مجله اینترنتی راهنمای خرید با بروزترین مطالب دنیا و بررسی تخصصی و کارشناسی شده

آمار مطالب

کل مطالب : 55
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 87
باردید دیروز : 151
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 883
بازدید سال : 5786
بازدید کلی : 14286

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی استوک لپ تاپ و آدرس stoktop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : علی
تاریخ : شنبه 24 تير 1402
نظرات

بسیاری از افراد این سوال را از خود می‌پرسند که چه لپ تاپی بخرم و کدام گزینه می‌تواند برای حرفه من مناسب‌تر باشد. می‌توانیم که بهترین لپ تاپ‌های سال ۲۰۲۳ با توجه به برندها، قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف معرفی شده و هر کسی می‌تواند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند.

حال چه به دنبال یک نوت بوک تجاری بوده یا یک کروم بوک و تبلت ۲ در ۱ در مدنظر شما باشد، ما در ادامه گزینه‌هایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید از بین‌شان انتخاب کنید. بهترین لپ تاپ های پیشنهادی ما را دنبال کرده و بر اساس کسب و کاری که آن را اداره می‌کنید، حتما به آن فکر کنید.

به‌طور خلاصه، مک بوک ایر به‌عنوان بهترین لپ تاپ سال ۲۰۲۳ انتخاب شده و می‌توانید برای تمام مقاصد خود روی خرید آن فکر کنید. این دستگاهی است که تقریبا هر کاری را به درستی انجام داده و در بهترین شرایط خودش قرار دارد. البته حتی مک بوک ایر هم کامل نیست، اما نقص عمده‌ای هم نمی‌توانید در آن پیدا کنید.

بنابراین، این یک انتخاب عالی برای بهره‌وری، مرور در اینترنت و حتی تجربه بازی‌های سبک است. خرید یک لپ تاپ بد نه‌تنها سرمایه‌تان را نابود می‌کند، بلکه کارتان را هم سخت‌تر خواهد کرد. چیزی که سبب تمایز بین لپ تاپ‌های بازار می‌شود، نحوه تعادل بین قدرت، کارایی، قابلیت حمل و همچنین راحتی در استفاده است.

چه لپ تاپی بخرمچه لپ تاپی بخرم


چه لپ تاپی بخرم و کدام گزینه مناسب‌تر است؟

لپ تاپ‌های برتر باید صفحه کلید و ترک پد فوق العاده‌ای داشته باشند. به هر حال، این دو فاکتور اهمیت بالایی در انتخاب لپ تاپ داشته و به همین دلیل است که ما به جای گوشی هوشمند یا تبلت، این دستگاه‌ها را انتخاب می‌کنیم. صفحه نمایش دستگاه‌ هم باید برای چشم شرایط خوبی را فراهم کرده و روشن و به اندازه کافی واضح باشد.

این روند کمک می‌کند که لبه‌های ناهموار و پیکسل‌های قابل مشاهده، سبب پرت شدن حواس‌تان هنگام کار نشود. لپ تاپ‌ها باید به اندازه کافی قدرتمند بوده و بتوانند برای بسیاری از فعالیت‌ها به ادیت ویدیو و گیمینگ پیشرفته، به اندازه کافی قدرتمند باشند.

بیشتر بخوانید: معرفی ۵ مدل از بهترین لپ تاپ های استوک در بازار ایران

این لپ تاپ‌ها باید به راحتی قابلیت جا به جایی داشته و بتوانیم تمام روز، بدون نیاز به اتصال شارژر از آن‌ها استفاده کنید. در راهنمای خرید لپ تاپ ما، گزینه‌های دیگری هم وجود دارند. کروم بوک‌ها و لپ تاپ‌های ۲ در ۱ مانند مک بوک پرو ۱۶ اینچی، ایسوس راگ زفیروس G15 و همچنین Spectre x360 14 کمپانی اچ پی هم می‌توانند گزینه‌های خوبی برای خرید باشند.

در ادامه برای پاسخ صحیح به سوال چه لپ تاپی بخرم کاربران‌مان، فهرست کاملی از بهترین‌ها را برای هر نوع کاری جمع کرده‌ایم. شما هم می‌توانید بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ یا هر نوع لپ تاپ دیگری را از این لیست پیدا کرده و به خرید آن‌ها فکر کنید. پس با ما همراه شوید.

چه لپ تاپی بخرمچه لپ تاپی بخرم


مک بوک ایر M2 اپل – بهترین لپ تاپ برای خرید در سال ۲۰۲۳

مدل پایه این لپ تاپ شامل ۸ گیگابایت حافظه رم بوده و ۲۵۶ گیگابایت هم فضای ذخیره سازی به همراه دارد. پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای بوده و همین تعداد هسته را در پردازنده گرافیکی خود هم ارائه می‌کند. قیمت پایه این محصول از ۱۱۹۹ دلار شروع شده و مدلی با فضای ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی هم داریم که اکثر افراد می‌توانند برای داشتن فضای بیشتر به سراغش روند.

این مدل هم ۱۳۹۹ دلار قیمت داشته و احتمالا مدت زمان بیشتری می‌توانید از لپ تاپ بهره ببرید. مک بوک ایر طراحی همراه لبه تیز که سال‌ها به آن وفادار بود را کنار گذاشته و البته هنوز هم بسیاری از ویژگی‌های عالی را به همراه دارد.

از جمله این ویژگی‌ها می‌توانیم به شارژر مگ سیف، تاچ آی دی و صفحه کلید متفاوت اشاره کنیم که در کنار یک وب کم جدید با کیفیت 1080p همراه با دو دوربین، می‌تواند جالب باشد. لپ تاپ در گزینه‌های رنگی جدیدی هم روانه بازار شده و گزینه مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین لپ تاپ های بازار ایران کدام اند؟

پردازنده M2 این لپ تاپ به‌اندازه تراشه‌های M1 Pro یا M1 Max که در مدل‌های بزرگ‌تر و گران‌تر (مک بوک پرو) دریافت می‌کنید، سریع یا قدرتمند نیستند. اما هنوز هم می‌توانند پاسخ‌گوی نیاز شما باشند. در تست‌های ما، این دستگاه توانست بارهای کاری شدید اداری را بدون گرم شدن یا کاهش سرعت انجام دهد.

با توجه به اینکه این دستگاه بسیار نازک و سبک احساس می‌شود، ترکیبی از قدرت بالا و قابلیت حمل بالا در اختیار شما بوده و همین سبب می‌شود که پیدا کردن نمونه‌ای مشابه در برندهای دیگر بسیار سخت باشد. مک بوک ایر M2 به اندازه مک بوک ۱۶ اینچی M1 Pro عمر باتری بالایی ندارد.

اما باز هم حداقل برای یک روز کامل می‌توانید به عمر باتری آن اعتماد کنید. اپل فروش مک بوک ایر M1 سال ۲۰۲۰ را همچنان ادامه می‌دهد. اگر مک بوک ایر M2 برای‌تان نسخه گران قیمتی است، می‌توانید به سراغ نسخه M1 رفته و هزینه پایین‌تری را برایش بپردازید.

چه لپ تاپی بخرمچه لپ تاپی بخرم


مک بوک پرو (۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی) – بهترین لپ تاپ برای تولید کنندگان محتوا

اگر یک تولید کننده محتوا به دنبال این باشد که چه لپ تاپی بخرم چه گزینه‌هایی وجود دارد؟ مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل یک محصول گران قیمت بوده و اکنون هم می‌توانید به سراغ مدل ۲۰۲۳ آن بروید. این دستگاه قدرتمند مطمئنا قدرت انجام هر نوع کاری را داشته و با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید بود.

در تست‌های بنچمارک انجام شده، کارهای خلاقانه مختلفی از جمله انکودینگ روی آن انجام شده و زمان رسیدن به خروجی مطلوب ارزیابی شده است. مک بوک پرو ۱۶ اینچی بهتر از هر لپ تاپ‌ای که تا به حال استفاده کرده‌ایم، عمل خواهد کرد. تنها دستگاه دیگری که در برخی از زمینه‌ها می‌تواند به مک بوک پرو نزدیک شود، کامپیوترهای رومیزی هستند.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی پرفروش ترین لپ تاپ های استوک در ایران

عمر باتری لپ تاپ هم بی سابقه بوده و پیکربندی ۱۶ اینچی همراه با پردازنده M1 Pro در حد ۱۶ ساعت دوام داشته است. این بهترین عمر باتری در بین لپ تاپ‌های بازار بوده و حتی پیکربندی M1 Max هم به این دوام کاری دست نمی‌یابد. بنابراین، در استفاده طولانی مدت هم می‌توانید به راحتی یک روز کامل از آن استفاده کنید. در بخش‌های دیگر هم نمی‌توانیم شکایتی از جدیدترین مک بوک پرو اپل داشته باشیم.

اگر به دنبال این هستید که چه لپ تاپ بخرم تا کارهای تولید محتوا به بهترین شکل ممکن به جلو پیش رود، قطعا باید مک بوک پرو را انتخاب کنید. این محصول صفحه نمایش فوق العاده‌ای به همراه داشته و می‌تواند در هنگام پخش محتوای HDR به روشنایی ۱۰۰۰ نیت برسد.

چه لپ تاپی بخرمچه لپ تاپی بخرم

امکانات ویژه

این لپ تاپ به مجموعه اسپیکر هایی مجهز است که بهترین بوده و حتی می‌توانند خروجی تصویر خودشان را به چندین نمایشگر بدهند. این در حالی است که مک بوک ایر تنها با یک نمایشگر می‌تواند کار کند. اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتواند حجم کاری سنگین را مورد پشتیبانی قرار داده و در عین حال به‌عنوان یک دستگاه چند رسانه‌ای هم عالی باشد، مک بوک پرو ۱۶ اینچی بهترین انتخاب خواهد بود.

اگر یک تولید کننده محتوای حرفه‌ای هستید و نمی‌توانید قیمت مک بوک پرو ۱۶ اینچی را بپردازید، می‌توانید مک بوک پرو ۱۴ اینچی جمع و جورتر با هزینه پایین‌تر را دریافت کنید. این دستگاه کوچک‌تر، سبک‌تر و ارزان‌تر از همتای ۱۶ اینچی خود است.

این لپ تاپ با همان گزینه پردازنده اختصاصی اپل روانه بازار شده و همان امکانات عالی صفحه نمایش را هم دارد. تفاوت زیادی در تست بنچمارک این لپ تاپ‌ها هم وجود ندارد و حتی مدل ۱۴ اینچی در برخی از تست‌ها عملکرد بهتری نسبت به مدل ۱۶ اینچی داشت. تفاوت اصلی در عمر باتری دستگاه‌ها است.

بدنه ۱۶ اینچی این امکان را فراهم می‌کند که باتری بزرگ‌تری در اختیار داشته و چندین ساعت بیشتر از مدل ۱۴ اینچی مجهز به تراشه M1 Pro بتوانید با آن کار کنید.

چه لپ تاپی بخرمچه لپ تاپی بخرم


لپ تاپ Spectre x360 14 اچ پی – بهترین لپ تاپ ویندوزی

در بین لپ تاپ‌های ویندوزی، پیدا کردن ایراد در Spectre x360 14 اچ پی چندان راحت نیست. با یک دستگاه بسیار زیبا مواجه هستیم که ساختار محکمی داشته و ظاهر و حس برتری را هم به شما خواهد داد. جذابیت این لپ تاپ صرفا برای زیبایی‌اش نیست.

استفاده از آن در کاربردهای روزمره هم لذت بخش بوده و اچ پی از جدیدترین پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و گرافیک یکپارچه Iris Xe در آن استفاده می‌کند تا بتواند به عملکردی سریع و بدون افت سرعت یا فریز شدن دست پیدا کند. ما به‌طور متوسط، توانستیم که ۱۰ ساعت به‌طور مداوم از لپ تاپ استفاده کنیم و این یکی از بهترین نتایج در بین لپ تاپ‌های لیست‌مان است.

بنابراین، اگر به این فکر افتاده‌اید که چه لپ تاپ بخرم که از ویندوز پشتیبانی کند، Spectre x360 14 می‌تواند اولین انتخاب شما باشد. سری Spectre دارای یک صفحه نمایش جادار ۳:۲ بوده و اگر هم وضوح فول اچ دی با سلیقه شما سازگار نیست، می‌توانید به گزینه گزینه‌های اولد با روشنایی ۱۰۰۰ نیت بروید. حتی یک استایلوس هم داریم که به‌طور مغناطیسی به کناره‌های این لپ تاپ متصل می‌شود.

اگر از دستگاه به‌عنوان تبلت استفاده می‌کنید، می‌توانید از این قلم بهره ببرید. تقریبا تمام جنبه‌های دیگر این لپ تاپ، از صفحه کلید راحت و صفحه لمسی صاف گرفته تا صدای باس سنگین و پورت‌ها، در بهترین شرایط بوده و می‌تواند رقیبی عالی برای بهترین لپ تاپ‌های قابل تبدیل بازار باشد.

ویژگی‌های استثنایی دیگری هم داریم که سبب افزایش قیمت این لپ تاپ شده و تمام نیازهای مشتریان را تامین می‌کند. لپ تاپ Spectre x360 14 اچ پی استانداردی طلایی در بازار لپ تاپ‌های ویندوزی بوده و به‌طور کلی، می‌تواند بهترین گزینه شما در بازار باشد.

چه لپ تاپی بخرمچه لپ تاپی بخرم


لپ تاپ ROG Zephyrus G15 ایسوس – بهترین لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ Zephyrus G15 ایسوس یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌های ۱۵ اینچی مخصوص بازی است که می‌توانید در بازار به سراغش بروید. اطمینان داشته باشید که به‌خاطر سبک بودن، قرار نیست که عملکرد را فدایش کنید. لپ تاپ از برترین تراشه موبایلی که AMD و انویدیا ارائه می‌دهد، قدرت گرفته و آن‌ها را با صفحه نمایش سریع ۱۶۵ هرتزی با کیفیت QHD همراه کرده است.

در تست‌های ما، این لپ تاپ می‌تواند بهترین آثار AAA را با وضوح QHD اجرا کرده و بهترین تجربه را در اختیارمان گذارد. این لپ تاپ جایگاه خود را در صدر جدول بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ در اختیار داشته و هنوز هم بهترین است.

تقریبا همه چیزهای دیگر در مورد Zephyrus G15 هم عالی است. صدای لپ تاپ خوب بوده و صفحه کلید و تاچ پد هم از بهترین‌های بازار هستند. انتخاب پورت‌های لپ تاپ سبب می‌شود که گیمرهای حرفه‌ای به هر آن‌چیزی که نیاز دارند، دست پیدا کنند. باتری هم بیش از هشت و نیم ساعت دوام داشته و این برای یک لپ تاپ گیمینگ فوق العاده است.

می‌توانید از لپ تاپ برای کارهای روزمره خود هم استفاده کرده و به چشم یک دستگاه پر قدرت به آن نگاه کنید. لپ تاپ Zephyrus G15 جزو بهترین لپ تاپ های پیشنهادی ما به صورت کلی هم می‌تواند باشد. چرا که همواره یک لپ تاپ گیمینگ برای هر کاری دیگری هم مناسب محسوب می‌شود.

چه لپ تاپی بخرمچه لپ تاپی بخرم

لپ تاپ Zenbook Pro Duo 14 ایسوس – بهترین لپ تاپ با دو صفحه نمایش

در نهایت به یک لپ تاپ با دو صفحه نمایش می‌رسیم که برای هر کسی می‌تواند جذاب باشد. در گذشته، فرم فاکتورهای دیگری هم با دو صفحه نمایش وجود داشتند که چندان مورد توجه قرار نگرفته و به‌خاطر قیمت بالای‌شان، بیشتر به چشم یک محصول لوکس به آن نگاه می‌کردیم. امر در لپ تاپ Zenbook Pro Duo 14، ایسوس صفحه نمایش را به‌طور قابل توجهی بیش‌تر از قبل زاویه داده و وضوح آن را هم بیشتر می‌کند.

این سبب می‌شود که در هنگام تابش نور مستقیم به آن، قابل استفاده بوده و بسیار هم مفید باشد. با استفاده از نرم افزار ScreenXpert، کاربران این لپ تاپ اساسا می‌توانند به یک مانیتور اولد ثانویه کوچک و واضح روی صفحه کلید خود دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های استوک را از دست ندهید!

این صفحه نمایش دوم می‌تواند به یک تاچ پد غول پیکر هم تبدیل شده و مفید باشد. چرا که تاچ پد واقعی دستگاه ابعاد کوچکی دارد. این لپ تاپ تراشه‌هایی با کارایی بالا هم از اینتل و انویدیا به همراه داشته و صفحه نمایش اصلی آن با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ هم بسیار بزرگ‌ است. این در حالی است که چیدمان صفحه کلید در جلو برای همه مناسب نیست و حتما باید قبل از فکر به اینکه چه لپ تاپ بخرم به آن فکر کنید.

این دستگاه نوآورانه‌ بهترین انتخاب برای آن دسته از خریدارانی است که می‌خواهند چند صفحه نمایش را در یک صفحه تماشا کنند. بنابراین، در راهنمای خرید لپ تاپ خود می‌توانید به آن اشاره کنیم.

چه لپ تاپی بخرمچه لپ تاپی بخرم



لپ تاپ Zephyrus G14 ایسوس – بهترین لپ تاپ بازی پرتابل

در هنگام بررسی این لپ تاپ باید دقت بیشتری داشته باشید. چرا که برخی از مدل‌های آن نسبت به چیزی که ارائه می‌دهند، بسیار گران‌تر هستند. باید به سراغ مدلی بروید پردازنده گرافیکی 6700s را با قیمت ۱۶۴۹.۹۹ دلار ارائه می‌کند. این مدل به‌طور خاص می‌تواند بهترین لپ تاپ بازی ۱۴ اینچی بازار باشد.

لپ تاپ قابلیت حمل بالایی با وزن و ضخامت پایین داشته و با صفحه کلید، پد لمسی، پورت‌ها و صفحه نمایش عالی در اختیار شما قرار می‌گیرد. نرخ فریمی که در تست‌های ما توسط این لپ تاپ تولید شد، خوب بوده و تفاوت عملکردی زیادی هم در مدل‌های 6700s و 6800s مشاهده نمی‌شود.

عمر باتری در این لپ تاپ با استفاده عادی می‌تواند به یک روز کامل هم برسد که در کمتر لپ تاپی می‌توانید آن را دریافت کنید. اگر به شبکه‌های متحرک از نورهای رنگی در کامپیوتر خود علاقه دارید، می‌توانید به سراغ مدلی بروید که دارای AniMe Matrix ایسوس بوده و البته قیمت بالاتری دارد.

ما فکر نمی‌کنیم که این مدل‌ها نسبت به قیمت‌شان ارزش ویژه‌ای داشته باشند؛ اما مزایای جالبی دارند. شما می‌توانید از آن‌ها برای نمایش کلمات یا تصاویر دلخواه خود استفاده کرده و آن‌ها را سفارشی سازی کنید. این لپ تاپ یک حیوان خانگی مجازی هم در سیستم خود دارد که در مواقع خاص می‌توانید با آن بازی کنید.

چه لپ تاپی بخرمچه لپ تاپی بخرم


لپ تاپ Chromebook Flip CX5 ایسوس – بهترین کروم بوک ۱۵ اینچی

ایسوس با ارائه لپ تاپ Chromebook Flip CX5 همه را غافل‌گیر کرد. این محصول زیبا با قیمت ۸۰۰ دلار که اتفاقا از سیستم‌عامل کروم هم استفاده می‌کند، ارزش خرید بالایی دارد. لپ تاپ مانند انواع لپ تاپ‌های ویندوزی با قیمت بالاتر، دوام بالایی داشته و خوش ساخت است.

بافت‌های آن صاف و منحصر به فرد بوده و یقینا از نظر شیک بودن آن را دوست خواهید داشت. این لپ تاپ دارای مشخصات کامل یک لپ تاپ بوده و از جمله می‌تواند با شارژر ۵۷ واتی شارژ شود. عملکرد آن سریع بوده و همراه با عمر باتری طولانی مدت و شارژ سریع در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در این لپ تاپ می‌توانید به انواع پورت‌ها از جمله HDMI و اسلات میکرو SD دسترسی داشته باشید. صدای اسپیکرها عالی بوده و با صفحه کلید راحتی هم مواجه خواهید بود. ایسوس در مورد بدنه CX5 یا عملکرد آن کوتاهی نمی‌کند. اگر به دنبال کروم بوک یا صفحه نمایش بزرگ هستید، این محصول می‌تواند بهترین پاسخ برای سوال چه لپ تاپی بخرم باشد.

چه لپ تاپی بخرم

 

برای خرید بهترین لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که می‌دانید با توجه به وجود برندها و مدل‌های مختلف در بازار ایران، خرید بهترین لپ تاپ کاری استرس‌زا و پردردسر است. اما می‌توان با در نظر گرفتن چند نکته و پارامتر مهم بهترین برند لپ تاپ مورد نیاز خود را پیدا کنیم و برای خرید آن اقدام کنیم. در ادامه‌ی این راهنمای خرید لپ تاپ ابتدا نکات قبل از خرید لپ تاپ را به شما یادآور می‌شویم و در نهایت معرفی بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران در یک ماه اخیر را خواهیم داشت.

1. چه مقدار حاضرید هزینه کنید؟

کاملاً واضح است که مانند هر کالای دیگری برای خرید لپ تاپ هم، بودجه‌ی اولیه و مقدار سرمایه‌ی شما اولین و مهم‌ترین فاکتور است. با توجه به قیمت محصولات موجود در بازار ایران، باید گفت لپ تاپ در حال حاضر یک کالای لوکس و نسبتاً گران قیمت محسوب می‌شود و به همین دلیل برای خرید بهترین لپ تاپ ممکن، باید از پیش برنامه‌ریزی کرده و مقداری پول پس‌انداز کنید. 

اگر می‌خواهید لپ تاپی بخرید که تا چندین سال بدون افت عملکرد شما را همراهی کند، در حالت کلی پیشنهاد می‌شود بیشترین هزینه‌ی مقدور را برای آن صرف کنید و بهترین لپ تاپ را از میان جدیدترین و برترین لپتاپ های موجود در بازار انتخاب کنید. از دید شهر سخت افزار در حال حاضر لپ تاپ هایی که در محدوده قیمتی بین 28 تا 35 میلیون تومان هستند، بیشترین ارزش خرید را دارند و از این محصولات می‌توان انتظار عملکردی خوب و دوام طولانی داشت. باید در نظر داشته باشید که بهترین لپ تاپ های موجود در بازار برای هر کسی متناسب با بودجه و معیارها انتخاب می‌شوند و نه صرف هزینه‌ای که در نظر دارید.

2. به چه دلیل می‌خواهید لپ تاپ بخرید؟

پس از مقدار هزینه‌ی مد نظر، دومین مورد از نکات پیش از خرید لپ تاپ کاربرد شما از لپ تاپ یا همانطور که پرسیده شد، دلیل شما برای خرید لپ تاپ است. با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر، بسیاری از مشاغل به صورت «دور کاری» تبدیل شدند و اکثر آموزش‌ها هم به صورت آنلاین در آمدند، از این رو خرید لپ تاپ و دیگر دستگاه‌های هوشمند هم رونق گرفت. 

میتوانید به سایت hp  هم سر بزنید!

در نتیجه یکی از مهم‌ترین عوامل خرید لپ تاپ در یکی دو سال اخیر، نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به لپ تاپ برای آموزش آنلاین و کاربردهای تحصیلی بوده است. اگر دلیل شما هم برای خرید لپ تاپ در همان حد استفاده‌های روزمره مانند وب‌گردی، تماشای فیلم و حضور در کلاس‌های آنلاین است، پیشنهاد می‌شود لپ تاپی با قیمت زیر 20 میلیون تومان خریداری کنید و هزینه‌ی اضافی صرف نکنید. 

تعداد بازدید از این مطلب: 363
موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به مجله اینترنتی استوک کالا خوش آمدید سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت . حالا ما اینجا هستیم تا مشاوره و راهنمای خرید لوازم خانگی، خرید لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، پزشکی و دندانپزشکی را با نظرات کارشناسانه بررسی و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود