن است امکانات بیشتری داشته باشند.

  • دارای پایه شارژر با قابلیت شارژ سریع
  • تمیزکردن مکان هایی با دسترسی سخت
  • تست دستگاه و اطمینان از سلامت آن
  • قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن موبایلی
  • جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148
  • امکانات ظاهری

خیلی راحت میشه ازش استفاده کرد. فیلیپس یکی از برندهایی است که در تولید جارو شارژی دست به ابتکارات بسیار زیادی زده است. جارو شارژی های فیلیپس دارای قدرت بسیار زیادی بوده و در کنار این قدرت سر و صدای بسیار کمی هم دارند. محصولات این برند همیشه جزو محصولات هم سر و صدا بوده اند. مدل FC6148 یکی از مدل های معتبر و معروف این برند است. پارس خزر نامی آشنا برای کاربران ایرانی در محصولات خانگی می باشد. برند پارس خزر با وجود قیمتهای بسیار مناسب همیشه دست به تولید محصولاتی با کیفیت عالی زده است. یکی از محصولات عالی میبرند نیز جارو شارژی آن می باشد. جارو شارژی های پارس خزر را میتوانید در هر دو مدل تک منظوره و دو منظوره تهیه کنید. مدل Shark از محبوب ترین مدل های جارو شارژی پارس خزر است. اگر به دنبال خرید یک دستگاه قدرتمند برای تمیز کردن سطوح مختلف از جمله اتومبیل خود هستید می توانید از جارو شارژی هاردستون کمک بگیرید. این برند نیز یک برند کاملا شناخته شده در بازار ایران محسوب میشود که طرفداران بسیار زیادی دارد. در تولید این دستگاه از فیلترهای قابل شستشو استفاده شده تا در صورت نیاز با شستشو این قطعه بتوانید دوباره دستگاه خود را مانند روز اول استفاده کنید. هاردستون مدل RV1401 یکی از مدل های معروف در بازار ایران است.

5 چیزها توییتر آرزوها شما را فراموش می‌کند درباره جارو شارژی|راه درست برنده شدن خریداران و تأثیر بر بازارها با جارو شارژی|یک جارو شارژی ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید|هرگز جارو شارژی خود را گم نکنید دوباره}

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab لطفا از صفحه ما بخواهید.

تعداد بازدید از این مطلب: 503
موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : علی
تاریخ : دو شنبه 6 بهمن 1401
نظرات

راز تلویزیون سامسونگ اقساطی در هفتگام ساده آشکار شد.

  • آنچه وارن بافت می تواند در مورد تلویزیون سامسونگ به شما بیاموزد
  •   سیستم عامل تایزن از برنامه های متعددی پشتیبانی میکند.

samsung tvمی دانید که طراحی تلویزیون از مولفه های مهم در خرید تلویزیون است و بسیاری از کاربران بیشتر از هر موضوع دیگری طراحی و ظاهر تلویزیون برایشان در اولویت قرار دارد . از این رو لازم دیدیم که از نظر طراحی هم تلویزیون ال جی و هم تلویزیون سامسونگ را مقایسه کنیم . از تلویزیون های پهن و جعبه ای سالهای زیادی می گذرد ، تلویزیون هایی که بیش از 20 سانت ضخامت داشتند . رفته رفته با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و بهره گیری از تکنولوژی LCD نمایشگر باریک تر شدند . برای اولین بار که تلویزیون های باریک تحت نام LCD پا به بازار گذاشتند و بسیاری از مردم با خرید تلویزیون های موسوم به LCD دنیای شگفت انگیزی از تصاویر را به چشمان خود هدیه بخشیدند . سامسونگ مانند یک قاب هنری خودنمایی می کنند . با نگاهی به طراحی تلویزیون سامسونگ و تلویزیون ال جی متوجه این واقعیت خواهیم شد که همه ی تلویزیون ها دارای طرایح باریک و قاب خوش تراشی هستند و شاید بیشترین تفاوتی که این تلویزیون ها دارند در طراحی و شکل پایه ها باشد . تلویزیون های LG55B7 و LG 55X7 و LG 55UJ752 و …

  1. شرایط استفاده
  2. پشتیبانی از ویژگی Auto Motion Plus
  3. Afraland - 9 ماه پیش
  4. قابلیت Connect Share
  5. عدم برخورداری مدل TU7072 از فناوری Connect share
  6. مدل Q60R

تلویزیون سامسونگ اولدهر برندی نهایت تلاش و کوشش خود را به کار می بندد تا از رقبای خود پیشی گرفته و محصولات و لوازم خانگی خود را در ردیف کالاهای باکیفیت و مرغوب در معرض نمایش افراد قرار دهد. فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ، از آنجایی که امکان تهیه این محصول را برای افراد با هر بودجه و توان مالی را فراهم می سازد، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برندهای معتبر تلویزیون همانند سامسونگ به دلیل وارداتی بودن، نوسانات نرخ ارز و مسائل اقتصادی موجود، تاثیر مستقیمی در قیمت این محصولات از خود برجای می گذارد. به همین جهت، با افزایش نرخ ارز، این محصولات نیز با افزایش قیمت چشمگیری مواجه می شوند. در این شرایط خرید نقدی این محصولات راهکار مناسب و مفیدی از نقطه نظر اقتصادی به شمار نمی رود. به همین منظور، خرید قسطی این لوازم خانگی می تواند، گزینه مقرون به صرفه و کاربردی به شمار رود. فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ، یکی از طرح های مؤثر و تاثیر گذار مجموعه بزرگ لوازم خانگی اقبالی در این زمینه به شمار می رود. با مراجعه به سایت این فروشگاه ضمن مشاهده تنوع بالای محصولات، از شرایط فروش اقساطی در فروشگاه اقبالی می توان اطلاعات لازم را کسب نمود. تلویزیون قسطی مشهد : شرایط فروش اقساطی تلویزیون کاملا به نفع خریدار و مصرف کننده طراحی شده است. فرقی نمیکند چه بودجه و توان مالیای دارید، تنها با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و اولین قسط ماهیانه صاحب تلویزیون خود خواهید شد.

 

آنچه وارن بافت می تواند در مورد تلویزیون سامسونگ به شما بیاموزد

یک مرورگر را انتخاب و نصب نمایید. تلویزیونهای سامسونگ میتوانند به انواع دستگاههای بلوتوث از جمله بلندگو، نوار صوتی، هدفون، صفحهکلید و ماوس و گیمپد متصل شوند. می تواند صدای تلویزیون شما را افزایش دهد یا حرکت در منو را آسان تر کند. برای اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت، بسته به مدل دستگاه شما کلمه متفاوتی نمایش داده میشود. کاربران گرامی سایت آی پی امداد توجه نمایید که تمامی مدل های سامسونگ از اتصال بلوتوث پشتیبانی نمیکند. وارد بخش تنظیمات یا setting در تلویزیون سامسونگ خود شوید. به بخش sound بروید. خروجی صدا “sound output” را انتخاب نمایید. لیست بلندگوهای بلوتوث را انتخاب کنید. دستگاه بلوتوث خود را تنظیم کنید تا جفت شدن فعال آغاز شود. دستگاهی را که می خواهید با تلویزیون جفت کنید انتخاب کنید. را انتخاب کنید و متصل شوید. اگر دستگاه صوتی شما ظاهر نمی شود، مطمئن شوید که روشن است و جفت می شود. اگر دستگاه شما همچنان ظاهر نشد، سعی کنید هر دو دستگاه را خاموش و سپس دوباره روشن کنید و مجدد این مراحل را انجام دهید.

در این مدل بر روی صفحه بُرد در هر نقطه دو عدد لامپ قرار گرفته که وظیفه انتشار نور را دارند. به این ترتیب دو لامپ در هر نقطه از برد با منتشر کردن دو نوع نور به رنگهای سفید برفی و زرد طلایی کنتراست تصویر را بالا میبرند. در این تلویزیونها دامنهی وسیعی از رنگهای زنده و واقعی پخش خواهد شد. اینگونه است که ویژگی Dual LED به یک ویژگی کلیدی مؤثر در انتخاب و خرید تلویزیون سامسونگ تبدیل شده است. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU8500 قابلیت پخش محتوای HDR را دارد. به کمک این فناوری فرقی ندارد که شما در کدام قسمت از منزل به تلویزیون نگاه میکنید. در هر حال همهی جزئیات را میتوانید ببیند. قبلاً که محتوای تلویزیونها بهصورت SDR بود این امتیاز وجود نداشت. و تماشای تلویزیون از زاویههای کناری وضوح تصویر و جزئیات را از دید پنهان میکرد. دارد که کنتراست تصویر را بالا میبرند و در نمایش بیشتر جزئیات تصویر مؤثر هستند.

2️⃣ تلویزیون AU7000 چه تفاوتی با AU8000 دارد؟

فناوریهای Dolby digital plus و clear Voice در این نمایشگر جاسازی شده اند، که قادرند صدایی همه جانبه و بی الایش را در محیط منتشر سازند. 1️⃣ تلویزیون سامسونگ AU7000 چه تفاوتی با TU7000 دارد؟ ✔️ تلویزیون سامسونگ AU7000 طراحی کمی باریک تر دارد و ریموت کنترل آن از نظر طراحی تغییر کرده است. یک عدد پورت HDMI بیشتر هم سامسونگ به مدل 2021 اختصاص داده است که در سال قبل وجود نداشت. 2️⃣ تلویزیون AU7000 چه تفاوتی با AU8000 دارد؟ ✔️ AU7000 رفرش ریت 50 هرتز دارد ولی AU8000 رفرش ریت 60 هرتز؛ طراحی AU8000 باریک تر است و پایه های جانبی خشابی دارد که قابلیت تنظیم ارتفاع در 2 حالت مختلف را دارند. 3️⃣ سامسونگ AU7000 چه تفاوتی با سری 7 های رقیب دارد؟ ✔️ رقیب مقابل سامسونگ سری 7 تلویزیون ال جی UP7750 است؛ که از فناوری ها و قابلیت های شبیه به au7000 برخوردار است. تفاوت اصلی در طراحی ظاهری و ریموت کنترل جادویی 2021، همچنین یک پورت USB بیشتر در مدل ال جی است.

 

سیستم عامل تایزن از برنامه های متعددی پشتیبانی میکند.

سیستم عامل تایزن مهمترین پلتفرم تلویزیون سامسونگ مدل AU7000 سال 2021 است. این سیستم عامل در همه تلویزیون سامسونگ حضور دارد و نقش مهمی را جهت تعامل بیشتر و راحت تر بر عهده گرفته است. سیستم عامل تایزن از برنامه های متعددی پشتیبانی میکند. اتصال به اینترنت از طریق وایفا از این برنامهها میباشد؛ که با وجود آن میتوانید به صفحهی گوگل بروید و وبگردی در سایتهای مختلف بپردازید و برای خود سرگرمی به وجود بیاورید. همچنین با پشتیبانی از برنامههای Netflix و You tube جدید ترین فیلم و سریال را به صورت آنلاین مشاهده کنید. حالت گالری ambient mode هم از برنامههای پشتیبانی شده توسط این سیستم عامل است. دستیارهای صوتی Google Assistant و Amazon و Bixby از دیگر برنامههای این قابلیت محسوب میشود. از کارایی این دستیارصوتیها به حساب میآید. تلویزیون AU7000 سامسونگ از درگاههای ارتباطی متنوعی بهرهمند است، 3 پورت HDMI و 1 پورت USB در این محصول جاسازی شده که امکان اتصال با لوازم جانبی و کنسول بازی را برایتان فراهم میکند.

  • دارای سیستم صوتی 2 کاناله
  • اچ دی ام آی
  • بلوتوث نسخه ۴٫۲
  • تماس با ما
  • تکنولوژی One Billion Color جهت تولید 1 میلیارد رنگ
  • دارای وایفای نسخه 5
  • فناوری UHD Dimming برای افزایش کنتراست تصاویر

این کار برای اتصال به تلویزیون شما ضروری است. برنامه Smart View ممکن است به طور خودکار به تلویزیون سامسونگ شما متصل شود. اگر بیش از یک تلویزیون در شبکه خود دارید ،روی نام تلویزیون سامسونگ که می خواهید به آن وصل شوید ضربه بزنید. اگر می خواهید تلفن خود را به تلویزیون متصل کنید از شما خواسته می شود Allow را در تلویزیون خود انتخاب کنید. از ریموت تلویزیون خود برای انتخاب ” Allow ” در بالای صفحه تلویزیون خود استفاده کنید. این کار عملکرد Smart View را در تلویزیون فعال کرده و آن را به تلفن شما متصل می کند. روی یک برنامه تلویزیون روی تلفن خود ضربه بزنید. پس از اتصال ، لیستی از تمام برنامه های تلویزیونی که در حال حاضر در تلویزیون هوشمند شما نصب شده اند ، مشاهده خواهید کرد. برای راه اندازی آن در تلویزیون می توانید روی هر برنامه ضربه بزنید. روی نماد Remote فروشگاه مولودی مال ضربه بزنید . این نمادی است که به عنوان یک ریموت تلویزیون در گوشه پایین و سمت راست برنامه به نظر می رسد.

بنابراین دو سری از جدیدترین تلویزیونهایش را در سال 2021 با استفاده از این تکنولوژی تولید کرده است. تلویزیونهای پیشرفتهای با مدلهای QN900A ،QN800A ،QN95A ،QN90A و QN85A از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت سامسونگ میباشند. قابلیت خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2021 در قسطی کلاب فراهم شده است. لامپهای جدیدی که از فناوری Neo QLED استفاده میکنند در حدود یک چهلم لامپهای قدیمی حجم دارند. در تلویزیونهای قدیمی با مفهومی مثل مناطق نوری مواجه هستید. با داشتن تعدادی بیشتری لامپ LED در نمایشگر رنگهایی دقیقتر و عملکردی بهتر خواهیم داشت. در این تلویزیونها مشکل بلومینگ نداریم. بلومینگ در شکل هالهای در اطراف شیء پور نور در پس زمینه دیده میشود. علت وجود حرف Q در این فناوری به همین مفهوم است. با خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 2021 مدرن باشید! اگر یک گیمر حرفهای باشید که به تازگی کنسول نسل نه سامسونگ را خریداری کردهاید، میتوایند از گیم بار استفاده کنید و از نرخ تازه سازی صفحه بالاتر و تنظیماتی مثل نسبت تصویر استفاده نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 533
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به مجله اینترنتی استوک کالا خوش آمدید سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت . حالا ما اینجا هستیم تا مشاوره و راهنمای خرید لوازم خانگی، خرید لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، پزشکی و دندانپزشکی را با نظرات کارشناسانه بررسی و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود