مجله اینترنتی راهنمای خرید با بروزترین مطالب دنیا و بررسی تخصصی و کارشناسی شده

آمار مطالب

کل مطالب : 55
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 136
باردید دیروز : 97
بازدید هفته : 806
بازدید ماه : 781
بازدید سال : 5684
بازدید کلی : 14184

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی استوک لپ تاپ و آدرس stoktop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : علی
تاریخ : سه شنبه 27 دی 1401
نظرات

اولین اسکوتر دنیا با قابلیت حفظ خودکار تعادل در اتو اکسپوی هند معرفی شد

xiaomi scooterهنگامی که دک اسکوتر پایینترباشد، راحتتر می توان آن را به جلو راند. زیرا هنگام به جلو راندن اسکوتر نیازی نیست زانوهای خود را خم کنید. همچنین دک پایینتر باعث میشود سواری پایدارتر و متعادل تری داشته باشید، زیرا مرکز ثقل پایینتری خواهید داشت. با این وجود، دک های پایینتر ممکن است خطراتی در پی داشته باشد. زیرا زمانی که روی سطوح ناهموار با اسکوتر خود سواری میکنید یا با سرعت گیرها مواجه میشوید، احتمال کشیده شدن کف اسکوتر روی زمین بیشتر است. به عنوان یک قانون کلی، هنگامی که روی دک ایستادهاید، میلههای اسکوتر باید دقیقاً به باسن یا کمرتان برخورد کنند. تنظیم کردن میله ها متناسب با قد، نه تنها به احساس راحتی و تعادل شما کمک می کند، بلکه باعث عملکرد بهتر شما هنگام سواری خواهد شد. چنانچه میله ها بیش از حد بالا باشند، ممکن است برای کنترل اسکوتر خود، دچار مشکل شوید. اگر میله اسکوتر شما خیلی پایین قرار بگیرد، باعث میشود، هنگام سواری خم شوید و احساس ناراحتی کنید، به ویژه در صورتی که از آن به عنوان اسکوتر مسافرتی استفاده می کنید.

اسکوتر شیائمی

اسکوتر های برقی که به اسکوترهای هوشمند و هاوربرد نیز معروف اند متشکل از دو چرخ ، یک برد اصلی ، باتری درونی و موتور می باشند . این ها تنها بخشی از قطعات و البته اصلی ترین قطعاتی است که در ساختار اسکوترهای برقی بکار رفته است . کیفیت اجزای سازنده اسکوتر برقی بسیار مهم است چرا که اگر از قطعاتی بی کیفیت برای ساخت آن استفاده شده باشد محصول نهایی عمر مفید زیادی نخواهد داشت. این قطعات در کنار یکدیگر تشکیل دهنده اسکوترهای هوشمندی اند که قادر به حمل و نقل و جابجایی افراد با سرعت متوسط ۱۵ کیلومتر بر ساعت می باشند . برای استفاده از این وسیله رمز موفقیت تنها حفظ تعادل است ، کاربر باید بتواند در وهله نخست بر روی اسکوتر سوار گردد . نکته ای که کاربران می بایست هنگام استفاده از اسکوتر برقی به آن توجه نمایند ، محلی است که قرار است در آن اسکوتر را به حرکت درآورند .

  • قیمت مناسب
  • تاشو بودن اسکوتر جهت حمل راحت تر
  • بازه قدرت:100-150
  • بدنه فلزی مقاوم
  • ارتفاع فرمان اسکوتر
  • وزن کم و سبک
  • مناسب برای:کودکان

شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر انواع اسکوتر کودک را در سایزها و طرح های مختلف مشاهده نمایید و جهت خرید اقدام نمایید. اسکوتر نیز مانند هر وسیله ورزشی دیگری در معرض فرسودگی است. اما ناامید نشوید، اگر بدانید که چگونه کار می کند و چگونه از آن به درستی نگهداری کنید، عمر اسکوتر را می توان افزایش داد. فرمان اسکوتر کودکان می تواند قابل تنظیم ارتفاع و غیر قابل تنظیم باشد. بدیهی است که خرید اسکوتر کودکان با دسته قابل تنظیم برای یک کودک در حال رشد کاربردی تر است. دستگیره ها دسته های لاستیکی اسکوتر هستند. اسکوترهای کودکان مجهز به دستگیره های آناتومیک شکل هستند که با در نظر گرفتن آناتومی دست کودک طراحی شده اند. با توجه به مواد، گزینه های فوم و لاستیکی اغلب یافت می شود: فوم ها نرم تر هستند، اما مقاومت کمتری در برابر سایش دارند. لاستیک برای مدت طولانی بهترین ماده برای دستگیره های اسکوتر در نظر گرفته شده است.

xiaomi scooterآیا نیاز به اسکوتر برقی تاشو دارید؟ نیاز به اسکوتری دارید که به اندازه یک برگه A3 باشد؟ و با قابلیت تاشو بودن حمل راحتی برای شما داشته باشد. تفاوت این دو نسل از اسکوترها در این است که اسکوترهایی که اخیرا در چین رونمایی گشت ، برقی بوده و تنها کافی است تعادل خود را بر روی آن حفظ نمایید. البته از این اتفاق چند سالی می گذرد و هر چند وقت یکبار یکی از اسکوتر برقی های آپگرید شده با اپشن ها و ویژگی هایی منحصر بفرد روانه بازار می شود . در بازار ایران نیز چند سالی می شود که اسکوتر شارژی ها با شکل و شمایل های گوناگون و استایل های مختلف به کاربران عرضه می شوند . جهان آرسی نیز مفتخر است تا جدیدترین اسکوتر برقی های روز بازار را به همراه گارانتی یکساله و آموزش رایگان به کاربران عزیز و علاقه مند ارائه کند. اگرچه این اسکوتر برقی ها نخستین بار در چین رونمایی شد اما پس از آن به سرعت در اقصی نقاط جهان خصوصا در ایران طرفدارانش را پیدا نمود و به عنوان کالایی لوکس در بازارها عرضه گشت .

با توجه به محدوده سنی تعیین شده برای استفاده از این دستگاهها افراد بالای ۱۲ سال میتوانند از آنها استفاده کنند. لازم به ذکر است افرادی که وزن بالای ۱۲۰ کیلوگرم دارند نمیتوانند از این دستگاهها استفاده کنند. این وسیلههای الکترونیکی بسیار ظریف هستند و هنگام خرید شما باید از فروشنده کارت ضمانت بگیرید تا در صورت بروز مشکل دستگاه عوض شود. همواره سعی کنید لوازم الکترونیکی را از نمایندگیهای معتبر خرید نمایید. از مزایای اسکوتر میتوان به تقویت مچ پا، استفاده در محیطهای کاری که جابجایی زیاد انجام میشود و کمک به افراد آسیب دیده از ناحیه پا اشاره کرد. استفاده راحت و آسان از اسکوترها باعث رونق این وسیله نقلیه جذاب شده است. با توجه به اینکه این وسیله، قلق و روش خاصی برای سواری نیاز ندارد، اکثر افراد به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند. این وسایل الکترونیکی وزن بسیار کمی دارند و طراحی بهینه ای دارند. از اسکوترها میتوان به عنوان جانشین وسایل نقلیه دیگر یاد کرد. علاوه بر این گفتهها از این وسایل به منظور تفریح و خوش گذرانی استفاده میکنند. یکی از وسایل نقلیه جذاب و پرطرفدار که این روزها از آنها زیاد استفاده میشود، اسکوتر است. از مزایای این دستگاه میتوان به کاربرد آسان، دوستدار محیط زیست، وزن کم، طراحی بهینه، تقویت مچ پا و دیگر موارد اشاره کرد. انواع مختلفی از اسکوترها طراحی شده است که اسکوترهای خودبالانس اسکوترهای بچه گانه و تک چرخ نمونه ای از این وسایل هستند. میزان حساسیت سنسورها، تنظیمات اتوماتیک برای خاموش شدن، عیب یابی اتوماتیک و مقدار سرعت و شتاب از تفاوتهای عمده اسکوترها محسوب میشوند.

این 10 هک شما را (r) اسکوتر شیائمی (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند|راه رو به جلو برای اسکوتر شیائمی|7 نمونه‌های مسحورکننده اسکوتر شیائمی|شایعه، دروغ و اسکوتر شیائمی}

اسکوترهای ساده همچنین به صورت تک پا کاربرد دارند و با قرارگیری یک پای روی آن میتوانید این اسکوترها را به حرکت در آورید. اسکوترها در طراحیها و اندازههای متفاوت عرضه میشوند؛ ازاینرو برای انتخاب آنها باید ویژگیهای زیادی را در نظر گرفت و با توجه به سن، جنس یا کاربرد یکی از آنها را انتخاب کرد. اسکوترهای ساده برخلاف اسکوترهای برقی یا هوشمند طراحی سادهتری دارند و بیشتر مورد توجه کودکان قرار میگیرند. برای انتخاب اسکوتر بهویژه برای کودکان باید به سایز و جنس آنها توجه کرد؛ درعینحال که باید ظاهری مناسب نیز داشته باشند تا توجه کودک را بیشتر جلب کنند. هنگام خرید اسکوتر باید به جنس بدنه، قابلیتها و وزن آن توجه کرد؛ زیرا بر حسب ویژگیهایش برای سنین مختلف کاربردهای متفاوت دارد. برای ساخت بدنه از آلیاژهای متفاوتی مانند آلومینیوم، آهن یا انواع دیگر فلزات استفاده میشود. عرض بدنهی اسکوترها محل قرارگیری پا روی آن است که با توجه به سایز و استفاده در سنین مختلف کم و زیاد میشود.

xiaomi scooterهمان طور که از اسم این اسکوتر پیداست، ویژگی برجسته آن قابلیت تا شدن است. دستهی آن روی قسمت تخته خم میشود و به راحتی میتوان آن را در هر فضایی جا داد و حمل کرد. پس اگر میخواهید اسکوتر خود را زیاد این طرف و آن طرف ببرید، روی این مدلها بیشتر تأمل کنید و از نظر قیمت اسکوتر تاشو را با مدلهای دیگر انباکس اسکوتر برقی شیائومی قیاس کنید. باید دقت داشته باشید که به علت قابلیت انعطافپذیری اسکوتر تاشو، در ناحیه دسته و فرمان، برای اجرای هیچگونه ترفندی مناسب نیست، زیرا ورود ضربه، به مفصلهای تاشونده اسکوتر صدمه میزند. اسکوتر حرفهای به گونهای طراحی شده است که در مقابل نیروی بیش از اندازهای که بعد از پرش در هنگام فرود به آن وارد میشود مقاوم باشد. خرید اسکوتر حرفه ای یک انتخاب مناسب برای حرکتهای پرشی است. این اسکوترها به گونهای طراحی شدهاند که هنگام اجرای حرکات نمایشی کنترل بیشتری داشته باشید و روی آن احساس امنیت کنید. دسته و فرمان این اسکوترها معمولا قابل تا شدن نیست؛ زیرا مفاصل تاشونده در برابر ضربه، ضعیف و شکنندهاند.

بچه های نوجوان با توجه به گروه سنی که دارند (۱۲ الی ۱۵ سال) می توانند از اسکوترهای ۲ چرخ، الکترونیکی، و حتی از اسکوترهای T شکل و یا Stunt استفاده نمایند. اسکوترهای T شکل اختصاصا برای نوجوان طراحی شده است. این نوع از اسکوترها (برقی) اوایل در طرح های دسته دار چیزی شبیه به اسکوترهای ۲ چرخ تولید و روانه بازار شد. اما با این تفاوت که با نیروی برق به حرکت درمی آمدند و نفر تلاشی در جهت حرکت اسکوتر انجام نمی داد. در هنگام خرید اسکوتر کودک سن فرزندتان را در نظر بگیرید و مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید. برای خرید هدف تان را مشخص کنید. به طور مثال هدف شما از خرید تنها تفریح فرزندتان است و یا هدف آموزش و کسب مهارت است؟ بر اساس هدف مشخص شده اقدام به انتخاب و خرید اسکوتر مورد نظر خود نمائید. از طرفی لذت استفاده از اسکوتر برقی هوشمند برای طی کردن مسافتهای بیشتر در مدتزمان کم خود بهنوعی میتواند بهسلامتی ریهها برای کاهش میزان تماس با آلایندههای زیستمحیطی کمککننده باشد.

  • دارا بودن نشیمن برای کودکان کوچک تر
  • نرمی دستگیره های لاستیکی
  • باتری دارد
  • دارای فرمان قابل تنظیم

دو چرخ در جلو و دو چرخ در عقب دارند. اسکوترهای بچه گانه سه چرخ مناسب کودکان 3 تا 10 سال می باشد. در این اسکوترها از چرخ های قوی تری استفاده شده و کودک می تواند با این مدل ها سریع تر حرکت کند. این اسکوترها مانند اسکوترهای بزرگسالان دوچرخ می باشد. اما اندازه ی بدنه و چرخ های آنها کوچکتر است. کودکی که ترسی ندارد، یا قبلا از اسکوترهای 3 چرخ و 4 چرخ استفاده کرده است، می تواند با اسکوتر دوچرخ سواری کند. این اسکوترها از جنس محکمتری ساخته شده اند. به دلیل وجود چرخ های کمتر مانوردهی بهتر و سرعت بیشتری دارند. در بازار اسکوترهای ساده را در کنار اصطلاحات مختلفی استفاده می کنند. این اصطلاحات ممکن است باعث گمراهی شما شوند. با ما در ادامه همراه باشید تا همه ی آنها را بررسی کنیم. از اسکوترهای بچه گانه دختران و پسران می توانند استفاده کنند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کالی ناب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 494
موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به مجله اینترنتی استوک کالا خوش آمدید سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت . حالا ما اینجا هستیم تا مشاوره و راهنمای خرید لوازم خانگی، خرید لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، پزشکی و دندانپزشکی را با نظرات کارشناسانه بررسی و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود